چاپخانه‌داران ایرانی از کارخانه گاس GOSS چین دیدار کردند

جمعی از چاپخانه‌داران و اهالی صنف چاپ از کارخانه گاس چین دیدن کردند.

شرکت Goss Graphic system China (GGSC) که بخش اعظم تکنولوژی ساخت ماشین‌آلات چاپ شرکت آمریکایی GOSS را به شانگهای چین منتقل کرده در حاشیه نمایشگاه All in Print اقدام به راه‌اندازی تور بازدید از کارخانه کرد و در این بازدید جدیدترین دستگاه‌های افست رول این شرکت در دو بخش نشر و بسته‌بندی بصورت در حال کار به بازدیدکنندگان نمایش داده شد. بازدیدکنندگان همچنین از مراحل ساخت این دستگاه‌های پیشرفته دیدن کردند.

بگفته مدیران شرکت گاس در روزهای اول و دوم بیش از 800 نفر از کشورهای مختلف از این کارخانه بازدید کردند. پس از دعوت نمایندگی شرکت گاس در ایران برای شرکت در این رویداد تعداد 16 نفر که همگی از صنف چاپ و صحافی تهران بودند اعلام آمادگی کردند که از این تعداد 12 نفر در بازدید حضور پیدا کردند.

نکته جالب توجه اینجاست که بازدید گروه ایرانی در روز سوم اتفاق افتاد که این روز اصلا در برنامه نبود و بنا به درخواست دفتر نمایندگی ایران و فقط برای گروه ایران این برنامه تمدید شد.

بازدیدکنندگان در انتهای برنامه بازدید، شام را میهمان شرکت گاس در هتل بودند.

در این بازدید آقایان جلیل غفاری رهبر، مصطفی حاجیلو، مهدی حاجیلو، مجید خادمی مزده، مهدی کاظمی مهیاری، محمد قاسمی، محمدرضا حاکی بانه، محمدحسین فروتن، هادی اسماعیل‌زاده، محمدباقر بهاری، وحید جعفری منصوریان و جعفر صالحی حضور داشتند و توسط آقایان علی محمدزاده مدیرعامل شرکت DT International نماینده GGSC در ایران و نیدال اوده مدیر فروش بین‌الملل شرکت گاس همراهی شدند.

در این بازدید جدیدترین دستگاه چاپ کتاب و کاتالوگ گاس که هنوز در خبرها هم معرفی نشده به نام M 700 X در حال چاپ به نمایش گذاشته شد.

همچنین دستگاه‌ افست رول بسته‌بندی به نام Varier L 1100 که شهرت جهانی پیدا کرده در حال چاپ با سرعت بالا مورد بازدید گروه ایرانی قرار گرفت. دستگاه فلکسو خطی Varier F که از پدیده‌های صنعت چاپ فلکسو بسته‌بندی است نیز در حال چاپ برای گروه ایرانی به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است دستگاه‌های چاپ بسته‌بندی شرکت گاس اعم از افست و فلکسو دامنه وسیعی از سطوح چاپی را از فیلم پلاستیکی 12 میکرون تا مقوای 380 گرمی زیر چاپ می‌برند.

بیشتر بخوانید . . .