برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه بهداشت و مراقبت شخصی

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه بهداشت و مراقبت شخصی

لینک اینستاگرام – صفحه اول

لینک اینستاگرام – صفحه دوم


نروژ* بسته‌بندی مسواک ساخته شده از الیاف بازیافتی جایگزین بسته پلاستیکی سابق می‌شود. کنار گذاشتن بسته‌بندی شفاف خیلی به چشم می‌آید، حتی اگر برچسب محصول یک مسواک را در اندازه واقعی آن نشان دهد. بسته‌بندی با محتوا کاملاً منطبق است‌، زیرا مسواک‌ها از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند.
در یک قفسه تحت سلطه پلاستیک‌ها که گروه مسواک را در فروشگاه‌ها تشکیل می‌دهد‌، این بسته‌بندی واقعاً خودنمایی می‌کند و در ضمن راه حل پایدارتری را ارائه می‌دهد. این کار مفهوم Green Clean را از نظر بصری و واقعی تقویت و تکمیل می‌کند و تا حد زیادی به موفقیت خط تولید Green Clean کمک کرده است.


کره* برای جلوگیری از تجارب ناخوشایند از کم شدن آب در محصول‌‌، ما تلاش کرده‌ایم که ریمل مژه و ابرو از اولین نوبت استفاده تا انتها شرایط مشابهی داشته باشد. ما این ایده را از چشمه‌ای که فشار زیادی برای پمپاژ آب شیرین و بی‌پایان دارد یاد گرفته‌ایم.
با استفاده از فناوری جدید ما‌، ریمل مژه و ابرو دارای عملکردی است که از کمبود آب محصول در نتیجه تخریب و جامد شدن باقیمانده آن جلوگیری می‌کند. Air-tight باعث کاهش هوای موجود در ظرف از طریق حرکت عمودی می‌شود و تجربه استفاده صد در صدی از محتوی ظرف را برای مشتری فراهم می‌کند.


سوئیس* بسته‌بندی ابتکاری برای اسکراب صورت «مانا»‌، که منحصراً از مواد گیاهی ساخته شده است‌. این تیوب اکسترود شده حداکثر 64 درصد زباله خانگی بازیافتی (PCR) را شامل می‌شود. وسایلی مانند ظروف شیر‌، آب میوه یا بطری آب.
این کلاه از 100٪ زباله پلاستیکی جمع‌آوری شده از اقیانوس‌، از جمله خرده‌ریزهایی مانند طناب ماهیگیری ساخته شده است.
تیوب خالی به دلیل نسبت بالای پلی‌اتیلن سنگین (HDPE)‌، برای کلاهک و تیوب‌، قابل بازیافت است که به چرخه اقتصاد کمک می‌کند.
از رنگ‌های بدون حلال و لاک‌های کم حلال برای چاپ و تزیینات پایدار استفاده می‌شود.
این تیوب هم توسط Ecocert و هم Cosmos تأیید شده است.


ترکیه* ElifGreen یک فیلم قابل بازیافت پلی‌اتیلن است که با گرانول‌های PE سبز ساخته شده از نیشکر با درصدهای مختلف پر شده است. در بازیافت پلی‌الفین‌، 100٪ قابل بازیافت است.
قابل استفاده برای کلیه محصولات بسته‌بندی انعطاف پذیر. رد پای کربن 75٪ کمتر در برابر PE معمول. نسخه‌های ساخته شده با مواد اولیه مجاز BonSucro.
ElifGreen ضمن حفظ خواص مکانیکی مشابه فیلم‌های PE مبتنی بر مواد نفتی‌، قابلیت تجدید و پایداری محصولات بسته‌بندی را فراهم می‌کند. ElifGreen با فراهم کردن شرایط بازیافت بسته‌بندی‌، اهداف بازیافت 2030 کمیسیون اتحادیه اروپا را محقق می‌کند.


چین* این یک جعبه هدیه از طرف L’OREAL است. در جعبه بیرونی‌، تصویر دختری وجود دارد که با چروک‌ها مشکل دارد و هنگام بیرون کشیدن کشوی محصول‌، چین و چروک صورت او فوراً از بین می‌رود‌، که عملکرد محصول “ضد چروک‌های قابل مشاهده” و “ضد چروک‌های چند بعدی” را نشان می‌دهد.
با استفاده از این نوع طراحی بسته‌بندی تعاملی می‌تواند اثر جادویی ضد چروک را پس از استفاده از محصول به بیننده انتقال دهد. L’OREAL انتظار دارد یک تجربه بصری مستقیم و جالب ضد چروک برای مصرف‌کنندگان ایجاد کند.


سوئیس* اولین بسته‌بندی ایمن کودک با قابلیت حمل آسان برای افراد مسن/معلول، تلاش جسمی کمتر و این که نام محصول با حروف بزرگ (از اختلاط حروف جلوگیری می‌کند)‌، تاریخ انقضا‌، مقدار مصرف‌،
درج کد QR‌ و خط بریل بر روی بسته. نکته بهداشتی: محصول به داخل می‌افتد. صرفه‌جویی در فضا قابلیت استفاده ازقرص‌ها یا حتی باتری‌های دکمه‌ای صرفه‌جویی در مصرف مواد تا 25٪ و یک ماده بسته‌بندی Monomaterial برای بازیافت راحت‌تر دسترسی آسان به داروها برای نسل قدیمی در حالی که برای کودک قابل دسترس نیست. همه اینها صنعت دارویی را قادر می‌سازد فرآیندهای موجود‌، ثبات محصول، ثبت و اعتبارسنجی فرآیندها را حفظ کند. قابل تولید با ورق سیل آلومینیومی یا پلاستیکی و این که قرص را می‌توان با مکانیزم ساده به داخل فشار داد‌، سپس از طریق شکاف برداشت.


کره* درپوش نصب شده در دهانه بطری باید برداشته و از آن برای آب‌بندی یا ایستادن بطری استفاده شود. این محصول مزایای دیگری هم دارد از جمله سیل کردن آسان است و از بالا به مخلوط فرمول فشار می‌آورد. دکمه الاستیک مواد برای کنترل راحت‌تر میزان تخلیه است. با به حداقل رساندن تماس هوا از خراب شدن محتوی جلوگیری شده است. این محصول ثبت اختراع طراحی شده است. فرمول فعلی آمپول ترکیبی از ویتامین یا مواد صفراوی اصلاح شده است. برای حل مشکل عملکرد‌، دو فرمول به طور جداگانه پر می‌شوند و می‌توانند 5 بار استفاده شوند. با نشان دادن مستقیم نحوه کار‌، موارد جدیدی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.


ژاپن* دکمه آئروسل با کاربرد آسان ساخته شده است.
فشار دادن دکمه و فهمیدن جهت اسپری هنگام سمپاشی آسان است.
برداشتن دکمه پلاستیکی به دلیل شکل قلاب مانند و یک شکاف کوچک در آن آسان است.
مکانیزم تخلیه گاز اضافی باقیمانده (بعد از تخلیه محتوا).
کاهش فشار در ظرف تحت فشار توسط سیستم اهرم.
با توجه به رعایت تعادل نیروی وارده بر دکمه هنگام سمپاشی‌، طراحی زیر در پایه دکمه انجام شده.
(زیر جلوی قوی‌، پشت کم ضعیف).
ساختار خاص بدنه که نگه داشتن ظرف آسان شود و دکمه براحتی فشار داده شود.


ژاپن* “PAF 1-day tint hair” یک ماده آرایش مو برای مراسم یا زندگی روزمره است که می‌توانید بدون کثیف شدن دست‌، آن را فوراً در هر جایی حمل کرده و استفاده کنید.
ما کیسه حاوی رنگ موی مو را تولید کرده‌ایم که براحتی با شامپو پاک می‌شود.
ماده رنگی در منسوج نبافته (مانند اسپان‌باند) که به ورق آلومینیوم چندلایه جوش داده شده آغشته می‌شود. لایه‌برداری آسان فیلم باعث می‌شود کیسه را با دست باز کنید. می‌توانید بدون این که دستانتان را کثیف کنید‌، موهای خود را رنگ کنید و موهای خود را روی لایه‌ای که داخل آن منسوج نبافته آغشته شده است‌، بگیرید.


ژاپن* “BAUM” نشان تجاری است که بر “قدرت درختان” تمرکز دارد که سالها در هماهنگی با محیط زیست زنده می‌مانند و هدف آن تحقق یک جامعه پایدار است.
بسته‌بندی نیز برداشتی از این مفهوم است. ما ظرفی را تولید کرده‌ایم که از ضایعات چوب فرآیند تولید مبلمان استفاده می‌کند. با گذشت زمان‌، به دلیل ماهیت چوب‌، بسته‌بندی ما غنی تر و حتی زیباتر می‌شود. با در دسترس بودن شارژ مجدد محصولات‌، قطعات چوبی هرگز نیازی به تعویض ندارند و می‌توانند تا آخر عمر ادامه داشته باشند. Bio-PET برای بطری پر کردن استفاده می‌شود و مواد کارتن بیرونی دارای گواهینامه FSC است.


کره* این بسته از ساختار متفاوتی استفاده می‌کند و از طریق احساس بسته‌بندی لوکس و طراحی دوست داشتنی‌، احساس ارزش را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.
برخلاف جعبه‌های معمولی‌، این ساختار به کاربران امکان می‌دهد سوراخ لوزی را با انگشتان خود بدون درپوش فشار داده و محصول را پس از باز کردن خارج کنند.
ساختار جدید باز و بست از نوع تلنگر برای راحت‌ترین راه استفاده مصرف‌کننده است. مکانیسم قفل را تنظیم کنید تا ساختار چسبندگی حتی پس از ده‌ها باز و بست حفظ شود. این بسته در کشور کره جنوبی ثبت اختراع شده است.


سوئیس* تیوب پلاستیکی بازیافت شده
تیوب‌های بازیافت شده مراقبت از مو Farfalla با یک لایه بیرونی از مواد بکر و یک لایه داخلی از 100درصد پسماند صنعتی‌، اکسترود می‌شوند. زباله‌های مربوط به فرآیند در تولید ورقه‌ها مجدداً استفاده می‌شوند.
پایداری: به دلیل مواد PIR‌، تیوب‌ها دارای رد پای کربن کمتر و اثرات زیست‌محیطی پایین‌تر در کل چرخه زندگی آن است. مواد PIR برای تماس کامل با مواد غذایی تأیید شده و توسط FDA و تیوب کلی توسط Ecocert تأیید شده است.
این تیوب دارای 8 رنگ چاپ افست و 2 رنگ چاپ اسکرین همراه با فویل‌کوبی داغ برای طلاکوب است. لایه بیرونی بکر باعث قابلیت چاپ‌پذیری و ثبات رنگ می‌شود.

SAMSUNG CSC


جمهوری چک* مزایای این بسته‌بندی را می‌توان به عنوان یک نوآوری در افزایش ارزش کالا همراه با مصرف انرژی کمتر و کوتاه شدن زنجیره تأمین برشمرد‌،
همچنین می‌توان افزایش حجم فروش جهانی با زمان خدمت‌رسانی کوتاهتر، با مزیت فروش در فرمی که شبیه نامه اما با ضخامت 19 میلی‌متر است و ارزش مطلوب بالاتر برای مشتری را دسته‌بندی کرد. یک B2C واقعی.
مفهوم بسته‌بندی نوآورانه جنبه‌های زیست‌محیطی و اصول چرخه اقتصادی رعایت شده است.
این بسته یک طراحی فشرده و تخت را با عناصر محافظ عملکردی‌، پر کردن و جابجایی آسان مطالب ارائه می‌دهد. همچنین این بسته کاهش مصرف مواد و انرژی را 38٪‌، 85٪ صرفه‌جویی در رنگ‌، 23٪ فضای انبار‌، 31٪ کاهش اثر کربن‌، 100٪ قابلیت بازیافت را داشته داده است.


ژاپن* سری Coconsuper به عنوان یک نشان تجاری مراقبت از مو که تمرکز روی پیله کرم ابریشم است‌، از طراحی شیکی مطابق با گرایش روز جامعه برخوردار است و مردم را به یاد پیله می‌اندازد.
بطری با استفاده از قالب‌گیری تزریقی PET تولید می‌شود.
ما یک دفورمگی هماهنگ و تقسیم‌بندی شده ایجاد کردیم تا بتوانیم یک بطری با طرح مارپیچ ارگانیک را از قالب فلزی خارج کنیم. همچنین ناحیه چاپ را به حداقل رساندیم تا باعث خراب شدن طرح نشود.


