فویل‌پک و حفظ جذابیت سیگارهای الکتریکی برای مشتریان

علاوه بر کاهش چشمگیر تبخیر مایع کارتومایزر1 توسط این بسته‌ها، طراحی جدید آنها در راستای هدف شرکت Clearette در متمایز کردن بسته‌بندی برند خود از سایر تولیدکنندگان در بازار به ویژه رقبای اصلی آن یعنی blu و Njoy است.
این بسته‌بندی که از رنگهای زنده و کنتراست بالا برخوردار است امکان برندینگ نام در سطح جانبی را با اندازه فونت‌های درشت‌تر به منظور برجسته کردن برند Clearette برای مشتری فراهم می‌کند.
در حال حاضر، واکنش بسیار مثبت خرده‌فروشان و مشتریان در بازار مورد آزمون به افزایش چشمگیر درآمد پس از عرضه این بسته با طراحی جدید به هر بازار خاص انجامیده است. دپارتمانهای بازاریابی و طراحی Clearette گزینه‌های متعددی را پیش از اتفاق نظر بر روی این ظاهر جذاب و چشمگیر در بازار آزمون بررسی کردند.
این شرکت قصد دارد که بسته‌بندی Clearette با برترین محصولات برند شده در یک صف قرار گیرد و شناخت آنی این محصول توسط مشتری و متمایز کردن آن از سایر برندها را مد نظر دارد.
مارکوس بِکِر، متخصص ارشد طراحی وب در Clearette می‌گوید:”همه چیز به دیده شدن وابسته است. ما می‌دانیم که محصولاتمان در بازار از لحاظ طعم، کارکرد و طول عمر باطری بهترین هستند.
همچنین می‌دانیم که مشتری بعد از یکبار خرید Clearette باز هم به سراغش خواهد رفت. بنابراین بسته‌بندی را ارتقا دادیم تا مشتری، آسانتر محصولمان را شناسایی کند.” ظاهر چشمگیر بسته‌بندی، مزیت انتخاب Clearette را نیز ارتقا می‌دهد.
Clearette توسعه و ارتقای این خطوط جدید بسته‌بندی را طی ربع بعدی سال ادامه داده و انتظار دارد که همچنان که آگاهی مشتریان Clearette و وفاداری آنها نسبت به برند رشد می‌کند، فروشه‌ای اولیه و مکرر این محصول سریعا به حد رکورد برسند.

بیشتر بخوانید . . .