گُوِه (wedge) کارتنی جایگزینی برای نمونه چوبی و پلاستیکی

گُوِه در فضا صرفه‌جویی می‌کند و می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از رول‌ها برای طیف گسترده‌ای از مشتریان استفاده شود.

از برترین‌های Worldstar 2023 با گزینش رضا نورائی

گُوِه (wedge) کارتنی جایگزینی برای نمونه چوبی و پلاستیکی

شرکت: موندی

www.mondigroup.com

کشور: اتریش

دسته: حمل و نقل

گُوِه کارتنی جدید برای کمک به ذخیره و حمل و نقل ایمن رول‌های کاغذ طراحی شده است و به معنای حفظ منابع و همچنین هزینه‌ها است.

این برای جایگزینی گُوِه‌های چوبی و پلاستیکی موجود طراحی شده بود که باعث ایجاد خاک و خرده چوب در مناطق حساس تولید می‌شد. جابجایی آن گوه‌های موجود غیرعملی و خطرناک بود، زیرا باید با دست و با استفاده از یک پیچ گوشتی شارژی روی پالت پیچ می‌شدند.

این گُوِه سبک تر و تمیزتر است و حمل راحت و سریع با عملکرد ایمنی قابل مقایسه را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، قابل استفاده مجدد و 100٪ قابل بازیافت است.

طراحی شده به عنوان یک گُوِه دوبل، ارتفاع در هر دو طرف مانع از غلتیدن کالا می‌شود. یک نخ قابل پارگی یکپارچه، رول ثابت را آزاد می‌کند و یک دهانه کاربرپسند برای پیاده کردن رول ایجاد می‌کند و نیاز به ابزارهای بیشتر را از بین می‌برد.

گُوِه در فضا صرفه‌جویی می‌کند و می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از رول‌ها برای طیف گسترده‌ای از مشتریان استفاده شود.

Mondi با ایجاد این قاچ‌های ساخته شده کاربردی از ورق کارتن و با کاربری آسان که به عنوان نوع جدیدی از وسایل ایمنی حمل و نقل عمل می‌کند، حرکت ایمن محصولات نورد سنگین را پایدارتر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

نیازی به ابزار اضافی نیست: گُوِه‌‌ها به حرکت ایمن و کنترل‌شده طیفی از رول‌های با اندازه‌های مختلف به روشی تمیزتر و راحت‌تر کمک می‌کنند، به لطف نخ پارگی ساده و مؤثرشان که پس از رول شدن، گُوِه را براحتی باز می‌کند محصول به مقصد رسیده است.

این می‌تواند حمل و نقل رول‌ها را متحول کند و در زمان و هزینه برای طیف گسترده ای از سازمان‌ها صرفه‌جویی کند و در عین حال راه حلی عملی و پایدار ارائه دهد. در مجموع این محصول نشانه بهبود واضح در پایداری و لجستیک داخلی است.

 

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .