گام جدید KHS تولید بطری‌های PET با دهانه گشاد

در صنایع آشامیدنی و در حوزه بسته‌بندی نوشیدنی‌ها در ظروف PET، گرایش به استفاده از ظروف با دهانه گشاد، روندی صعودی دارد.
در صنایع غذایی که تا این تاریخ پرکردن محصولات در بطری‌های شیشه‌ای امری معمول بود، امروزه استفاده از ظروف پلاستیکی سبک به مقدار چشمگیری رو به افزایش است. نه تنها طراحی بطری‌ها و بسته‌بندی‌های خاص مورد توجه و در خواست تولیدکنندگان قرار دارد بلکه برای پرکردن سس‌ها و محصولات لبنی در ظروف با دهانه گشاد هم تقاضا بالاست.
برای تأمین خواسته تولیدکنندگان در این زمینه و فراهم آوردن امکان تولید ظروف با دهانه گشاد با بیشترین انعطاف پذیری در تغییر اندازه دهانه این ظروف، کمپانی KHS در حال حاضر دستگاه بادکن InnoPET Blomax خود رابیشتر توسعه داده است.
تامین‌کننده سیستم‌های نرم‌افزاری مورد استفاده در بخش Bottles & Shapes کمپانی KHS Corpoplast هم نرم‌افزارهای خود را جهت طراحی بطری‌های متمایز توسعه داده است.
دستگاه‌هایی سریع‌تر،
تغییرپذیرتر و کارآمدتر
آخرین تغییرات و اصلاحاتی که کمپانی KHS Corpoplast در بادکن‌های مدل InnoPET Blomaxخود ایجاد نموده، امکان استفاده از بطری‌های PET با دهانه حداکثر 70 میلیمتر می‌باشد.
این دستگاه با طراحی مدولار و قابلیت تولید 2500 بطر ی درساعت در هر قالب ارائه شده است.
ظروف PET بویژه با‌دهانه گشاد در صنعت مواد غذایی اهمیت بسیار بالایی یافته است. این نوع بسته‌بندی برای محصولات معروف از قبیل سس‌ها، محصولات آرایشی- بهداشتی،دارویی ومحصولات لبنی به صورت گسترده‌ای افزایش یافته است.
به گفته Haesendonckx مدیر بخش فروش و فن‌آوری کمپانی KHS Corpoplast، بطری PET نسبت به بطری شیشه‌ای دارای چندین مزیت است که از جمله آنها عدم شکنندگی و وزن پایین آن می‌باشد.
از دیگر مزیت‌های بطری PET پرکردن محصولات حساس در ظروف شفاف می باشد که به کمک دستگاه‌های Plasmax این کمپانی می توان داخل این بطری‌ها را هم با ماده‌ای از جنس شیشه پوشش داد.
دستگاهی که coating این بطری‌ها توسط آن انجام می‌شود FreshSafe PET® نام دارد که ساخت کمپانیCorpoplast KHS است. در این روش، که قبلا چندین بار درصنعت غذایی تست شده، درون بطری PET با یک لایه نازک از اکسید سیلیکون خالص پوشش داده می‌شود و این پوشش امکان ماندگاری طولانی محصول، همانند بطری شیشه را فراهم می‌آورد.
دستگاه‌های بادکن ساختCorpoplast KHS، در صورت نیاز مشتریان می‌تواند با دیگر دستگاه‌های KHS بصورت بلوک ارائه گردد. برای مثال این بادکن‌ها می توانند با دستگاه‌های Coating مدل InnoPET Plasmax و یا پرکن‌های اسپتیک Innosept Asbofill در قالب یک بلوک سفرش داده شود. ضمن این که می‌توان سیستم dosing گوشت میوه،سبزیجات و حبوبات را هم به بلوک مذکور اضافه کرد.
Haesendonckx می‌گوید کمپانی KHS در تلاش است گزینه‌های برنامه‌نویسی و ارائه راه‌حل‌های سیستمی برای بازارهای جدید را بیش از پیش گسترش دهد.
بخش Bottles & Shapes™،کمپانی KHS Corpoplast، کارش طراحی بطری‌های PET بر اساس سفارش مشتریان می باشد. همکاری این بخش با بخش طراحی و ساخت بادکن‌ها همواره خدمات کامل و ارزشمندی را به مشتریان عرضه می‌دارد.
با پشتوانه غنی از دانش فنی و تجربه که کمپانی KHS Corpoplast در زمینه طراحی بطری PET و طراحی و ساخت دستگاه‌های بادکن داراست، این شرکت می‌تواند برای همه تولیدکنندگان محصولات غذایی ونوشیدنی، پیشنهاد‌های جامعی از طراحی بطری PET تا تولید آن را عرضه کند.
هدف، تولید بطری‌های با سطح بالای کیفیت همانند برندهای معروف جهت رقابت با رقیبان می‌باشد. بطری‌هایی که با صرفه‌جویی که از طریق وزن کمتر حاصل می شود تا حد زیادی نیازهای مشتریان را پوشش می‌دهد.
با سیستم گرمایشی توسعه یافته توسط گروه KHS امکان توزیع یکنواخت مواد در تمامی سطح بطری و با کیفیت عالی و نیز حداقل انرژی مصرفی در دستگاه بادکن، فراهم آمده است. شکل‌دهی گردن و دهانه بطری حتی برای بطری‌های بیضی شکل در تولید بطری‌های PET اهمیت زیادی دارد که بادکن‌های جدید کمپانی KHS Corpoplast دستیابی به این هدف را تضمین می‌کند.

iranpack sanat baste bandi 184 .irmaxresdefaultiranpack sanat baste bandi 184 Neckhandling
iranpack sanat baste bandi 184 Widemouth_bottlesss

بیشتر بخوانید . . .