بازدید مدیران انجمن و تعاونی کارتن از کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین

کارخانه راشاکاسپین در سال 1395 در زمینه کاغذ بسته‌بندی (کرافت، لاینر، وایت آپ، فلوتینگ) در شهر صنعتی زنجان شروع به کار کرد. ظرفیت این کارخانه 220 هزار تن در سال می‌باشد.

سایت سلولزی- پیرو دعوت پایداری مالک و مدیر شرکت کاغذسازی راشا کاسپین، از هیئت مدیره انجمن و تعاونی مدیران صنایع کارتن و ورق برایت بازدید از کارخانه و خط تولید کاغذسازی مذکور، هیئت مدیره انجمن و تعاونی در روز سه شنبه بیست و نهم فروردین امسال به کارخانه مذکور رفته و از خط تولید کاغذسازی راشا کاسپین بازدید به عمل آوردند.

 

iranpack sanat bastebandi 175 t22
گفتنی است کارخانه راشاکاسپین در سال 1395 در زمینه کاغذ بسته‌بندی (کرافت، لاینر، وایت آپ، فلوتینگ) در شهر صنعتی زنجان شروع به کار کرد. ظرفیت این کارخانه 220 هزار تن در سال می‌باشد.
در پایان بازدید از کارخانه آقای اعظمی مدیرعامل انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق ضمن تاکید بر سیاست انجمن و تعاونی در حمایت از صنایع کاغذسازی داخلی گفت: ما از واردات کاغذهای خارجی که مشابه آن در داخل و باکیفیت مطلوب تولید می‌شوند جلوگیری می‌کنیم.

iranpack sanat bastebandi 175 t50

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .