برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه حمل و نقل

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه حمل و نقل

لینک اینستاگرام – صفحه اول

لینک اینستاگرام – صفحه دوم

لینک اینستاگرام – صفحه سوم


ژاپن* توسعه مواد بسته‌بندی رینگ‌های آلومینیومی رینگ آلومینیومی گران‌قیمت با سطح آسیب دیده ممکن است توسط یک تعمیرکار تعمیر شود. اما ما یک جعبه بسته‌بندی ایجاد کردیم که فقط در قسمت پایین رینگ محکم شده است و سطح رنگ شده به جایی نمی‌خورد. این بسته از دو نوع تشکیل شده است سازه‌ها و سازه‌های نگهدار مخصوص. این بسته‌بندی بدون انتظار برای رنگ خشک را فراهم کرد. همچنین، فاصله ها را می‌توان متناسب با چرخ‌هایی با اینچ مختلف تنظیم کرد و روند کار را کوتاه کرد. از آن جا که همه چیز از مقوا ساخته شده است، قابل بازیافت و برای محیط زیست مفید است.


آلمان* DUO SHAPE EARTH 4 اولین محصولی است که با موفقیت حداقل 25٪ پس از بازسازی مصرف‌کننده (PCR) را در فیلم‌های استرچ بدون افت قابل توجهی در عملکرد فیلم دارد. این معیار جدیدی برای استفاده از مواد بازیافتی در فیلم‌های استرچ است در حالی که می‌تواند نیاز به ایمن‌سازی بار را برآورده می‌کند.
فیلم DUO SHAPE EARTH 4 دارای ضخامت‌های بسیار مقرون به صرفه مواد از 8 میکرون به بالا است در حالی که نیروهای نگهداری عالی ایجاد می‌کند. لبه فیلم، که به ویژه در هنگام استفاده حساس است، توسط حق ثبت اختراع (DUO DOUBLE EDGE (DDK محافظت می‌شود.


انگلیس* بسیار سبک وزن، X-Pallet به دلیل طراحی نوآورانه در سرهم‌بندی، مهمترین مزایای صرفه‌جویی در هزینه را با قدرت طبیعی و دوام راه حل‌های سنتی ترکیب می‌کند. ساخته شده از ورق کارتن، در 22 مدل استاندارد (ابعاد، ظرفیت) در یک خط تولید انبوه کاملاً خودکار تولید می‌شود.
جایگزینی پالت‌های چوبی با X Pallet (80٪ سبکتر) به طور قابل توجهی باعث کاهش مصرف سوخت (و در نتیجه هزینه‌های حمل و نقل) و همچنین انتشار گازهای گلخانه‌ای در مرحله حمل و نقل (5،8٪) زنجیره تأمین می‌شود. پالت شسته و رفته و تمیز و مطابق با ISPM15 و سایر استانداردهای بین‌المللی لجستیک است.


هند* طراحی شده با کارایی بالا ضدنشتی، انعطاف‌پذیری، سبکی وزن و کاربرپسندی برای به حداقل رساندن نشت و هدر رفتن محصول هنگام حمل و نقل برای برنامه‌های بسته‌بندی فله. با لمینیت ثبت شده منحصر به فرد، بالشتک هوا را ارائه می‌دهد تا مقاومت در برابر نشت را افزایش دهد. عملکرد بسته با رزین‌های EVA، سیل K برای مقاومت در برابر فشار در گوشه‌های کیسه و تغییر از مهر و موم وسط به مهر و موم خارج از مرکز، بیشتر می‌شود
این کیسه فویل‌دار 6 آزمایش نشت بحرانی 7 فوت را پشت سر می‌گذارد. کف پاکت در زیر یک دریچه یک طرفه برای دفع گرما دارد تا با چالش‌های چسبندگی مرتبط با پلیمرهای صنعتی پرشده در حین انباشت مقابله کند. سطح کیسه نیز برای سهولت برداشت و پر کردن و بهبود بیشتر فرآیند چیدن و چسباندن، اصلاح شده است.


سوئد* برایت‌باکس یک راه حل جدید بسته‌بندی برای تحویل چراغ‌های جلو ولوو در سراسر جهان است. راه حل جدید با طراحی کارآمدتر و در حال حاضر 100٪ مبتنی بر بیوگرافی، حمل و نقل ایمن‌تر و قابل اطمینان‌تر، مدیریت آسان‌تر، اقتصاد بهتر و مهمتر از همه راهی بهتر برای محیط زیست را ارائه می‌دهد.
برایت‌باکس چندین محصول را جایگزین محصولی می‌کند که بسته به نوع چین خورده می‌تواند مدل‌های مختلف چراغ جلو را در خود جای دهد. به لطف دیواره‌های داخلی کارتن که سفارشی ساخته شده و فاقد پلاستیک است و در پایین و بالا ما یک صفحه مقوایی منحصر به فرد “شبیه فنر” ایجاد کردیم که ضربه و فشار را جذب می‌کند.


سوئد* Brakebooster از اجزای ظریف هنگام حمل و تحویل در سراسر جهان محافظت می‌کند. ساختار جدید حفاظت بهتر و درجه خیره‌کننده‌ای از پر کردن همزمان با کاهش عمیق وزن، مصرف مواد، زمان مونتاژ و فضای حین حمل و نقل را ارائه می‌دهد. در کل یک محصول ایمن، اقتصادی و بسیار سازگار با محیط زیست است.
Brakebooster را می‌توان مستقیماً وارد خط تولید کرد، همچنین از آن جایی که بسته‌بندی بدون هیچ نوع چسب بهم پیوسته است می‌تواند براحتی به مونتاژ شود. جداکننده‌ها و وزن کم باعث ایجاد لذت واقعی برای کاربر می‌شود.


ژاپن* با ساختن جعبه بیرونی ذوزنقه‌ای متناسب با شکل اره برقی، ما فضای هدر رفته را کاهش داده‌ و به یک راندمان بارگیری 150 achieved رسیده‌، و هزینه مواد بسته‌بندی و حمل و نقل را به طور قابل توجهی بهبود بخشیدیم.
جعبه ذوزنقه‌ای شکلی دارد که با در نظر گرفتن بازده کار می‌تواند تا شود.


چین* 1. ساختار این ضربه‌گیر متناسب با ماژول‌های مختلف و مطابقت با انواع مختلف محصولات قابل تغییر است.
2. محافظ بالشتکی را می‌توانید در هر لبه و گوشه از هر جهت برای تثبیت کالا و اطمینان از ایمنی تحویل قرار دهید.
3. آسان برای کار، ظرفیت بسته‌بندی در کارخانه‌های که طراحی تولید خاص خود را دارند افزایش می‌یابد.
1. مواد مصرفی این بسته‌بندی می‌تواند قبلا چاپ شده باشد و با طراحی گرافیکی جدید ترکیب شود تا ویژگی نام تجاری ظاهر شود.
2. این بسته به جای زباله می‌تواند به گلدان یا ظرف مداد و خودکار تبدیل شود. بسته به خلاقیت شما.
3. یک تکه بودن و مسطح شدن، هزینه ذخیره‌سازی و تدارکات را کاهش می‌دهد.
4. مواد این بسته سازگار با محیط زیست است.


چین* این بسته‌بندی برای تحویل سفارش اینترنتی دوچرخه برقی قابل حمل است. دستاورد طراحی بسته‌بندی دوچرخه با کمترین تکه‌گذاری در کوچکترین بعد جعبه بیرونی ((d + h) * 2 + w <3000 میلی‌متر، برای در نظر گرفتن تعرفه اروپا) و ترتیب قطعات به صورت متعادل، سازمان یافته، سازگار با محیط زیست و ایمن در مسیر حمل است. ما همچنین تجربه جعبه‌گشایی را بهتر کردیم.
تمام قطعات بسته‌بندی ورق کارتن سازگار با محیط زیست هستند. ساده‌سازی تکه‌ها به کاهش 20 درصدی مواد بسته‌بندی و هزینه کار کمک می‌کند و به حداقل رساندن ابعاد جعبه بیرونی به کاهش 30 درصدی هزینه محصول (با احتساب کاهش تعرفه) کمک می‌کند.


جمهوری چک* EnvelopeMailer جایگزین پاکت حباب‌دار و کیسه‌های پلاستیکی پست است. طراحی هیبریدی منحصر به فرد ورق کارتنی نازک برای حمل و نقل مسطح، مرتفع یا جعبه‌ای انعطاف‌پذیر است. بلافاصله آماده بسته‌بندی و بسته شدن، همیشه براحتی در اطراف محصول قرار می‌گیرد تا از حداکثر ایمنی و حداقل فضای بار در هنگام حمل و نقل برخوردار باشد.
متناسب با تک یا چند مورد و همچنین اشکال مستطیل و نامنظم تا ارتفاع 7 سانتی متر است. انعطاف‌پذیری بالا در روند تحقق، کارآیی در کار با استفاده و استفاده اقتصادی از مواد و فضا EnvelopeMailer را به یک استاندارد جدید و گسترده در تجارت الکترونیکی تبدیل کرده و بازیگران اصلی بازار را متقاعد کرده است.


آلمان* BucPac اجازه می‌دهد سطل‌های بسته‌بندی جداگانه، سطل‌های جامد، مایع یا چسبناک را به صورت سالم و نشکسته تحویل دهید. BucPac برای تجارت آنلاین سطل‌های سفارشی ایده‌آل است. ساختار سه‌بعدی از ترکیدن سطل یا باز شدن ناخواسته درب در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کند.
BucPac از 100٪ خمیر کاغذ باطله تشکیل شده است و پس از استفاده در چرخه مواد ضایعات کاغذی کاملا قابل بازیافت است. علاوه بر این، طراحی BucPac تأثیر مثبتی در میزان حمل و نقل و حجم ذخیره‌سازی دارد. این همان چیزی است که باعث می‌شود BucPac امتیاز پایداری را داشته باشد. BucPac برنده جایزه بسته‌بندی DVI آلمان است.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


جمهوری چک* راه حل مقوایی به لطف یک درز یک تکه زیرکانه از محصول محافظت می‌کند و 59٪ از هزینه سالانه را حفط می‌کند. حذف پلی‌استایرن باعث بهبود پایداری بسته‌بندی و کاهش انتشار CO2 به میزان 8،3 تن در سال شد. مصرف‌کنندگان، جعبه چاپ شده با نشاط و بدون پلاستیک را دوست دارند. Dražice با رویکردی نوآورانه موقعیت رهبری بازار را برای خود تقویت کرد.
Dražice به یک بسته‌بندی جدید برای بخاری آب طراحی شده جدید احتیاج داشت. آنها می‌توانستند دوباره فوم پلی‌استایرن را انتخاب کنند، اما پیشنهاد ما آنها را متقاعد کرد که اشتباه بزرگی مرتکب شوند. صرفه‌جویی شامل 76٪ در هزینه‌های غیرمستقیم انبارداری و 57٪ قیمت کمتر روی خود بسته‌بندی است. علاوه بر این، 91٪ هزینه قالب هم کاهش یافته است.


ترکیه* FloralBox یک راه‌حل تجارت الکترونیکی است که یک سیستم مدولار برای حمل و نقل ایمن گیاهان گلدان در انواع و اندازه‌های مختلف و در ترکیبات مختلف ارائه می‌دهد. نیازهای مختلف حفاظتی را می‌توان تأمین کرد. مصرف‌کنندگان از شرایط بکر گیاهان و تجربه مثبت خود هنگام گشودن جعبه برخوردار می‌شوند.
راه حل کارتنی 100٪ از مواد ضربه‌گیر و پرکننده‌های پلاستیکی جلوگیری می‌کند. تولیدکننده فقط به یک نوع ماده بسته‌بندی نیاز دارد. از قطعات الحاقی کارتنی به عنوان تثبیت استفاده می‌شود تا از لرزیدن گیاهان کوچکتر یا محافظت از گلبرگ‌های حساس در برابر لرزش شدید هنگام حرکت جلوگیری کند. عملکرد دوگانه به سادگی با استفاده از قرار دادن سمت راست یا بالا و پایین مشخص می‌شود.


ژاپن* در حالت معمول، از بالشتک‌های پلی‌استایرن EPS و ورق‌های EPE برای هر محصول در بسته‌بندی مونتاژ جعبه کنسول خودرو استفاده می‌شود. به دلیل تعداد زیاد مواد بسته‌بندی، مشکلاتی در هزینه و کار بسته‌بندی وجود داشت. در مشخصات بهبود یافته، ساختار بصورت پارتیشن طراحی شده است، (1) بالشتیک‌های EPS منسوخ شد، (2) ورق‌های EPE 85٪ کاهش یافت، (3) تعداد مواد بسته‌بندی 56٪ کاهش یافت. علاوه بر این، به دلیل افزایش میزان حمل و نقل، بارگیری مخلوط امکان‌پذیر شده است.


ژاپن* این بسته به منظور حل مشکل ارسال مجدد بسته دریافتی است، با این بسته می‌توان مرسوله را دریافت و ارسال کرد، محصولات فقط با جعبه‌های مقوایی محافظت می‌شوند و هرکسی می‌تواند آنها را به راحتی و به سرعت بسته‌بندی کند.
از ویژگی‌های این بسته‌بندی این است که می‌توان فاکتور را بدون استفاده از نوار چسب و با زیر فلپ‌ها به بسته ضمیمه کرد.
در بسته‌بندی لباس. به منظور محکم‌کاری برای ایمنی کالا و در اندازه‌های مختلف، شکافی با عرض 100 میلی متر (گام 10 میلی متر) اعمال می‌شود و با کمک خطوط تا شکاف‌های دو طرف بسته را آن جا که در تماس با محتوا است می‌پوشاند.


آلمان* Mauser Infinity Series IBC اولین IBC ترکیبی است که دارای یک ظرف داخلی است که از پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است. مواد PCR از بسته‌بندی صنعتی استفاده شده تولید می‌شود.
این مواد طبق استاندارد ISO 16103: 2005 توسط ماوزر مرتب شده و بازیافت می‌شود. این محصول مزایای استفاده از پلاستیک‌های حلقه بسته، بازیافت و استفاده مجدد و اصول بازیافت را نشان می‌دهد.
Mauser Infinity Series IBC امکان فنی ساخت بسته‌بندی با حجم زیاد (1000 لیتر) از پلاستیک‌های بازیافت شده را اثبات می‌کند. بسته‌بندی که به عنوان اثبات عملکرد معرفی می‌شود، از طرح موفقیت‌آمیز صنعت (ICPP و ICCR) در زمینه تغییر مقررات برای استفاده آینده از مواد PCR در IBC مورد تأیید سازمان ملل پشتیبانی می‌کند.


ترکیه* این حامل قلیان در یک ورق یک تکه و فقط با روش‌های تاشو تشکیل می‌شود. استفاده از فوم را از بین می‌برد. جداکننده، بدون استفاده از نوار چسب و چسب، فقط با مونتاژ مهندسی به یک ساختار با دوام تبدیل می‌شود. با باز شدن بسته، شیشه قلیان زیبایی جلب توجه می‌کند.
ورق در نقطه‌ای که شیشه نازک می‌شود تا شده است تا از آن پشتیبانی کند. دیواره‌های جانبی قدرت را فراهم می‌کند و قطعات غیر زیبا را پنهان می‌کند. بارگیری جعبه‌ها در پالت‌های 80×120 97٪ است. فلپ‌های جعبه هنگام حمل قفل می‌شوند و می‌توانند هنگام خرید به صورت کیسه تا شوند.


ژاپن* این بسته برای حمل و نقل باتری لپ‌تاپ طراحی شده است. زیرسازی و ضربه‌گیر فقط با یک ورق کارتن صاف ساخته می‌شود. با توجه به مشتری آنها برای بستن و باز شدن آسان طراحی شده است. شکل باتری نامتقارن و اندازه آن کوچکتر از برچسب حمل و نقل است، اما زیرسازی آن در حمل و نقل هوایی یا دریایی از ثبات خوبی برخوردار است.
فلپ‌های کارتن بیش از اندازه طراحی شده‌اند. این عملکرد برای حمل و نقل کاملا مفید است. مشتری از آن برای بازگشت استفاده می‌کند، آنها برچسب حمل و نقل اولین تحویل را بر روی فلپ نمی‌زنند. آنها فقط برچسب برگشت را روی فلپ طرف دیگر می‌گذارند.


کره* با افزایش روزافزون خدمات توزیع مواد غذایی آنلاین، استفاده از جعبه پلی‌استایرن افزایش یافته است. به طور طبیعی مسئله محیط زیست رخ می‌دهد بنابراین، ما یک جعبه سازگار با محیط زیست تولید کردیم که دارای اثر عایق‌بندی عالی است.
با قرار دادن پد در جعبه، یک لایه هوا بین آنها ایجاد می‌شود تا اثر عایق ایجاد کند.
قدرت خنک‌کننده عالی استفاده و دفع ساده بدون جعبه فیلم و قابلیت بازیافت عالی فقط با یک کاغذ تک طرح‌های مختلف موجود/کم‌هزینه قالب اولیه اندازه سفارشی و می‌تواند از بسته‌بندی اضافی جلوگیری کند. برخلاف جعبه‌های دیگر، جعبه دارای یک سوراخ هوای بسیار کوچک برای ظرفیت آب‌بندی بالا هستند.


کره* با افزایش روزافزون خدمات توزیع مواد غذایی آنلاین، استفاده از جعبه پلی‌استایرن افزایش یافته است. به طور طبیعی مسئله محیط زیست رخ می‌دهد بنابراین، ما یک جعبه سازگار با محیط زیست تولید کردیم که دارای اثر عایق‌بندی عالی است.
با قرار دادن پد در جعبه، یک لایه هوا بین آنها ایجاد می‌شود تا اثر عایق ایجاد کند.
قدرت خنک‌کننده عالی استفاده و دفع ساده بدون جعبه فیلم و قابلیت بازیافت عالی فقط با یک کاغذ تک طرح‌های مختلف موجود/کم‌هزینه قالب اولیه اندازه سفارشی و می‌تواند از بسته‌بندی اضافی جلوگیری کند. برخلاف جعبه‌های دیگر، جعبه دارای یک سوراخ هوای بسیار کوچک برای ظرفیت آب‌بندی بالا هستند.

بیشتر بخوانید . . .