آمریکا/نیوجرسی. آژانس برند تجاری Miller Creative خط تولید برند نوشیدنی سالم ChiaVievh شرکت Bare Nutrition را با رنگهای شاد و طرحهای نو که نشانگر تعهد شرکت به زندگی سالم و تعهد در برابر مصرفکنندگان است، متحول کرده است. Mark Rieth، موسس ChiaVie میگوید: “آن چه ما به عنوان یک طرح بستهبندی ساده آغاز کردیم واقعا به شکل یک رابطه خیلی گستردهتر شکوفا شد که هویت تجاری، هویت برند، طراحی بسته، طراحی بافت و طراحی مواد بازاریابی را در بر میگرفت. ما برای برند تجاری خود از این خوشحالتر نمیتوانستیم باشیم. ما مرتبا نظرات و بازخوردهای مثبتی در مورد کار فراوانی که برای طراحی وجهه برند خود انجام دادهایم، دریافت میکنیم. این یکی از منحصربهفردترین طرحهایی است که من تا به حال دیدهام و این از بازخورد مصرفکنندهها نسبت به آن چه روی قفسه میبینند مشخص است.” این برند با کنار هم قراردادن یک فضای گستردهی سفید و اشکال انتزاعی با رنگهای درخشان و روشن و تصاویر شاد از میوههای تشکیلدهنده محصول، شکلی خلاقانه و پرانرژی به “نوشیدنی انرژیزای قدیمی طبیعت” داده است.
سخن سردبیر
ویدئوها و پادکستهای منتخب
سخنرانی: جایگاهسازی در بازار بستهبندی (جایگاه چاپِ بستهبندی در بازارهای هدف)/ رضا نورائی
سخنرانی: جایگاهسازی در بازار بستهبندی (چاپ بستهبندی و صادرات)/ رضا نورائی
پادکست سخنرانی: مروری بر نقش ماشین آلات در صنایع غذایی
پادکست آموزشی: نانو تکنولوژی در بستهبندی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: پرسشهایی که بستهبندی باید پاسخ دهد/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: نبرد روی قفسه فروشگاه/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: شش روش افزایش ماندگاری محصول/ پیشگفتار/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: شش روش افزایش ماندگاری محصول/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: تاثیر ماندگاری محصول/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: اصلاح محیط و پرتودهی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: کاهش آب و تغییرات شیمیایی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: کاهش دما و فرایند حرارتی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره طراحی بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره بستهبندی به عنوان شاخص رفاه/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره مواد بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره ماشینآلات بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره چاپ بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره کارتن/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره دو کارکرد مهم بستهبندی/ رضا نورائی