خط جدید سیلندرسازی در نگارحک تبریز

شرکت نگارحک با داشتن واحدهای حکاکی سیلندر چاپ روتوگراور و کلیشه‌سازی فلکسو و فیلم و زینک چاپ افست، مدعی مقام اول پیش از چاپ در کشور است. محمد اکبرزاده مدیرعامل این شرکت، در گفت و گو با ماهنامه صنعت بسته‌بندی اعلام داشت؛ شرکت نگارحک از سال 1379 با نصب و راه‌اندازی اولین ماشین پلیت‌ستر کلیشه در ایران، خدمات ساخت کلیشه لیزری را به کلیه چاپخانه‌های فلکسو آغاز کرد.
همچنین از سال 1389 با تجهیز به پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات سیلندرسازی از کشور سوئیس و آلمان، توانست پاسخگوی بخشی از نیاز مملکت به محصول سیلندرحکاکی شده باشد. این مرکز در سال جاری با خرید خط دوم سیلندرسازی خود، در آینده نزدیک به ظرفیت تولید هشتاد سیلندر در روز دست خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت نگارحک با اشاره به این که “حمایت از تولید داخلی ” نماد رشد فرهنگی در هر جامعه‌ای است و البته در کشورما، در سالهای اخیر تحت عنوان سیاسی ” اقتصاد مقاومتی ” مطرح می‌شود، اظهار امیدواری کرد که این شرکت با افزایش ظرفیت تولید و به طور همزمان با ارتقاء کیفیت محصولات خود، میهن عزیزمان را به خودکفایی در این زمینه رسانده واز سوی دیگر، مدیران، صنعتگران، هنرمندان و تمامی دست اندرکاران متعهد و فهیم صنعت چاپ، با استفاده از محصولات این شرکت و تحریم تولیدات غیر ایرانی، اعتلای فرهنگی ایرانی را نشان داده و در رشد اقتصادی و سازندگی کشور سهیم باشند.

negarhak2

 

بیشتر بخوانید . . .