برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه نوشیدنی

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه نوشیدنی

لینک اینستاگرام صفحه 1

لینک اینستاگرام صفحه 2


ترکیه * برچسب‌های چاپ معکوس با شش تصویر مختلف از مناطق مختلف بر روی بطری شیشه‌ای با شش نقش برجسته مختلف کریستال برف بر روی یک گردن مخروطی طراحی شده‌اند. استفاده از گلها که بعضی از آنها بومی هستند، به منظور جلب توجه به اهمیت طبیعت و آب طبیعی سالم در منطقه اولوداگ طراحی شده است. تصاویر گل در پشت بطری به گونه‌ای نازک و طولانی برای رشد نوری طراحی شده‌اند که پر از آب باشند. علاوه بر اطلاعات موجود در پشت سطح برچسب، کاربر بطری می‌تواند نام خود را در جعبه‌ای که در آن نوشته شده است “بطری من” بنویسد.


ترکیه* این یک بسته نوآورانه در گروه نوشابه سنتی با فرم ساختارشکنانه و نامتقارن است که در آن قسمت‌های بدن بطری به طور تصادفی در زوایای مختلف بریده می‌شوند و به هم می‌رسند. بینایی متناقضی که هنگام استفاده از آن احساس می‌شود، در ادراک لفظی نیز احساس می‌شود. 48 برچسب مختلف حاوی 48 جمله مختلف طنز. این برچسب ها با نام “فلسفه سودا” تهیه شده و مشتریان را تشویق می‌کند تا نقاط پر نقطه را پر کنند و در مسابقه برچسب شرکت کنند. مصرف‌کننده شرکت‌کننده در مسابقه طنز طنز سعی دارد تا ارتباط موثری با نام تجاری و دنیای سرگرم‌کننده نوشابه را جلب کند.


سوییس * یک نسخه ویژه محدود به 250 قطعه با طراحی بسته‌بندی کارتن خاص. یک اثر هنری کلی برای مجموعه‌دارها. چشم‌نواز مطلق با فرم خاصی به عنوان یک کتاب بزرگ. مجموعه‌های دیجیتالی با نقش و نگارگری هنری و اطلاعات در مورد شراب، مجموعه‌ها را بر روی بطری‌های اصیل متمرکز می‌کنند. طراحی ناب، روستایی و منحصر به فرد با فناوری نوآورانه جدیدترین نسل ایجاد شده است. بدون پلاستیک، فقط صفحات کارتن موجدار


چین* جعبه چای مربع شکلاتی با طلای درخشان تزئین شده است. سگک فلزی مروارید و ساختار تنون را در دو طرف جعبه بیرونی و صفحه پوششی که گلدان چای را درون آن نشان می‌دهد بردارید. کل طرح مانند یک برگ نیلوفر آبی زیبا است که روی دریاچه شناور است. قابلمه چای را می‌توان بیرون آورد و روی صفحه فشار قرار داد. پنهان اما در معرض دید نیست، به تدریج وارد یک صحنه زیبا می‌شود و زیبایی شرقی را نشان می‌دهد. لایه‌های ایده‌های طراحی بسته‌بندی انباشته شده یک طراحی شگفت‌آور و دقیق را نشان می‌دهد که یک کار استادانه و هوشمندانه است. در همین حال نشان دادن سلوک خارق العاده “چای ملی” با نام تجاری چینی BAMA-Tea


انگلستان* قلع مشخص، در قسمت بالا گرد، در پایین به مربع تبدیل می‌شود و از قالب‌های سنتی شامپاین جدا می‌شود. این یک شکل ابتکاری کاملاً جدید را معرفی می‌کند. درب جدیدی ساخته شد تا بطری شامپاین را بدون نیاز به درج پلاستیکی در محل خود ایمن نگه دارد. این بسته پرمیوم نسخه محدود و پایدار نوآوری واقعی را در دنیای شامپاین به ارمغان می‌آورد. بسته تمام شده یک قلع پایدار و ممتاز است که با سبک، ظرافت و ظرافت تعریف شده از سبک نیکولاس فویل نجات ناپذیر و تکرار نشدنی ارتباط برقرار می‌کند.


ژاپن* یک ظرف مخصوص قهوه قابل حمل استارباکس برای خرید. تهیه شده برای نگهداری 12 فنجان قهوه تازه و کاملاً یکبار مصرف. طراحی شده است که حمل آن با یک دست آسان است و نازل به طور ایمن در بالای سطح مایع قرار می‌گیرد تا از نشت در هنگام حمل و نقل جلوگیری شود. هنگام سرو، ظرف را برگردانده و روی پایه قرار می‌دهند. نازل در پایین ظرف قرار دارد تا اطمینان حاصل شود که قهوه در ظرف باقی نمی‌ماند. ظرف را می‌توان برای بازیافت و دفع ساده، به راحتی جدا و به مقوا و کیسه پلاستیکی پلاستیکی جدا کرد.


کره* محلول پوشش GB-8 مانع اکسیژن و شفافیت خوبی برای لایه زیرین است. محلول پوشش GB-8 برای تکمیل درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر آب تولید شده است که از نقاط ضعف PVOH است OPP پوشش داده شده توسط GB-8 جایگزین مناسبی برای آلومینیوم با برچسب IML است و لیوان‌های دارای برچسب قابل بازیافت هستند. محلول پوشش GB-8 مبتنی بر PVOH است.


ایالات متحده* KeelClipیک سیستم بسته‌بندی چند قوطی تبدیل‌کننده رده است که نیاز روزافزون به کاهش پلاستیک در بسته‌بندی را برآورده می‌کند. این یک راه حل مقوایی کاملاً قابل بازیافت و بدون پلاستیک است که جای حلقه ها و فیلم‌های پلاستیکی را می‌گیرد. KeelClip به طور ایمن می‌تواند رینگ‌ها را در ساختار کلیپ خود ضبط کند، در حالی که قوطی ها به مرکز “keel” می‌چسبند، تشکیل یک بسته جامد و پایدار. KeelClip طیف کاملی از قطرها/ارتفاع قوطی ها و تنظیمات/تعداد را در خود جای داده است. جهت گیری قوطی کنترل می‌شود، امکان مشاهده حداکثر نام تجاری و بیلبورد چند کاناله را فراهم می‌کند. قوطی‌های کنسرو نیز پوشیده شده‌اند و محافظت مهمی را برای مصرف‌کنندگان امروزی ایجاد می‌کنند. KeelClip machinery ماشین‌های پر سرعت GPI را پر می‌کند و نیازهای مقیاس پذیری مارک‌های عمده نوشیدنی را برآورده می‌کند.


ایالات متحده* اجزای بسته‌بندی به طور خاص برای پاسخگویی به تقاضای مصرف‌کننده تولید شده‌اند. مهر و موم شدن مجدد با استفاده از یک قوطی قابل بازیافت با یک انتهای قابل آب بندی مجدد انقلابی (که توسط Xolution تولید و تولید شده است) و گیره لمسی، این پیشنهاد به مصرف‌کنندگان یک پیروزی در یک قوطی می‌دهد. این نوآوری مهم در محصول و بسته‌بندی، طعم‌های با کیفیت بالا و مزایای عملکردی را ارائه می‌دهد. بسته و محصول با مشارکت بازیگران ویدیویی آماتور حرفه‌ای و نخبه تولید شده است. بسته در یک شبکه تولیدی موجود قابلیت پردازش دارد. حبس گاز کربن بهتر از بطری PET. شرکت پپسی برای تسهیل در بازیافت 100٪ زباله‌های قبل از مصرف با شركت‌های بزرگ بازیافت مشاركت كرد. همچنین بسته‌بندی ثانویه تجارت الکترونیکی قوی با گرافیک با تأثیر بالا را توسعه داده است.


