جلوه مرمری تاثیرگذار است.

جلوه ‌‌مرمری در انتها برای RPC Zeller درپوش تیوب Supersoft کلاسیک پلاستیک Zell کمک به مواجهه شدن با خواسته‌های دوگانه بخش مراقبت‌های‌شخصی برای یک تصویر با‌کیفیت و راحت می‌کند.

جلوه ‌‌مرمری در انتها برای RPC Zeller درپوش تیوب Supersoft کلاسیک پلاستیک Zell کمک به مواجهه شدن با خواسته‌های دوگانه بخش مراقبت‌های‌شخصی برای یک تصویر با‌کیفیت و راحت می‌کند.
نیاز به ایجاد یک تجربه مثبت برای مصرف‌کننده درمورد محصولات مراقبت‌شخصی هم به‌معنای بسته‌بندی راحت و هم کاربرد آسان بسیار مهم است. این امر منجر به افزایش استفاده از تیوب‌‌های پلاستیکی می‌شود که در آن نوآوری نهایی یک عنصر مهم در موفقیت بسته‌های مراقبت از پوست، صورت و مو است. به‌همان‌اندازه حصول اطمینان از اینکه هنوز نظری عالی در مورد داشتن زیبایی مقرون‌به‌صرفه وجود دارد اهمیت دارد.
جلوه ‌مرمری در انتها برای درپوش Supersoft با این الزامات مواجه‌شده‌است. با استفاده از مستربچ‌های خاص، جلوه ‌مرمری با افزودن رنگ‌های انتخاب‌شده به رنگ‌های پایه درپوش در طول فرآیند قالب‌گیری تزریقی به‌دست‌می‌آید. با توجه به MFI مختلف ( “شاخص جریان مذاب”)، رنگ‌های مستربچ خلاقانه زمان ذوب را به‌تاخیر‌انداخته و مرمرها پدیدار می‌شوند. این توزیع تصادفی رنگ‌های اضافی مدل‌های شخصی را ایجاد‌می‌کنند که به هر محصول جذابیت منحصر‌به‌فرد به خودش را می‌دهد در‌حالیکه یک طرح مشخص درسرتاسر طیف محصول را حفظ‌می‌کند.
Julia Hartwig ، مدیر فروش – محصولات مراقبت شخصی در RPC Zeller پلاستیک Zell در آلمان- توضیح‌می‌دهد که:” رنگ‌های جدید هیجان‌انگیز کاملاً متناسب با گرایش بازار برای منحصر‌به‌فردی و همچنین نیازهای برند برای تمایز و شخصی‌سازی است. همه درپوش‌ها با جلوه ‌مرمری متفاوت هستند و می توانند با توجه به رنگ‌های چاپ‌شده بر روی تیوب‌ها طراحی‌شوند– تا هفت رنگ را می‌توان با این روش با‌هم ترکیب‌نمود”.در سال 1980، RPC Zeller پلاستیک Zell اولین کارخانه تولید‌کننده درپوش‌های لولادار تیوب‌ها (HTC) بود. امروزه آنها طیف‌گسترده‌ای از طرح‌های موجود در دهانه‌های متعدد ارائه‌می‌دهند.

iranpack sanat bastebandi 176 rpc2017.080 Marble Effect Makes an Impression (Zeller)

بیشتر بخوانید . . .