حس مردانه

طراح ویژگی‌های خاص‌تری، مانند فرمول‌ها، رایحه، رنگ، بسته‌بندی صابون‌ها و غیره را بررسی کرد. ساختار کوچک و مسافرتی به مردان اجازه می‌دهد که شیوه اصلاحی انتخاب کنند که فشرده است

آمریکا، شیکاگو/ طراح به سختی کار کرده تا هویتی ایجاد کند که نه تنها از نظر برند بلکه از نظر خود محصول هم منحصربه فرد باشد. طراح روی درک مردان و نگرش آنها نسبت به اصلاح، نیازهای مراقبت از پوست آنها و این که احساسشان در مورد یک روتین اصلاح جدید که آنها را مجبور نمی‌کرد روی سینک دستشویی آویزان شوند کار کرد.

طراح ویژگی‌های خاص‌تری، مانند فرمول‌ها، رایحه، رنگ، بسته‌بندی صابون‌ها و غیره را بررسی کرد. ساختار کوچک و مسافرتی به مردان اجازه می‌دهد که شیوه اصلاحی انتخاب کنند که فشرده است و هر جا که بخواهند قابل حمل است و علاوه بر آن مزیت افزوده‌ی چندوظیفه‌ای بودن و صرفه‌جویی در زمان را نیز دارد.”

طراحی اولیه بسته یک زیبایی سنتی دارد که سمبل‌های معمول مردانه مانند سبیل را به صورت گرافیک‌های هوشمندانه (عبارت بارکد را چک کنید) تبدیل می‌کند که شخصیت و تعهد برند را نشان می‌دهد. بسته‌بندی دوم به راحتی قابل‌دسترسی بوده و به همراه یک آینه جاسازی شده و بدون بخار و مقاوم در برابر خردشدن چندکاره بوده و یک فنجان ساکشن هم در عقب دارد تا افراد بتوانند آینه را تا هر ارتفاعی که می‌خواهند در دوش بالا ببرند.

بیشتر بخوانید . . .