کارتنینگ بدون پنجه و سنجاق

این دستگاه کارتنینگ دارای یک فن‌آوری رباتیک کشویی است. این ترکیب منحصر به فرد نیاز به سنجاق و پنجه ماشین را رفع می‌کند. کارتن‌ها به صورت خشابی آماده ورود به ماشین می‌شوند و روبات کشویی کارتن را از بالا برمی‌دارد که این کار امکان تغییر سریع و تکرار را فراهم می‌کند.

TransrectorTM یک دستگاه کارتنینگ است که به ادعای سازنده‌اش حداکثر استفاده از انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه انجام همه کارها با سروو است. با فشار یک دکمه دستگاه با ابعاد جعبه جدید تنظیم می‌شود. علاوه بر آن، این دستگاه کارتنینگ دارای یک فن‌آوری رباتیک کشویی است. این ترکیب منحصر به فرد نیاز به سنجاق و پنجه ماشین را رفع می‌کند. کارتن‌ها به صورت خشابی آماده ورود به ماشین می‌شوند و روبات کشویی کارتن را از بالا برمی‌دارد که این کار امکان تغییر سریع و تکرار را فراهم می‌کند. بنابراین، هیچ تنظیم برای پنجه و سنجاق لازم نیست.

روبات کشویی که کارتن جمع نشده را برداشته و آن را برپا می‌کند عملکردی مثبت داشته و حساسیت‌های خرابی و تاب برداشتن ناشی از چسب زدن کنار جعبه را ندارد. برخی از ویژگی‌های این دستگاه در ادامه آمده است.

iranpack-157-Flat-Stack-Magazine iranpack-157-Extended-Flat-Stack
– انجام تغییرات به صورت تمام الکترونیکی در ثانیه، بدون مداخله اپراتور
– برنامه‌ریزی On-screen که اجازه افزودن یا اصلاح الگوهای بارگذاری و اندازه محصول را فراهم می‌کند.
– امکان استفاده از تصویر در بالای کارتن به دلیل بسته‌شدن با چسب
– حداکثر سرعت تا 33 جعبه در دقیقه
– چارچوب سنگین دستگاه عملکرد بدون توقف آن را تضمین می‌کند
– امنیت کامل با قفل‌های ایمنی اینترلاک

 

بیشتر بخوانید . . .