گزارش اولین مجمع عمومی عادی انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران

اولین مجمع عمومی عادی انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان و حامیان صنعت بسته‌بندی کشور در تاریخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۴ برگزار شد.

اولین مجمع عمومی عادی انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان و حامیان صنعت بسته‌بندی کشور در تاریخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۴ برگزار شد. با توجه به این‌که انجمن در ابتدای روزهای فعالیت خود قرار دارد با جذب بالغ‌بر ۱۵۴ عضو حقیقی و حقوقی برای انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن جهت به رسمیت رساندن فعالیت‌های خود با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این جلسه را با حضور بیش از نصفی از اعضاء برگزار نمود. در ابتدای جلسه نماینده هیئت مؤسس دکتر محمدرضا مشایخی به ضرورت و اهداف برپایی انجمن مطالبی را ارائه داشت و سپس سخنران بعدی مهندس منيژه عبدی از مدیران سازمان استاندارد ملی ایران در خصوص ارزش ایجاد انجمن، مشکلات صنعت بسته‌بندی، تاریخچه این صنعت در ایران و کمک‌هایی را که انجمن با فعالیت‌های خود می‌تواند به بدنه صنعت بسته‌بندی کشور داشته باشد مطالبی را عنوان كرد. در ادامه نیز نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شرایط اعضای کاندیداتوری برای هیئت‌مدیره و بازرسین قواعد قانونی را مطرح كرد و از اعضای حاضر خواست که دقیقاً به این شرایط توجه كنند تا در آینده مورد اعتراض سایر قرار نگیرند.

در این انتخابات ۲۴ نفر کاندید شده بودند که درخور توجه نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود. بعد از رأی‌گیری تعداد رأی کاندیداهای منتخب مورد شمارش قرار گرفت و نه نفر به ترتیب تعداد جذب آراء انتخاب شدند. مقرر گردید طی هفته آینده بعد از انجام تشریفات قانونی، اعضای منتخب این انجمن رسماً از طریق سایت رسمی انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران اعلام گردد.

همچنین اسامی موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در این مجمع حضور یافتند به شرح زیر می‌باشد:

سازمان ملی استاندارد، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، مرکز مطالعات و پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، کلینیک بسته‌بندی دیدگستر، شركت هایدلبرگ-دانشگاه صنعتی دارمشتات، شركت ماشينسازي حكمايي، شرکت سنجش گستر دانا، آوند انرژی، فولاد مبارکه اصفهان، مجتمع چاپ و بسته‌بندی کارتن مشهد، شرکت ساپکو، شبكه دو صداوسیما، صنعت و چاپ و بسته‌بندی پیش رسانه، شرکت چاپ و بسته‌بندی به ایده پک، شرکت خاتم پلیمر، هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، گروه تخصصی غدیر، مرکز استاندارد دفاعی ایران، شرکت شامخ، گروه خودرویی بهمن، شیر و پاستوریزه پگاه تهران، ماهنامه صنعت بسته‌بندي، ماهنامه هنر بسته‌بندی و افراد حقيقي متخصص بسته‌بندي

آخرين خبر

طبق اعلام دبيرخانه انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی انتخابات انجام شده در مجمع عمومي قطعي و رسمي نشده است. منتخبين بايد مدارك و مستندات مربوط به رزومه خود را به دبيرخانه تحويل دهند تا پس از بررسي آنها و اخذ تاييد رسمي وزارت علوم و فناوري احكام رسمي آنها به عنوان اعضاي هيات مديره و بازرس صادر شده و به اطلاع عموم برسد. از اين رو بديهي است هر گونه اطلاع رساني زودهنگام درباره نتيجه انتخابات از سوي كانديداها بويژه افراد حائز اكثريت آرا غيرقانوني و تاييدنشده مي‌باشد.

 

نشاني سايت اينترنتي انجمن: ispst-pack.ir

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .