یک گالن بسیار‌هوشمند

طراحی منحصر‌به‌فرد گالن بسیار هوشمند به این معنی است که تعدادی از ویژگی‌های جدیدی را فراهم‌می‌آورد که با یکدیگر بهترین انتخاب را برای تولید‌کنندگان نیازمند به ظرف ایجاد‌می‌کند تا به کارآیی کلی آنها افزوده و در عین‌حال، تاثیرات محیطی آنها را بکاهند.

حوزه جدید تازه منتشر‌شده گالن هوشمند از RPC Promens ترکیبی از طرحی پیچیده و ابداعی کاربردی برای ایجاد مجموعه‌ای از گالن‌های چند‌منظوره، ظریف و جذاب است که برای سختی مورد‌نیاز صنعت‌شیمیایی طراحی‌شده‌است.
طراحی منحصر‌به‌فرد گالن بسیار هوشمند به این معنی است که تعدادی از ویژگی‌های جدیدی را فراهم‌می‌آورد که با یکدیگر بهترین انتخاب را برای تولید‌کنندگان نیازمند به ظرف ایجاد‌می‌کند تا به کارآیی کلی آنها افزوده و در عین‌حال، تاثیرات محیطی آنها را بکاهند.
قطعات بزرگ جانبی آن اجازه نمایش برچسب را به‌صورت برجسته می‌دهد، درحالیکه قسمت بالای ناحیه برچسب‌خورده امکان حکاکی جذاب لوگوی شرکت را ارائه می‌دهد، که آن را از صرفاً از یک ظرف صنعتی‌بودن به یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای تصویر نام‌تجاری شرکت ارتقا‌می دهد. حفاظت‌کننده‌های صفحه برچسب این اطمینان را ایجاد‌می‌کند که هر برچسبی تا زمانی که ظروف در کنار هم انباشته‌شده‌اند ایمن باقی‌می‌مانند.
ظاهر گالن هوشمند نیمرخی مربع‌شکل با دسته یا سرپوش بدون‌برآمدگی است درحالیکه طراحی مخروطی گردن DIN61 میلی‌متری آن به‌درستی از تماس سرپوش با سایر ظروف محافظت می‌کند و همچنین اجازه تخلیه بهینه را فراهم‌می‌آورد. اضلاع جانبی مشخص مناسب با غلاف بوده و قدرت و ثبات واقعی را برای انباشته‌شدن فراهم‌می‌کنند، و منجر به کاهش وزن کلی و ضخامت غیرضروری دیواره می‌شود.
سهولت استفاده از طریق طراحی دسته فشرده اصلاح‌شده گالن هوشمند تضمین شده‌است، دسته‌ای که فضای بیشتری برای دست را به منظور تضمین حمل ایمن فراهم‌می‌نماید. دستگیره مرکزی، در عین‌حال ایمنی کاربران را تضمین می‌کند و حمل آن را آسان نموده و 50 درصد بهتر از ظروف رقیب تخلیه صورت می‌پذیرد.

iranpack sanat bastebandi 179 rpc2017.094 One Very Smartcan
علاوه‌بر‌این، گره‌های انباشته عملکرد انباشتن 180 درجه‌ای را مقدور ساخته، و ظرف وزن را 10 تا 15 درصد در این ناحیه در مقایسه با مخازن رقیب قابل‌قیاس بهینه می‌سازد. نوار در امتداد اضلاع، موجود در ظروف 20 و 25 لیتری، به‌راحتی به کاربران این اجازه را می‌دهد تا سطح مایع باقی‌مانده را تشخیص‌دهند.
این ظرف برای حمل کالاهای خطرناک با درپوش‌های RPC Promens، از‌جمله سرپوش اعلای DIN61، تایید‌شده‌است که برای ارگونومی بهتر، زیبایی جذابتر و دستگیره راحت‌تر دوباره طراحی‌شده‌است. علاوه بر حلقه ظاهری آن، سرپوش شامل یک واشر EPE برای پلمپ مطمئن است. سرپوش اصلی همچنین دارای غشاهای تخلیه است که برای تثبیت فشار در ظرف طراحی شده‌اند، و اجازه می‌دهد تا گاز خالی شود و در عین‌حال مانعی مفید در برابر عفونت باکتریایی باشد.

بیشتر بخوانید . . .