چین* با در نظر گرفتن میراث فرهنگی ناملموس چین – یورت‌های مغولستان به عنوان نقطه خلاق، بسته‌بندی‌ها برای ایجاد محصولی با ویژگی‌های منطقه‌ای نی مغول است. چکیده جعبه پنج ضلعی یورت‌های مغولستان با اثر بیونیک، با استفاده از فرم تصویرگری به سبک مغولی، پرچم قرمز بالای جعبه قابل جمع شدن و کشیدن است، به نظر می‌رسد مانند یورت‌های مغولستان در زمین‌های چمنزار است. لوازم جانبی کوچک روی جعبه همه قابل شناسایی و جالب توجه است.


استرالیا و نیوزیلند *Brownes Dairy اولین کارتن‌های کاملاً تجدید پذیر و گیاهی اقیانوسیه را در بیش از 25 محصول معرفی کرد. ما به عنوان قدیمی‌ترین لبنیات استرالیا، چیزهای قدیمی را جدید و مرتبط می‌کنیم.ما در حال حاضر متعهد به قالب کارتن در میان جزر و مدی از بطری‌های پلاستیکی هستیم. یک صفحه کامل روی هر محصول به پیامهای اصلی پایداری مراجعه می‌کند، و به مشتریان آموزش می‌دهد که چگونه به درستی بازیافت‌کنند. این امر هر ساله از طریق برنامه School Schools به 10،000 دانش آموز تقویت می‌شود. این پرتاب همچنین باعث اخبار تیتر ملی شد. ما اعتبار پایداری بسته‌بندی کارتن خود را از طریق مواد تجدید پذیر افزایش دادیم، همچنین منجر به کاهش وزن کلی بسته‌بندی شد.


ترکیه* Hayat Su اولین و تنها 50٪ بطری PET بازیافتی را در بازار آب ترکیه تولید کرد. برای اولین بار در ترکیه یک مارک تجاری با افتخار و آشکارا با استفاده از مواد بازیافتی در یک برنامه تماس با مواد غذایی و در واقع روی حساس ترین محصول با مصرف‌کنندگان خود ارتباط برقرار می‌کند، آب معدنی طبیعی. بطری PET بازیافتی با فرآیند بازیافت نیمه شیمیایی تولید می‌شود. به منظور ایجاد تصور از بازیافت، آن را با برچسب ساخته شده از کاغذ FSC دور آن بسته‌اند. برچسب آن دارای کد QR برای توضیح روند بازیافت و Hayat’s Environment Pledge است.


یونان * مبدل بسته‌بندی Hatzopoulos S.A با همکاری نوشیدنی‌های قهوه Lincoln & York محدوده کاملی از بسته‌بندی قهوه قابل بازیافت تمام پلی‌اتیلن را به بازار انگلستان آورده است. بر اساس فناوری مبدل X-CYCLE PE، فیلم‌های با کارایی بالا برای بازیافت از طریق جریان بازیافت در انگلیس برای پلی‌اتیلن مناسب هستند. فیلم‌های با نفوذناپذیری بالا برای حفظ عطر و طعم قهوه طراحی شده‌اند. فیلم PE-X-CYCLE علاوه بر معیارهای زیست‌محیطی بهبود یافته، دارای خواص مکانیکی عالی و ظاهری عالی برای جذب مصرف‌کنندگان امروزی از نظر محیط زیست است. طیف جدید قهوه دارای یک ادعای زیست‌محیطی واضح در راستای استراتژی CSR دستگاه رُست است.


