اسلیوگذار با سرعت بالای 150 در دقیقه

EZ-150SLمربوط به Axon، یک اپلیکاتور شرینک اسلیو به سبک مهره (mandrel-style) است که برای سرعت‌های خطوط بالای صد تا صد و پنجاه قوطی یا بطری در دقیقه طراحی شده است. این اپلیکاتور برای اسلیو تمام بدنه (full body sleeve)، اسلیو تمام بدنه روی درب، چند بسته‌بندی (multipack)، برند گواهی tamber (tamper evident band) و کاربردهای پنل برچسب مناسب است.
این امکان شامل قاب استیل ضد زنگ برای خدمات طولانی مدت بوده و آخرین امکان در کنترل سروو جهت تغذیه و برش سریع، دقیق و بدون دردسر فیلم است. مکانیزم چاقوی محوری Axon (Axon’s axial knife)، برای عمر طولانی تیغه جهت کاهش هزینه مالکیت اطمینان می‌دهد. رابط کاربری دستگاه لمسی با صفحه نمایش رنگی (HMI)، عملیات را آسان و بصری می‌سازد. این HMI برای نیروی کار متنوع امروزی -نسلی راحت با پیمایش روی صفحه نمایش- طراحی شده است. یک ویدئو از واحد روی وب سایت Axon موجود است.
مشتریان می‌توانند از فیلم‌هایی مانند PVC، PETG،OPS و PLA استفاده کنند. Axon برای EZ-150SL، تونل حرارت ThermoFlow را طراحی کرد. ThermoFlow یک تونل شرینک خلاقانه، جمع و جور و مستقل بوده که دارای یک ژنراتور بخار با فشار کم پانزده اسب بخار و سیستم جمع‌آوری تغلیظ شده (condensate) است. از آنجا که فشار کم است، عملیات بسته‌بندی نیازی به مجوز خاص یا گواهینامه‌هایی که برای دیگ‌های فشار بالا مورد نیاز است، ندارد.

iranpack sanat bastebandi 181ez-150sl_angle

بیشتر بخوانید . . .