برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه الکترونیک

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه الکترونیک

 

لینک اینستاگرام


ژاپن* منطقی کردن استفاده از فوم پلی‌استایرن در بسته‌بندی دستگاه کپی. همه سازه‌های جدید از ورق کارتن هستند. اندازه بسته‌بندی بزرگ است و بطور معمول بهره‌وری حمل و نقل را پایین می‌آورد. همچنین ساعت کار برای بستن کالا و باز کردن آن مورد نیاز است.
در بسته‌بندی جدید از منظر بهره‌وری حمل و نقل و کارایی، هزینه و توجه به محیط زیست با استفاده ترکیبی از کارتن و فوم پلی‌استایرن انبساطی EPS بهینه شده است.
علاوه بر این، ظرفیت بار کانتینرها 200 درصد افزایش یافته است، ساعات کار بسته‌بندی 60 درصد کاهش یافته و هزینه بسته‌بندی قطعات 10 درصد کاهش یافته است.


ژاپن* توسعه بهسازی محیط زیست و بهسازی کیفیت حمل و نقل (حدود 50٪)
کاهش هزینه (32 تا 60٪ بسته به تعداد متفاوت است) محصولات سرامیکی، متخلخل بلند، نازک و بسیار شکننده هستند.
با حذف مواد بالشتکی شیمیایی متداول و جایگزینی آن با مواد بسته‌بندی مقوایی، کیفیت توجه به محیط زیست و کیفیت حمل و نقل بهتر شده و هزینه‌ها را کاهش داده‌ایم.
تولید یک بالشتک جدید ساخته شده از ورق کارتن، استفاده از مواد ضربه‌گیر شیمیایی را کاملاً از بین برد و مواد بسته‌بندی را قابل بازیافت کرد.
در این حالت، به طور متوسط 50٪ بهبود در ظرفیت و 32 تا 60٪ کاهش هزینه محقق شد.


سنگاپور* هیولت پکارد HP* جایگزینی پالت‌های چوبی بکر معمولی با چوب‌های اصلاح شده و بکر برای هزینه و منافع زیست‌محیطی، با یک طراحی مجدد. مناسب برای همه حالت‌های حمل و نقل. با فواید زیر:
– مقاومت پالت با 10٪ چوب بکر حفظ شده
– ظرفیت بار داینامیک: 454 کیلوگرم، قدرت بار استاتیک: 1 تن
– برای آینده بدون زباله از ضایعات چوب استفاده مجدد می‌شود
– صرفه جویی در هزینه چوبی که از پالت‌ها و جعبه‌های ورودی از صنایع مختلف به صورت محلی گرفته شده و از آنها استفاده مجدد می‌شود (60٪ مواد بازیافتی، 30٪ مواد پایدار و 10٪ مواد بکر / جدید). ضایعات صفر بسته‌بندی و کاهش ردپای کربن. در هزینه بسته‌بندی 24٪ و وزن پالت 8 کیلوگرم صرفه‌جویی می‌کند که هزینه حمل و نقل را هم کاهش می‌دهد.


ژاپن* این بسته‌بندی کاملاً مقوایی طراحی شده برای پانل‌های تجاری تأمین‌کننده آب و رطوبت‌رسانی غیرتجاری شامل ضربه‌گیرها و جعبه‌ای از نوع تلسکوپی است.
ضربه‌گیرها را می‌توان به راحتی جمع کرد و در گوشه‌ها قرار داد تا از محصول در تمام جهات محافظت شود. بسته‌بندی بصورت چندتایی انجام می‌شود و 20 طبقه را برای ذخیره‌سازی امکان‌پذیر می‌کند.


کره* سامسونگ همچنان تصور ما درباره بازیافت با بسته‌بندی‌های سازگار محیط زیست را بازسازی می‌کند. سامسونگ با حذف مرکب چاپ بر پایه روغن و گسترش به تمام مدل‌های تلویزیون خود، یک راه‌حل پایدار ارائه می‌دهد که می‌تواند سالانه 300000 تن جعبه را از وضعیت زباله به قطعات تزئینی برای خانه تبدیل کرد. با استفاده از یک الگوی نقطه‌ای که روی بسته‌بندی کشیده شده و یک راهنمای وب متصل به کد QR، سالانه حدود 300000 تن جعبه قابل بازیافت است.
با طراحی جدید و بدون چسب، کاهش 90% مصرف مرکب و کاهش حدود 2034 تن انتشار سالانه کربن.


اسلوواکی* ما یک سازه داخلی چند منظوره ایجاد کرده‌ایم که با مشکلات بسته‌بندی و توزیع سیستم‌های اندازه‌گیری الکترونیکی آب مقابله می‌کند. چالش این بود که تا حد ممکن پلاستیک حذف شود، در حالی که اندازه و پیچیدگی بسته‌بندی هم کاهش یابد! اطمینان از ایمنی محصول و لوازم جانبی بسته‌بندی همراه با لوازم اصلی، یعنی یک All in One
ما موفق به جایگزینی کامل پلاستیک با یک سازه کارتنی تاشو تک قطعه‌ای شدیم که در کل 35٪ در هزینه بسته‌بندی صرفه‌جویی کرد. این سازه را می‌توان توسط یک شخص بدون زحمت سر هم کرد و جا زد و به لطف قسمت‌های کمتر، کار نیز آسان‌تر است. بسته جدید 30٪ کوچکتر است که کار زنجیره تامین را هم بهینه می‌کند.


جمهوری چک*
هنرمند جوان Michal Kamas یک لامپ را طراحی و تولید کرد. او حاضر نبود پیشنهاد بسته‌بندی معمول و استاندارد را بپذیرد. او یک بسته‌بندی فوق‌العاده برای لامپ فوق‌العاده خود می‌خواست، که نه تنها از محصول محافظت کند، بلکه از طراحی خود آن نیز پشتیبانی کند.
بسته‌بندی او بدون چاپ است و در آن فقط از فن‌آوری‌های لیزر استفاده شده که حکاکی آرم را امکان‌پذیر می‌کند و بدین ترتیب بسته‌بندی که از ورق کارتن ساخته شده است ظاهری مدرن و جذاب به دست می‌آورد و دستورالعمل محصول و داستان اصلی آن در کد QR وارد می‌شود.


فرانسه* STOROpack شریک LivingPackets قصد دارد با THE BOX، که یک بسته‌بندی هوشمند است و قابلیت استفاده مجدد و ارائه خدمات را امکان‌پذیر می‌کند، به رهبر اروپا در بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد تبدیل شود!
THE BOX با استفاده از یک ماده قابل بازیافت، سبک و مقاوم مثل EPP، که توسط STOROpack تولید شده جایگزین بسته‌بندی سنتی یک طرفه خواهد شد.
مشتریان از طریق سنسورهای پیشرفته تعبیه شده و اتصال هوشمند آنها، از مزایای خدمات نوآورانه و بدون هیچ گونه هزینه اضافی بهره‌مند می‌شوند.


ژاپن* ما با وجود این که دستگاهی که بسته‌بندی می‌شود حساس و سنگین است اما با توجه به پروتکل‌های SDG در بازیافت و پایداری به جای فوم پلاستیکی، ورق کارتن را به عنوان یک ماده بسته‌بندی برای محصولات جمع و جور انتخاب کردیم.
از آن جا که فضای زیادی برای ضربه‌گیرها وجود ندارد، ما شکل تاشو بهتری با ورق کارتن ابداع کردیم. در واقع ما با آن یک بسته‌بندی بالشتکی با توان ضربه‌گیری بالا تولید کردیم.
هزینه نهایی 25٪ کمتر از بسته‌بندی قبلی محصول با همان وزن است.

بیشتر بخوانید . . .