قاشق قرارگرفته در درپوش مزیتی برای انواع سالادها

بزرگترین مزایای این بسته‌بندی قاشق چسبیده به درب آن است، که صاف بوده و لمس کردن آن دلپذیر است”.

شکل ظاهری خوب و مناسب بسته‌ی میان‌وعده آسان RPC Superfos از عوامل کلیدی انتخاب آن توسط گروه لیتوانیایی Viciunai تولیدکننده موادغذایی برای انواع ماهی سوریمی میله‌ای شکل و سالادهای ماهی است.
خصوصاً این قاشق ویژه در ترکیب درب بسته موجب شده انواع سالادهای جدید VICI (که شامل ماهی سوریمی میله‌ای شکل با میگوها در سس سفید، فیله‌های شاه‌ماهی اقیانوس اطلس در سس قارچ و ده نوع خوشمزه دیگر از سوریمی و شاه‌ماهی) برای خوردن در زمان فعالیت و مشغله کاری و به عنوان یک همراه مناسب برای پیک‌نیک، سفر یا در محل‌کار ایده‌آل باشد.
Erda Jurgaityte مدیر خرید مجموعه بسته‌بندی گروه Viciunai توضیح می‌دهد که:” ما خواستار نوع جدیدی از بسته‌بندی برای انواع سالادهای جدیدمان بودیم، که میان وعده غذایی آسان210 میلی‌لیتری ما را به سوی خود جذب کرد. این راه‌حل در بازار ما کاملاً جدید بوده و یکی از بزرگترین مزایای این بسته‌بندی قاشق چسبیده به درب آن است، که صاف بوده و لمس کردن آن دلپذیر است”.
همانند ظرف میان‌وعده آسان، قاشق به‌صورت تزریقی قالب‌گیری شده است. به‌زیبایی و در یک قطعه مجزا طراحی‌شده‌است، استفاده از آن لذت‌بخش بوده و به‌راحتی با برداشتن برجسب جسب‌دار در بالای درب‌ پلاستیکی می‌توان به ‌آن دست یافت. به‌علاوه راحتی و مزایا فوق‌العاده آن، ظرف میان‌وعده آسان را دوباره قابل بستن، محکم و نگهداری و ذخیره‌سازی آن را چه پر و چه خالی بهینه می‌سازد. این بسته موفق به کسب جایزه محصول خلاقانه انجمن بسته‌بندی موادغذایی شده است و هم‌چنین Scanstar را نیز دریافت‌نموده‌است.
انواع سالاد VICI در سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها و دیگر فروشگاه‌های محلی در‌دسترس است، و علاوه‌بر لیتوانی در لتونی، استونی، لهستان، جمهوری چک و در آینده نزدیک، بلغارستان در در دسترس می‌باشد.
بعلاوه، گروه Viciunai در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد سایز بزرگتر هستند، تا به مشتریان امکان انتخاب بسته بین دو سایز 150 گرمی و 250 گرمی را بدهد.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .