نوآوری در محصول برای تسهیل بازیافت

شرکت تتراپک از عرضه بسته‌های Tetra Top® به بازار خبر داده که از در پلاستیکی با قابلیت جداشدن از اسلیو کارتنی برخوردار بوده و به این ترتیب، امکان بازیافت جداگانه آنها را فراهم می‌آورد.
مصرف‌کننده این بسته می‌تواند به راحتی با فشار ساده توسط شَست، درپوش پلاستیکی را از اسلیو جدا کند که نتیجه‌ی سوراخ‌کاری پیش‌بُرِش (pre-cut) بر روی لایه‌ی بیرونی مقواست. این کار بدون اثرگذاری بر کارکرد بسته Tetra Top® انجام می‌شود.

Charles Brand نایب رئیس واحد مدیریت بازاریابی و تولید تتراپک می‌گوید: “نوآوری به کار رفته در این بسته با درپوش جداشدنی، پاسخ به خواسته مصرف‌کنندگان مبنی بر ارائه راهکاری بهتر برای تسهیل بازیافت، به ویژه برای مواقعی است که زیرساخت‌های مدیریت زباله آن را ایجاب می‌کنند.”
Tetra Top® بسته‌ای است که در آن، راحتی استفاده از بطری با ظاهر و احساس مدرنِ استفاده از یک بسته کارتنی توام شده است. این کارتن برای محصولات تحتِ سرمایش و نوشیدنی‌های فاقد گاز در دمای محیط با مصارف خانگی و مسافرتی مناسب است. امکان سفارش درب جداشدنی برای مشتریان بدون هزینه اضافی وجود دارد. پیشتر شرکت Arla Foods در دانمارک و سوئد این بسته‌ها را در سری محصولات خود به کار برده است. Ann Bergman مدیر ارشد بازاریابی و برند ماست و محصولات تخمیر شده‌ی Arla Foods سوئد (که در زمینه محصولات لبنی فعال است) می‌گوید:

“استقبال از این کارتن توسط تمامی ذی‌نفعان کلیدی ما عالی بوده است. بیش از 80 درصد مصرف‌کنندگان برای امکان جدا کردن درپوش، ارزش بالایی قائل بوده و 77 درصد از آنها اعلام کرده‌اند که نرخ بازیافت آنها افزایش می‌یابد. اکنون در بیش از 35 گونه از سری محصولات Yoggi و Arla ما در بازار سوئد از این بسته‌ها استفاده شده است. امکان ارائه این محصولات بدون تقبل هزینه اضافی برای ما مزیت بسیار مهمی بود.”

بیشتر بخوانید . . .