چندمنظورگی و ارتقای بازدهی چرخ‌های چاپ اسکرین

تعامل پیوسته با مشتریان در سراسر جهان، شرکت Kornit Digital را قادر به طراحی Paradigm II ساخته که سهولت استفاده، نرخ عملکرد بالا و یک سیستم رساننده جوهر بالک، به علاوه آپشن سیستم یکپارچه کنترل رطوبتی از جمله ویژگی‌های بارز آن است.

سال جدید با ورود سیستم افزونه دیجیتال Paradigm II شرکت Kornit Digital به بازار همزمان شد که برای تجهیز ماشین‌های چرخی چاپ اسکرین توسعه داده شده است. این سیستم، امکانات دورکوتاه و چندرنگ و چاپ مستقیم به پوشاک و کیسه را در کنار یک خط تولید آنالوگ فراهم می‌کند. این چاپگر کاربردهای منحصر به فردی را در مورد پوشاک و کیسه‌های پارچه‌ای تبلیغاتی ممکن می‌سازد. به طوری که لایه‌ها و افکت‌های سفید کم‌هزینه از چاپ سیلک را با مزایایی از جمله رنگ‌های پوست فوتورئالیستیک و درجه‌بندی‌های ملایم، سرعت تولید و بازدهی فرآیند بالا توام می‌کند.

این چاپگر چندمنظوره با قابلیت چاپ مستقیم روی پوشاک و کیسه پارچه‌ای، علاوه بر محیط‌های سفارشی‌سازی انبوه برای کاربردهای دیجیتالی که در آنها نمونه و حجم پایین لازم است نیز قابل استفاده است و این قابلیتی است که تاکنون در مورد چاپگرهای اسکرین به آن توجهی نشده است.

تعامل پیوسته با مشتریان در سراسر جهان، شرکت Kornit Digital را قادر به طراحی Paradigm II ساخته که سهولت استفاده، نرخ عملکرد بالا و یک سیستم رساننده جوهر بالک، به علاوه آپشن سیستم یکپارچه کنترل رطوبتی از جمله ویژگی‌های بارز آن است.

خواص موثر بر پایه آب فرآیند NeoPigment موجب می‌شود که این فرآیند برای چاپ برداشت ایده‌آل باشد و امکان تولید بافت‌های تیره را فراهم کند. همچنین قابلیت‌های کاربردی را برای شرکت‌های چاپ سیلک فراهم می‌کند که مایل به بهره‌مندی همزمان از سرعت و طیف وسیع رنگی چاپ دیجیتال در کنار جلوه‌های ویژه آنالوگ هستند.

iranpack-158-kornit paradigm II
Paradigm II همانند تمامی چاپگرهای دیجیتال با قابلیت چاپ مستقیم روی پوشاک که توسط Kornit Digita عرضه شده‌اند، از فرآیند تک مرحله‌ای NeoPigment استفاده می‌کند. این فرآیند، نیاز همیشگی توجه به سلامت، ایمنی و حذف آلودگی را تامین کرده و گواهینامه‌های Oeko-Tex 100 ،GOTS و AATCC برای تطابق با بالاترین استانداردهای صنعتی را دریافت کرده است. این دستگاه امکان بهره‌مندی کامل از مزایای هزینه‌ای چاپ سیلک را ضمن ارائه کیفیت فوتورئالیستیک چاپ دیجیتال فراهم می‌کند.

توان عملیاتی Paradigm II تا 200 لباس یا کیسه پارچه‌ای به ازای ساعت است و برای استفاده روی پنبه و مخلوط‌های آن، لایکره، ابریشم، ویسکوز، دِنیم و بسیاری از انواع بافت‌های مورد استفاده توسط شرکت‌های چاپ سیلک ایده‌آل است.

بیشینه مساحت چاپ این چاپگر 5/39 در 5/49 سانتی‌متر (5/15 در 5/19 اینچ) و بیشینه رزولوشن خروجی آن 6000dpi است که موجب می‌شود برای کیفیت عکاسی عالی و رنگ‌های خالص ایده‌آل باشد.

بیشتر بخوانید . . .