کیفیت و تمایزدرطراحی بسته

RPC برای برچسب شخصی Comma، یک طراحی خیلی متفاوت با خطوط و منحنی‌های نرم ایجاد کرده است.

RPC Design دو سری ظرف سفارشی برای یکی از متخصصین بازار خودرو، شرکت Oil and Chemicals Comma تولید کرده است. طرح‌های جدید قرار است هویت‌های انفرادی برای سری محصولات Comma و محصولاتی که برای برندهای مشتری تولید می‌کند ایجاد کنند. هر دو بسته باید یک تصویر مدرن و با کیفیت از محصول ارائه داده و ضمن ارائه راحتی و کاربری، جذابیت قفسه‌ای زیادی می‌داشتند.

همچنین مهم بود که بلندی و گنجایش مشابه ظروف قبلی داشته باشند تا به راحتی در خطوط پرکنی قبلی قرار بگیرند. ظروف سری عملکرد عالی Comma به نام Evolve طراحی زاویه‌دار جدیدی به همراه دو شیار در گوشه چپ و پایین دارد که باعث جلب توجه می‌شود.

کل این ویژگی‌ها عملکرد عالی محصولات را به نمایش می‌گذارند. سری Evolve در سایزهای مختلفی از 500 میلی‌لیتر تا 5 لیتر موجود است که ظروف بزرگتر یک دستگیره‌ی بزرگ برای حمل و نقل و ریختن آسان دارند. رنگ خاکستری گرم مکمل ایده‌آلی برای برند و لوگوی جدید Comma به منظور ایجاد یک تمایز موثر روی قفسه فروشگاه است.

RPC برای برچسب شخصی Comma، یک طراحی خیلی متفاوت با خطوط و منحنی‌های نرم ایجاد کرده است.
این سری که Max 3 نامیده می‌شود، ترکیبی از یک ناحیه بزرگ برای برچسب‌زنی و انتخاب رنگ‌ها بوده و به Comma کمک می‌کند هر ظرف را به منظور ایجاد هویت‌های مستقل برند برای محصولات مختلفی که در ظروف بسته‌بندی می‌شوند، تخصیص دهد. اندازه‌های 500 میلی‌لیتری تا 5 میلی‌لیتری سری‌های خانوادگی کامل ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید . . .