هد جدید Xaar

خانواده Xaar 502 از آخرین piezoelectric قطره‌ای در زمان مورد نیاز با طراحی تحریک‌کننده PrecisionPlus بهره می‌گیرد، که فاصله پرتابی بلند و ثبات و استحکام هد چاپگر را افزایش می‌دهد. همراه با محافظ نازل بهینه‌سازی شده برای پشتیبانی از تعمیر و نگهداری روزمره خودکار، خانواده هدپرینت Xaar 502 را برای استفاده در محیط‌های توان‌فرسا و سخت کارخانه را ایده‌ال می‌نماید.

Xaar 502 جدید از خانواده هد پرینت ارائه‌دهنده سطح بالایی از کیفیت و انعطاف‌پذیری برای رمزگذاری و برنامه‌های شماره گذاری.
Xaar plc، پیشرو در صنعت فناوری جوهر‌افشان، خوشحال است که راه‌اندازی محصول Xaar 502 از خانواده greyscale piezoelectric هدپرینت قطره‌ای در زمان مورد نیاز با عملکرد بالا طراحی‌شده برای طیف گسترده‌ای از کاربردها را اعلام نماید. اولین نسخه ارائه شده از خانواده هدپرینت Xaar 502 GS15 O مناسب برای رمزگذاری و برنامههای شماره گذاری می‌باشد.
هدپرینت Xaar 502 GS15 O، با نیازهای سازندگان در توسعه ماشین‌آلاتشان برای چاپ باکیفیت بالا در مراحل آخر معرفی محصول مانند متن، اطلاعات محصول، بارکدها و گرافیک‌ها بر روی بسته‌بندی ثانویه یا مستقیماً بر روی شکل محصول و بسته‌بندی اولیه مواجه شدند.
راه‌اندازی این هدپرینت، که نشانگر تعهد XAAR به رمزگذاری و شماره گذاری است، یک تغییر مرحله‌ای در فناوری تعریف محصول با ترکیب قابلیت‌های binary و greyscale بر روی یک نوار پهن (5/70 میلیمتر) هدپرینت به منظور ارائه آخرین انعطاف‌پذیری به کاربران ایجاد نموده است.
با توانایی چاپ قطره‌ای به اندازه 15-75 pL هدپرینت می‌تواند تا شش سطح برای وضوح بالا سفیدتر ، مشکی بیشتر بر روی سطوح با کنتراست کم مانند جعبه‌های مقوایی چاپ نماید. Xaar 502 GS15 O متن متراکم سیاه و همچنین متن مناسب، گرافیکی با کیفیت و تصاویر صاف بر روی بسته‌بندی خارجی متخلخل و یا نیمه متخلخل و مقوا ارائه داده که توانایی مدیریت بهتر مصرف جوهر را فراهم می‌آورد.

فناوری XAAR تضمین‌کننده عملکردی عالی
خانواده Xaar 502 از آخرین piezoelectric قطره‌ای در زمان مورد نیاز با طراحی تحریک‌کننده PrecisionPlus بهره می‌گیرد، که فاصله پرتابی بلند و ثبات و استحکام هد چاپگر را افزایش می‌دهد. همراه با محافظ نازل بهینه‌سازی شده برای پشتیبانی از تعمیر و نگهداری روزمره خودکار، خانواده هدپرینت Xaar 502 را برای استفاده در محیط‌های توان‌فرسا و سخت کارخانه را ایده‌ال می‌نماید.
همچنین خانواده هدپرینت Xaar 502 شامل Xaar’s TF Technology است که می‌تواند در حالت پالس اجرا شود. این حالت جدید اختیاری جوهر پشت نازل را تنها در طول دوره‌ای که چاپ انجام نمی‌گیرد دوباره به گردش درمی‌آورد، تضمین حداکثر اعتماد، عملکرد عالی، بهره‌وری بالای انرژی،و بازاری طولانی مدت را ایجاد می‌نماید.
این دو تکنولوژی برجسته به‌طور کامل عملکرد محرک را بهینه می‌سازد، زمانیکه چاپ در جهات چندگانه مانند حالت آسمان خراش باشد که حجم بالایی از قطره‌ها و همچنین قرارگیری دقیق قطره برای کیفیت چاپی استثنایی، با سرعت بالای چاپ و قابلیت اطمینان بسیار عالی ارائه می‌دهد.
Xaar 502 GS15 O با طیف وسیعی از جوهرهای روغنی متداول بهمنظور استفاده در رمزگذاری و برنامههای شماره گذاری، از جمله آخرین نسخه نمونه جوهرهای سیاه معدنی بدون روغن Xaar ، SunJet IK822 سازگار است. این جوهر برای استفاده در بسته‌بندی ثانویه طراحی شده است، کیفیتی بالا و چگالی اپتیکی در طیف گسترده‌ای از بسترهای متخلخل و نیمه‌متخلخل را ارائه می‌دهد. مزیت اصلی این جوهر توانایی تجزیه شدن آسان آن در طول بازیافت است، که مورد توجه خاص صاحبان نام تجاری محافظ محیط‌زیست و خرده‌فروشان است.
Greyscale جدید Xaar 502 GS15 O، هد پرینت binary Xaar 128 را تکمیل نموده و به OEM ها امکان انتخاب هدپرینتهای متناسب با الزامات رمزگذاری و برنامههای شماره گذاری را می‌دهد. Xaar 502 GS15 O محصول جایگزینی برای سیستم قدیمی Xaar 500 به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد که برنامه‌های موجود را ارتقا می‌بخشد.
Simon Kirk، مدیر ارشد محصولات در XAAR میگوید:” Xaar 502 GS15 O حداعلی 25-سال سرمایه‌گذاری XAAR در توسعه هدپرینت قطره‌ای piezoelectric است. امروزه صاحبان نام‌تجاری و خرده‌فروشان انتظار دارند که قادر به قراردادن نام تجاری بزرگتر، دقیق‌تر، و در جهات بیشتر متن و گرافیک‌های معرفی‌کننده محصول بر روی بسته‌بندی خود باشند.
یک فاکتور کلیدی برای تولیدکنندگان این است که بتوانند کنترل بیشتری بر استفاده از جوهر داشته باشند درحالی که وضوح بیشتری از چاپ بر روی مقوا ارائه گردد. این هد پرینت جوهرافشان wide-swathe greyscale عملکرد عالی مورد نیاز به دستیابی را فراهم می‌کند”.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .