توجه بر روی بسته‌بندی اسکین در اینترپک 2017

MultiFreshTM درکانون خاص توجه نمایشگاه اینترپک امسال ارائه ‌شده توسط MULTIVAC قرارگرفت.
نمونه‌هایی از سیستم بسته‌بندی برای تولید با کیفیت بالای بسته‌بندی‌های vacuum skin در دستگاه بسته‌‌بندی جمع‌و‌جور ترموفرم R105 MF و درزگیر سینی T300 H نشان داده‌خواهدشد. تمرکز نیز در محدوده فیلم کامل از MULTIVAC است، که در بازار از نظر تنوع منحصر‌به‌فرد است.
شرکت‌های تولید غذا و فروشندگان مواد‌غذایی به‌طور فزاینده‌ای بسته‌بندی‌های vacuum skin را برای بسته‌بندی محصولات لطیف خود و آنهایی که به‌طور ذاتی پایدار هستند انتخاب می‌کنند. بسته‌بندی‌های vacuum skin از محصول به‌طور قابل‌اطمینانی بدون تغییر شکل آن محافظت می‌کنند.
بافت بالایی بدون کشش بر روی محصول مانند یک پوسته دوم کشیده می‌شود، و محصول را در جای خود درون بسته ثابت می‌کند، به‌طوری که می‌توان آن را در نقطه‌ فروش هم به صورت ایستاده و هم به صورت آویزان و هم قرارگرفته به‌صورت صاف ارائه نمود.
خلاء در بسته‌بندی کمک به طولانی‌شدن عمر مفید محصول می‌کند.
MULTIVAC دارای سالها تجربه در فناوری بسته‌بندی‌های vacuum skin بوده و طیف گسترده‌ای از ماشین‌آلات خاص بسته‌بندی ارائه می‌دهد، که با طیف وسیعی از نیازهای مربوط به اندازه بسته، خروجی و سطح اتوماسیون برخورد‌ دارد.
ماشین جامع شامل هم ماشین‌آلات بسته‌بندی ترموفرم و هم درزگیر سینی برای بسته‌بندی طیف گسترده‌ای از محصولات با برآمدگی‌های مختلف محصول است.
ماشین‌ بسته‌بندی ترموفرم R575 MF PRO به‌عنوان مثال برای بسته‌بندی محصولات با برآمدگی تا حدود 90 میلی‌متر طراحی‌شده‌است.

بیشتر بخوانید . . .