اراده طراحان در بسته‌‌های جدید جوراب زنانه پاییزان

جدیدترین بسته‌‌بندی جوراب زنانه پاییزان نشانگر آن است که اگر طراح بسته‌‌بندی اراده کند تغییری در شرایط بازار دهد و آن را درست انجام دهد می‌‌تواند بازار را به تمکین وا دارد.
در حال حاضر بیشتر جوراب‌‌هایی که به نام یک برند معروف ترکیه در ایران فروخته می‌‌شوند خود و بسته‌‌بندی آن محصول داخلی است. در این حال جوراب پاییزان با اصرار بر هویت ایرانی خود دست به تغییر در ظاهر بسته‌‌بندی فعلی نیز زده و با گرافیکی نوین و هماهنگ با قوانین و عرف داخل کشور محصول خود را عرضه کرده است. همچنین ساختار بسته مقوایی نیز بگونه‌‌ای جالب توسعه یافته و بهتر شده است. اتصالات و قفل‌‌های بیشتر بسته‌‌های مقوایی جوراب که از نقشه‌‌ی مشابه استفاده می‌‌کنند در وجهی قرار گرفته که جوراب تا شده دیده می‌‌شود. در چنین حالتی بهتر است وجه پشت بسته در معرض دید مشتری باشد تا قفل و اتصالات مقوا را نبیند. این کار باعث می‌‌شود که جوراب هم در پشت بسته‌‌بندی قرار گیرد.

iranpack-159-parizan
در بسته‌‌بندی جدید جوراب پاییزان اتصالات و قفل بسته طوری طراحی شده که جلوی چشم نباشد و بنابر این وجه کوچکتر بسته که خود جوراب را نیز با خود دارد قابلیت نمایش یابد. به این معنی که حالا فروشندگان می‌‌توانند بسته را از طرفی آویزان کرده و در معرض دید خریدار قرار دهند که خود جوراب هم دیده شود. این اراده و خواست طراح بود و بدون این که به عوامل توزیع و فروشندگان گفته شود بخودی خود توسط آنها اجرا شد. زیرا بسته‌‌بندی این گونه آنها را هدایت کرد. بسته‌‌های جدید جوراب پاییزان از ترکیب رنگی هنرمندانه بهره می‌‌برند که توسط فرشاد هوشیار انتخاب و هماهنگ شده است. اصلاح ساختار هندسی بسته که استفاده از وجه جلو را امکان‌‌پذیر کرد نیز بوسیله رامین لاهیجی صورت گرفته است. کل پروژه تحت مدیریت کلینیک بسته‌‌بندی دیدگستر و چاپ و دایکات آن نیز در چاپ اندیشه آمل انجام شده است.

بیشتر بخوانید . . .