عملکرد عالی و بصرفه سیستم مانیتورینگ دمای ThermoShield

از برترین‌های Worldstar 2023 با گزینش رضا نورائی

سیستم مانیتورینگ دمای ThermoShield

شرکت: Caps & Closures

www.capsandclosures.com.au

کشور: استرالیا و نیوزلند

دسته: نوشیدنی‌ها


ThermoShield فناوری ترموکرومیک رنگی را در بسته‌بندی محصول ادغام می‌کند که به صورت پویا ظاهر رنگ آن را تغییر می‌دهد و به عنوان یک سیستم نوری در یک نقطه تغییر دمای از پیش انتخاب شده بدون تأثیر بر کیفیت و یکپارچگی بسته‌بندی و عملکرد آن کار می‌کند.

در لینک زیر می‌توانید ببینید که ThermoShield چگونه کار می‌کند

عملکرد منحصر به فرد تغییر رنگ در ThermoShield یک سیستم نظارت بصری ساده و در عین حال موثر را ارائه می‌دهد و به عنوان محافظ در سراسر زنجیره سرد عمل می‌کند.

در محصولاتی مانند غذا، نوشیدنی، دارو و سایر کاربردهایی که بالا و پایین رفتن بیش از حد دما یا زمان نگهداری باعث تخریب محتویات می‌شود می‌توان اقدامات اصلاحی فوری انجام داد و از هدر رفت مواد و منابع جلوگیری کرد. نمودار مرجع رنگ ThermoShield را ببینید https://www.capsandclosures.com.au/thermoshield

ThermoShield همچنین یک پلت فرم خلاقانه برای طراحان فراهم می‌کند تا ایده‌های برند را در خود بگنجانند که ارزش برند را افزایش می‌دهد و اعتماد مصرف‌کننده به کیفیت محصول را افزایش می‌دهد.

بسته‌بندی ThermoShield از نظر موضوع پایداری از روش پایداری از طریق کاهش ضایعات پشتیبانی می‌کند، مانند پلاستیک‌های معمولی قابل بازیافت است و مواد فاقد BPA هستند که بر محتویات بسته‌بندی تأثیری ندارد.

 

تخریب نوشیدنی، غذا و تازگی دارویی در حمل و نقل به خوبی مستند شده است و یکی از دلایل اصلی مشکل ضایعات جهانی ما است.

ThermoShield به عنوان یک محافظ زنجیره سرد حیاتی در فعالیت‌های تولید، ذخیره و توزیع در یخچال با شناسایی بصری زمانی که یک محصول در محدوده دمای ذخیره‌سازی صحیح قرار ندارد، عمل می‌کند.

ThermoShield امکان پاسخگویی را از طریق ردیابی بصری دما فراهم می‌کند که می‌تواند به شناسایی و بهبود حلقه ضعیف در شبکه زنجیره تامین کمک کند و عمر محصول و در دسترس بودن غذا و دارو را برای مصرف‌کننده به حداکثر برساند.

علاوه بر این، ThermoShield به عنوان بخشی از مواد بسته‌بندی ادغام می‌شود و نیاز به کمک اضافی یا فناوری گران قیمتی که ممکن است نیاز به آموزش داشته باشد یا براحتی مقیاس بندی نشود، کاهش می‌دهد.

ویدیوی معرفی ThermoShield https://youtu.be/eKvqPMrwTcA را تماشا کنید.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .