پرکن جدید پوچ، سریع، کارآمد، چند منظوره

سری‌های PFS، نظیر PFS-260 که در اینجا نشان داده شده است، سریع، انعطاف‌پذیر و همه کاره بوده و می‌تواند تا پنجاه و پنج کیسه در دقیقه اجرا شود. زمان‌های تغییرات بین پانزده تا بیست دقیقه است و با افزوده شدن تجهیزات، می‌تواند برای اجرای رول لمینیت شده بریده شده (rollstock) تبدیل شود.
ابتدا کیسه را می‌سازد و سپس کیسه را پر می‌کند – و پیشرفت‌های جدید در دستگاه‌های پرکردن، زمانی که آنها تعدادی از SKU ها را اجرا می‌کنند و یا اجراهای کوتاه و متوسط با تغییرات زیاد را انجام می‌دهند، همکاران و مارک‌ها را قادر می‌سازند تا کارایی و خروجی را افزایش دهند.
ماشین‌های Pick-Fill-Seal سری‌های Mamati’s Vegpaack PFS در دو مدل مختلف PFS-260 و PFS-300 در دسترس هستند. هر دو دارای ویژگی‌هایی نظیر کنترل سروو با ده محور (10-axis servo control)، اتوماسیون تمام سروو (all-servo automation)، قاب فولادی ضد زنگ و توانایی مهار کیسه‌های پیش ساخته در طیف‌های کیسه‌های ایستاده معمولی تا کیسه‌های پایین مسطح (flat-bottom) ارائه می‌دهند. تفاوت عمده بین این دو، اندازه کیسه‌هایی است که می‌توانند اداره کنند. PFS-260، به عنوان مثال، بر روی کیسه‌هایی با ارتفاع بین صد و چهل تا سیصد و شصت میلی‌متر و عرض صد و چهل تا دویست و شصت میلی‌متر کار می‌کند، در حالی که مشخصات فنی PFS-300 برابر صد و هفتاد و پنج تا سیصد و شصت میلی‌متر و صد و هفتاد و پنج تا سیصد میلی‌متر است.
اما ویژگی‌های اصلی که سری‌های Vegas Pack PFS را از دیگران در بازار جدا می‌کنند، سرعت و تغییرات سریع هستند. این سیستم حدود سی درصد، بیشترین خروجی را نسبت به سیستم‌های مشابه موجود در بازار دارد. در زمان تغییرات، ماشین‌آلات سری PFS می‌توانند این کار را با کاهش زمان بیکاری و افزایش بهره‌وری فقط در پانزده تا بیست دقیقه به انجام برسانند.
این موارد مزایای بزرگی هستند اما ویژگی‌ منحصر به فردی که سری PFS ارائه می‌دهد، تطبیق‌پذیری است. به عنوان مثال، اگر شخصی امروز خطی را برای پرکردن کیسه‌های پیش‌ساخته خریداری کند و در نهایت بخواهد به کسب و کار تبدیل تجهیزات با اجرای rollstock بپیوندد، این کار با سری PFS امکان‌پذیر است. با تبدیل از یک سیستم پرکردن کیسه پیش‌ساخته به یک rollstock، مقدار قابل‌توجهی در هزینه صرفه‌جویی می‌شود و همچنین خروجی افزایش می‌یابد و به عنوان یک rollstock در سرعت‌های بسیار بالاتر نسبت به خطوط پرکردن پیش‌ساخته اجرا می‌شود.
سانجی امین، مدیر کل فروش و بازاریابی مشتری می‌گوید: “این قابلیت، سود دو برابر ارائه می‌دهد و نیمی از سرمایه‌گذاری را برمی‌گرداند، زیرا شما قادر به استفاده از همان قسمت پرکردن کیسه‌های پیش‌ساخته هستید و فقط بخش کیسه کردن (bagging section) را برای تبدیل آن به rollstock اضافه می‌کنید.”

Web-PFS260_01A

بیشتر بخوانید . . .