Yousli

شعار این برند “غذا برای حس خوب” است مهمترین نکته در ذهن ما این بود که یک لبخند بزرگ در برند بگنجانیم که نمایانگر تمامی چیزهای خوب داخل بسته و همچنین حس شما بعد از خوردن یک صبحانه خوب و سالم باشد.

استرالیا/ فروشگاه آنلاین مواد غذایی Yousli آژانس برند تجاری HubGroup را مسئول طراحی بسته‌بندی مخصوص ویژگی‌های خط تولید غلات صبحانه خود کرد. بزرگترین چالش این آژانس طراحی، ایجاد بسته‌ای بود که در مقابل دردسرهای حمل و نقل محلی و بین شهری دوام آورده و تا حد امکان پایدار بوده و محتویات را نیز تازه نگه دارد.

iranpack-sanat-bastebandi-yousli02

iranpack-sanat-bastebandi-yousli03

“Yousli غذای کامل تازه را در هرجای استرالیا مستقیما به درب منزل شما تحویل می‌دهد. طراح می‌گوید: از آن جا که شعار این برند “غذا برای حس خوب” است مهمترین نکته در ذهن ما این بود که یک لبخند بزرگ در برند بگنجانیم که نمایانگر تمامی چیزهای خوب داخل بسته و همچنین حس شما بعد از خوردن یک صبحانه خوب و سالم باشد. ما ایده‌ی بازکردن کابینت در صبح و روبرو شدن با یک لبخند را دوست داشتیم.” آژانس طراحی، بسته‌بندی را به صورت یک استوانه مقوایی محکم و ضخیم با در پلاستیکی و یک برچسب سیل شده درست کرد که 100درصد از مواد بازیافت‌شده یا قابل بازیافت تشکیل می‌شد و پوشش آلومینیومی داخلی، Yousli را تازه نگه می‌داشت. این بسته‌بندی همچنین به عنوان یک ابزار خوب برای تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی قویتر و بالابردن شخصیت و وجهه برند عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید . . .