برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال ۲۰۲۱ – گروه نگهداری منزل

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال ۲۰۲۱ – گروه نگهداری منزل

لینک صفحه اینستاگرام


استرالیا و نیوزیلند* این یک ظرف برای روغنکاری کفپوش‌های چوبی است. جایگزینی برای یک ظرف روغن جداگانه و کاربرد یک سطل، به حداقل رساندن ریخت و پاش روغن و کاهش ضایعات. این ظرف روغن را در یک قالب ایمن و مطمئن در سراسر زنجیره تامین نگه می‌دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به دربندی که دستکاری را نشان می‌دهد، ثبات ظرف و سکوی تخلیه نیز قابل توجه است.
این طراحی در هر مرحله از تجربه مصرف‌کننده، پیچیدگی را کاهش می‌دهد. سکوی پد داخلی هم با سطوح تخت و هم با غلتک‌ها کار می‌کند، در حالی که کانال‌های داخلی روغن را برای استفاده در آینده به پایین ظرف هدایت می‌کنند. سطح زیرین یکپارچه ثبات را ایجاد می‌کند در حالی که اجازه می‌دهد سطل هنگام استفاده به راحتی به اطراف حرکت داده شود.


هند* لایه‌های داخلی و خارجی این بسته کاملا قابل بازیافت و از مواد دوستدار محیط زیست است. پاکت داخلی کاغذ تک‌لایه با قابلیت دوخت حرارتی جلوه‌ای طبیعی به بسته می‌دهد. همچنین نفوذناپذیری جلوی عبور رایحه را بسته و مدت زمان ماندگاری 1 ماهه به محصول داده است. همچنین باعث می‌شود فرآیند لمینیت اضافی به لایه پلی‌اتیلن سیل شده و باعث صرفه جویی در انرژی و مواد ‌شود.
برای بازیافت ساده‌تر کیسه بیرونی شامل یک PP/PE مبتنی بر پلی‌الفین با بازیافت آسان به جای PET/PE معمولی استفاده شده است. PEO مبتنی بر EVOH در عین رعایت محدودیت‌های مربوط به بازیافت جلوی عبور عطر محصول داخل بسته را می‌گیرد. به طور کلی، این محصول با موفقیت بر مصرف مرکب چاپ و چالش‌های تولید مثل سایه‌روشن‌های گرافیکی مرتبط با چاپ فلکسو غلبه می‌کند.


ژاپن* ما با توجه به عادات بهداشتی و سبک زندگی ساکنان جدید، ارزش «استریل‌سازی ایمن» را با یک فرم ساده و ظرفی با کیفیت داخلی بالا ارائه کرده‌ایم.
کلاهک بسادگی و با چرخش بیرون می‌آید. بدون احساس استرس با گرفتگی می‌توان از آن استفاده کرد.
با قرار گرفتن قسمت لولای درپوش در داخل ظرف، بسته شکلی شیک دارد. با یک قطعه جدید مانند زبانه، قابلیت برش ورق توسط افراد بهبود پیدا کرده است.


ایالات متحده* ما بسته را دو بار طراحی کردیم تا تولید را به ایالات متحده برگردانیم. طراحی بطری براق با آثار هنری زنده و چشم‌نواز و تمبر Made in the USA به قدری موفقیت‌آمیز بود که این شرکت فروش بیش از حد پیش‌بینی شده را پشت سر گذاشت. موفقیت تجاری محصول خریدار را به خود جلب کرد و شرکت را خریدند!
ما شرکتی را با تخصص در قالب‌گیری بادی دو محفظه در 50 مایلی محل پر کردن شناسایی کردیم، خود را درگیر چالش طراحی روی بطری غیر گرد کردیم و یک فرم پایه مانند در پایین بطری ادغام شد تا با موفقیت تراز و بسته‌بندی شود. لیبل اسلیو تا زیر بطری ادامه یافته است.