Spa stonتایلند* این بسته‌بندی از “Kraboong”، سبد حصیری ترکیبی عمیق مادران قبیله اخا الهام گرفته شده است که نماینده عشق مادر و مراقبت از درختان چای مانند اعضای خانواده، نه تنها چای ها را منعکس می‌کند بلکه باعث می‌شود شما در مورد فرهنگ‌های بی نظیر هویت قبایل اخا. در قسمت عقب جعبه پشت یک مادر کارگر که یک “کرابونگ” را حمل می‌کرد، مشخص شد. این حیله جعبه را با بامبو طبیعی محلی قفل می‌کند و بسته‌بندی آن را با رنگ لوازم جانبی اخا می‌پوشاند تا منحصر به فرد فرهنگ پر از روح، خرد و ظرافت را بیان کند.es and bamboo leaves over white background


استرالیا و نیوزیلند* این بسته‌بندی انعطاف‌پذیر سبک برای محصولات غذایی مایع به منظور کاهش تأثیر آن در محیط با کاهش پلاستیک، راحتی، بسته‌بندی نوآورانه و چشم‌نواز طراحی شده است. طراحی و شکل منحصر به فرد بسته‌بندی باعث شده است که در قفسه برجسته شده و محصولی با کیفیت را به مصرف‌کننده ارائه دهد. برای نوشیدنی‌های پاستوریزه خنک طراحی شده است و در شرایط یخچال و فریزر عملکرد خوبی دارد. مواد غیر قابل نفوذ توسط اشعه ماورا بنفش به دلیل ترکیب طبیعی کیسه‌ها “خنکی” محصولات را حفظ می‌کند. شیر در دمای 4 درجه یا کمتر از آن شیر تازه‌تر می‌ماند. وقتی در قفسه یخچال گذاشته می‌شود، نشت نمی‌کند، هنگامی‌که سیل می‌شود می‌توان آن را منجمد و با اطمینان از مایکروویو خارج کرد.


سوییس* هدف ما توسعه یک سیستم اتصال به بطری‌های PET طبق بخشنامه آینده اتحادیه اروپا 2019/904 بود، که تقاضای صنعت را بدون تأثیر بر نیازهای مصرف‌کننده نهایی بررسی می‌کند. ما می‌توانیم همان تجربه باز کردن، نوشیدن و بسته شدن مجدد را داشته باشیم که در بسته شدن قبلی بدون افزایش وزن آن وجود دارد. طراحی برتر ما پس از اقدامات تکراری باز و بسته شدن ضعیف نمی‌شود، زیرا ما از هیچ عنصر پیچش یا لولایی استفاده نمی‌کنیم، که در طول باز و بسته شدن دوباره فشار می‌آورد و ضعیف می‌شود. بعلاوه، سیستم ما به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد تا خودش تصمیم بگیرد که چقدر بسته شده است.


جمهوری چک * بطری PET برای آب چشمه BONNY با گردن فوق‌العاده کوتاه، کاهش وزن و 25٪ rPET. کاهش استفاده از PET (جایگزین شده با rPET – منبع CEE). کاهش انتشار CO2 در مقایسه با بطری‌های استاندارد. تأثیر مثبت بر محیط زیست مبتنی بر ارزیابی کل تولید/ زنجیره تامین. اولین راه حل این چنینی در جمهوری چک. گردن فوق‌العاده کوتاه + طراحی بطری جدید: قبلی 28 گرم> جدید فقط 23،5 گرم. درپوش: 2،08 گرم قبلی> 1،66 گرم جدید. این اصلاحات منجر به 726 تن پس‌انداز PET و 1260 تن کاهش انتشار CO2 (پس انداز 1 ساله، حجم جمهوری چک) شد. تمام نتایج توسط گواهینامه‌های آژانس مستقل c7-consult اثبات شده است.


ژاپن* با توسعه فن‌آوری جدید رسوب فیلم نازک با استفاده از روش CVD با سیم گرم، امکان تهیه بطری‌های PET شفاف با عملکرد بالا، عملکرد عبورناپذیری گاز و پایداری در حضور محلول‌های آبی خنثی را که با بطری PET قبلی امکان‌پذیر نبود فراهم کردیم. موانع گاز فیلم نازک. ما این فناوری را ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند فیلم نازک منحصر به فردی را به طور مساوی روی سطح داخلی بطری PET، که از سیلیکون، اکسیژن، کربن و هیدروژن تشکیل شده است، رسوب دهد.

 

بیشتر بخوانید . . .