برزیل* “Love، Beauty and Planet” از گروه یونیلور ایستگاه‌های شارژ مجدد برای شامپوها و نرم‌کننده‌های خود ایجاد کرد‌ که دارای بسته‌بندی Bag-in-Box بود و از طریق آنها می‌توانستند با تخفیف در بطری‌های خالی و در جعبه‌های شخصی شارژ شوند. با تمرکز بر وفاداری مشتری‌، امکان تبادل بسته‌های مختلف به صورت رایگان فراهم شد.
پروژه عشق‌، زیبایی و سیاره در نقاط استراتژیک فروش‌، عمدتا در مراکز خرید‌، که در آن مصرف کنندگان فقط می‌توانند هزینه محصول را با تخفیف بدون هزینه بسته‌بندی پرداخت کنند‌، راه‌اندازی شد. این ایستگاه دارای بسته‌های Bag-in-Box Scholle IPN در نازل‌های پمپ دستی است که به راحتی قابل تعویض هستند.


برزیل* بسته‌بندی جدید Essencial چندین مزیت در قسمت جلوی بطری به دست آورد که نمادهای اشکال مختلف قدرت است.
بهینه‌سازی‌های متعدد برای به حداقل رساندن مقدار جرم شیشه و در نتیجه کاهش منابع و مصرف انرژی انجام شده است. کاهش تأثیرات زیست‌محیطی بدون تأثیر بر زیبایی‌شناسی بسته‌بندی.
20٪ درصد مواد مصرفی برای تولید این بطری‌ها مواد بازیافتی صنعت شیشه است. آنها دارای امکان پر کردن دوباره هستند تا روند بازیافت مواد مورد استفاده را به تاخیر اندازد. Essencial برای کسانی است که قدرت تحقق و تحول را دارند. بسته‌بندی جدید می‌تواند این قدرت را منعکس‌کند که آنها مدرن و پیشرفته هستند.


هند* ALPLA هند با حذف مسائل مربوط به بو‌، مطابقت با رنگ اصلی و امکان تولید مقیاس وسیع ظروف 180 میلی‌لیتری Sunsilk SKU با 25٪ rHDPE (پلاستیک بازیافتی پس از مصرف)‌، زباله‌های پلاستیکی HDPE با کیفیت بالا را جمع‌آوری کرده که در نوع خود کاری اخلاقی محسوب می‌شود.
این امکان ایجاد حجم بالقوه بیش از 100 تن PCR را در سال 2020 فراهم کرد.
مشخصات فنی:
فرآیند: قالب‌گیری اکستروژن (EBM)، ماده: 75٪ HDPE‌ بکر و 25٪ rHDPE از وزن کل بطری
بطری دو لایه، رنگ آبی PCR (واکنش چندگانه زنجیره پلیمر) و ضد عفونی توسط فرآیندهای ALPLA.
این اولین موفقیت در همکاری بین ALPLA و Hindustan Unilever راه را برای راه حل‌های دیگر سازگار با محیط زیست هموار می‌کنند.


آلمان* آلیاژ ثبت اختراع شده جدید‌، با 25 درصد شامل PCR واقعی. قوطی 14 درصد سبک‌تر از طراحی قبلی است: دلیل آن آلیاژ‌، بسته‌بندی لایه لایه‌، تغییر جزئی در شکل. لاک داخلی بصورت پوشش پودری‌، فقط تا حدی لاک (50٪) است.
برتری اکولوژیکی: هیچ گاز کربن VOC در حین استفاده ساطع نمی‌شود و از اسپری بیش از حد استفاده می‌شود.
آلیاژ‌، استفاده از PCR‌، لاک الکل داخلی‌، پوشش داخلی پودر و 14٪ سبک‌تر از نمونه قبلی از مزایای برجسته این بسته هستند.
این قوطی در بهترین حالت رعایت اصول پایداری است!
15٪ پالت کمتری روی یک کامیون‌، 15٪ حمل و نقل کمتر‌، 15٪ فضای ذخیره‌سازی کمتر در مقایسه با بسته‌بندی قوطی‌های آئروسل معمول.

بیشتر بخوانید . . .