شرینک اسلیو موفق UPM Raflatac

بر طبق نظر شرکت، فیلم‌های شرینک به سرعت رشد می‌کنند زیرا امکان بی‌نظیری برای طراحی بسته‌بندی، شکل و نمای 360 درجه دارند.

UPM Raflatac گزارش می‌دهد که راهنمایی مهم به رسمیت شناخته شده‌ای را از انجمن بازیافت پلاستیک (APR) در مورد دو فیلم جدید شرینک دریافت کرده است.
تحقیقات تایید می‌کند UPM RafShrink PO MDO 40 LS و RafShrink PO TDO 45 HS فیلم‌های شرینک با بازیافت و برآوردن خواسته‌های عنوان شده در سند راهنمای ساخته شده در جهت بهبود کیفیت پلاستیک‌های مصرف‌شده‌ای که وارد بازیافت می‌شوند سازگازند. بر طبق نظر شرکت، فیلم‌های شرینک به سرعت رشد می‌کنند زیرا امکان بی‌نظیری برای طراحی بسته‌بندی، شکل و نمای 360 درجه دارند. با استفاده فیلم‌های شرینک مالکان برندها انتخاب‌های مناسب جدید و امکان بازیافت را در زمان برندینگ و بسته‌بندی محصولاتشان دارند.
در نامه UPM APR از شرکت بابت همکاری در این موضوع مهم تشکر کرد. همچنین انگیزه‌ای در بهبود کیفیت بطری‌های بازیافتی ایجاد کرده است.گفته می‌شود جلسه سند راهنمایی حیاتی گام مهمی در اثبات قابلیت بازیافت لیبل UPM Raflatac و نمایش محصولات دارد.
مدیر شرکت UPM Raflatac گفت: ما به پرورش نمونه کارهایمان ادامه می‌دهیم تا تا خواسته‌های متفاوتی که مالکین برندهای جهانی از لیبل شرینک در محصولاتشان دارند را برآورده کنیم.

iranpack sanat bastebandi 173 RAFSHRINKPOMDO40HS_66725_4

بیشتر بخوانید . . .