چاپگر UV LED با فناوری شناوری مغناطیسی

پختUV LED که سازگار با محیط زیست است، پیشتر در سری Swiss چاپگرهای ما و فناوری ثبت اختراع شده شناوری مغناطیسی به کار رفته است. ما تا حدی به این تکنولوژی اطمینان داریم که برای این چاپگر جدید، گارانتی ده ساله در نظر گرفته‌ایم.

IQDEMY که گروهی از شرکت‌های ارائه‌دهنده روش‌ها و کارشناسی در بازار چاپ دیجتال لارج‌فرمت هستند، در نمایشگاه Fespa China 2013 که 18 تا 20 نوامبر در چين برگزار شد از چاپگر Swiss Maglev UV LED مجهز به هدهای Gen5 شرکت Ricoh رونمایی کرد. ولادمیرچف بنیانگذار این شرکت می‌گوید: “ما بهترین تکنولوژی‌های خود را به منظور ارائه راهکاری با بهره‌وری بالا و مطمئن خود به کار بسته‌ایم.

پختUV LED  که سازگار با محیط زیست است، پیشتر در سری Swiss چاپگرهای ما و فناوری ثبت اختراع شده شناوری مغناطیسی به کار رفته است. ما تا حدی به این تکنولوژی اطمینان داریم که برای این چاپگر جدید، گارانتی ده ساله در نظر گرفته‌ایم.

” سرعت چاپ این چاپگر بر روی سطوح فیلم، فویل، استایروفوم، واکس، پلی‌استر، آلومینیوم و غیره در حالت draft، 120 مایل مربع بر اینچ است. این چاپگر از نرم‌افزار RIP شرکت Caldera و سیستم کنترل شرکت DPS بهره می‌برد و قابلیت چاپ با هفت رنگ (CMYKLcLm+W) و جلای انتخابی به عنوان رنگ هشتم را دارد. Swiss Maglev از یک سیستم گردش جوهر اتوماتیک برخوردار است که گفته شده عمر ‌هدها را افزایش می‌دهد. یک سیستم موقعیت‌سنج اتوماتیک و میز خلا به منظور جلوگیری از جابه‌جایی جوهر حین چاپ، سیستم تغذیه رول به رول برای چاپ بر روی مواد منعطف روی رول‌ها، سیستم ایمنی اتوماتیک که از تماس ‌هدها با بخشهای انحنادار زیرلایه‌ها جلوگیری می‌کند و پاکسازی اتوماتیک و پایدارسازی حرارتی سیستم جوهر از دیگر ویژگی‌های این چاپگر هستند.

بیشتر بخوانید . . .