ژاپن* با رشد بازار خرید آنلاین، وزن جعبه‌های نوشیدنی‌های بطری PET که به خانه‌ها تحویل داده می‌شود می‌تواند به 20 کیلوگرم برسد. مصرف‌کنندگان معمولاً بارهای سنگین را با انگشتانشان در حفره‌های جعبه مقوا “قلاب” می‌کنند، که می‌تواند به انگشتان آنها گاز بزند و باعث درد شود.
برای حل این مسئله، ما به جای ساختار معمولی با سوراخ‌های کوچک که نیاز به “قلاب شدن انگشتان” دارد، یک جعبه با ساختار جدید با سوراخ‌های بزرگتر که می‌توان آن را با دست گرفت، ایجاد کرده‌ایم. طراحی جدید 40-50 درصد فشار بر انگشتان را کاهش می‌دهد.


اتریش* ترکیبات پلاستیکی و مقوایی به کاهش مصرف پلاستیک و تضمین ظاهر و ثبات با کیفیت بالا کمک می‌کند. بسته‌بندی مواد شوینده Henkel’s Persil 4in1 DISCS یک نمونه عالی است که از 50٪ پلی پروپیلن بازیافتی (r-PP) که پلاستیک‌های خانگی دور ریخته هستند تشکیل شده است. به این معنی که زباله‌های مصرف کننده مجددا استفاده می‌شوند.
بسته‌بندی Greiner از یک فرآیند دو لایه استفاده می‌کند: در داخل، ظرف پلاستیکی از مواد سفید بکر ساخته شده است که ظاهر با کیفیت بالا و ارائه محصول را برای مصرف‌کنندگان تضمین می‌کند، لایه بیرونی بسته‌بندی شامل r-PP از منابع پس از مصرف مشتری است. مقوا و قطعات پلاستیکی قابل بازیافت هستند و براحتی توسط مصرف‌کنندگان دفع می‌شوند.


اسپانیا* از بین بردن بطری‌های پلاستیکی یکبار مصرف پاک‌کننده‌ها با FLOPP BAC و FLOPP Multiusos، محصولات جدید Careli امکان پذیر است. Careli یک سیستم انقلابی مبتنی بر کپسول‌های محلول در آب و بطری‌های پلاستیکی قابل استفاده مجدد ارائه می‌دهد.
پایه سیستم کپسول محلول در آب با دوز واحد است که در بطری حاوی 750 میلی‌لیتر آب اسپری رقیق می‌شود. مصرف‌کنندگان می‌توانند کیت (کپسول+بطری پلاستیکی، 100٪ قابل بازیافت) یا شارژ مجدد محصول، یک کپسول را که در یک جعبه مقوایی 100٪ قابل بازیافت ارائه می‌شود، خریداری کنند.

SONY DSC


ژاپن* یک جعبه، طراحی شده برای یک پازل سه بعدی، شما را به سرزمین عجایب هندسی دعوت می‌کند!
یک ساختار منحنی پیچ خورده دو محوره جدید که از ورق PET ساخته شده است.
شما می‌توانید آن را بدون ابزار و چسب باز و دوباره جمع کنید و تجربه کنید که چگونه اشکال از دو بعدی به یه بعدی تبدیل می‌شوند. جعبه جادوی هندسی ذهن خلاق شما را شاد می‌کند.
کوه یا دره ساختارهای تصویر آینه ای را فراهم می‌کند. محیط‌های موج دار شبیه یک جسم غیرممکن است.
با تهیه یک شافت، هنگام دمیدن مانند چرخ می‌چرخد! این جعبه ساده، اقتصادی، قابل بازیافت و بالاتر از همه موارد آموزشی است.


ایالات متحده* ما یک بطری قابل تعویض طراحی کردیم که یک لیوان را در آزمایشگاه علوم تداعی می‌کند. طراحی ساده شامل یک آرم برجسته است. نتیجه یک بسته ساده، کاربردی است و اجازه می‌دهد مارک تجاری روی کارتریج‌های رنگارنگ دیده شود.
بطری به گونه‌ای طراحی شده است که کارتریج حاوی ماده شیمیایی واقعی کمی‌بالاتر از خط پر شدن آب است. هنگامی‌که آب با محصول رقیق شد، کاربر هنوز می‌تواند کارتریج بالای آن را ببیند.

بیشتر بخوانید . . .