مسواک کلگیت Keep

از برترین‌های Worldstar 2023 با گزینش رضا نورائی

مسواک کلگیت Keep

شرکت: Colgate Palmolive

www.colgatepalmolive.com

کشور: آمریکا

دسته: بهداشت و مراقبت شخصی


Colgate Keep یک مسواک دستی است که دوباره طراحی شده است: جذاب، شخصی و پایدار. تمام هدف پشت پرده راه‌اندازی، حل مشکلی بود که مصرف‌کنندگان هنگام انتخاب گزینه‌های پایدار با آن مواجه می‌شوند:

برس جدید با سر قابل تعویض Colgate Keep تجربه استفاده فوق‌العاده‌ای را از نظر حس دهان و عملکرد ارائه می‌دهد.

این محصول از مواد برتر و بادوام (آلومینیوم) استفاده می‌کند که تا 80٪ بیشتر از پلاستیک دوام می‌آورد.

علاوه بر این، در بسته‌بندی 100% کاغذی، کاملاً قابل بازیافت و ساخته شده با 60% محتوای بازیافتی، از جمله باگاس و الیاف چوبی قابل تجزیه زیست تخریب‌پذیر، و طراحی گرافیکی جدید است که به مصرف‌کننده کمک می‌کند بدون نیاز به پلاستیک، سرهای برس مسواک را تجربه کرده و ببیند.

Keep اولین محصول در نوع خود را به فضای مسواک دستی معرفی می‌کند که هم با توجه به مصرف‌کنندگان و هم با محیط زیست طراحی شده است.

– یک برس قابل استفاده مجدد با دسته آلومینیومی‌که 80٪ از زباله‌های پلاستیکی استاندارد در تولید مسواک را کاهش می‌دهد. دسته آلومینیومی برای حفظ ارگونومی و تجربه مسواک زدن که امروزه مصرف‌کنندگان به آن عادت کرده‌اند، طراحی شده است.

Keep با ویزگی‌هایی چون حذف زباله‌های پلاستیکی، ساختار تمام کاغذی قابل بازیافت همراه با یک سینی قالبگیری شده از باگاس+فیبر چوبی یکی از پایدارترین محصولات مسواک در بازار است.. این بسته اکنون می‌تواند توسط مصرف‌کننده براحتی در جریان بازیافت کاغذ توزیع شود و نیازی به جدا کردن جباب پلاستیکی بلیستر از سطح مقوایی پشتی که به طور معمول از بین می‌رود ندارد.

در پشت بسته، یک کد QR مشتریان را راهنمایی می‌کند که درباره تأثیرات زیست‌محیطی که برس + بسته Keep ایجاد می‌کند بیشتر بیاموزند.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .