بسته ترکیبی جدید لولادار

طراحی یک‌تکه‌ی این بسته موجب می‌شود که انباشت آن آسان بوده و موجودی بسته در انبار کاهش یابد. ضمن آن که طراحی ضد دستکاری آن موجب کاهش هزینه‌های لیبل‌گذاری می‌شود. گواهینامه‌های برتر زیست‌محیطی برای این بسته‌ها که در انگلستان تولید می‌شوند، دریافت شده است

Tri-Star Packaging از یک بسته‌ی ترکیبی لولادار جدید رونمایی کرده که به نمایش گذاشتن سالاد، سوشی و محصولات نانوایی را به بهترین نحو برای تولیدکنندگان مواد خوراکی بیرون‌بر آسان می‌کند.

بسته‌ی جدید COALESCE™ از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که شامل یک درپوش لولا شده‌ی فوق شفاف متصل به یک قاعده‌ی پهن است. قاعده‌ی بسته از داخل و خارج قابل پرینت است و حضور چشمگیر برند و اثر مطلوب در قفسه را تضمین می‌کند.

درپوش درون‌نمای rPET ناحیه‌ی بزرگ قابل دیدی را فراهم کرده و به خریدهای آنی و ارتقای فروش کمک می‌کند. این بسته که در دو اندازه‌ی 500 و 1000 سی‌سی تولید می‌شود، برای سالادها از جمله سالاهای تر، سوشی و محصولات نانوایی از جمله شیرینی‌جات، کیک‌ها و پرِتزل‌ها ایده‌آل است.
طراحی یک‌تکه‌ی این بسته موجب می‌شود که انباشت آن آسان بوده و موجودی بسته در انبار کاهش یابد. ضمن آن که طراحی ضد دستکاری آن موجب کاهش هزینه‌های لیبل‌گذاری می‌شود. گواهینامه‌های برتر زیست‌محیطی برای این بسته‌ها که در انگلستان تولید می‌شوند، دریافت شده است.

مقوای این بسته با استفاده از الیاف جنگلی تهیه شده از جنگل‌های تحت مدیریت پایدار تولید شده و درپوش آن از مواد بازیافتی/قابل بازیافت ساخته می‌شود. به این ترتیب بسته‌ای ترکیبی تولید می‌شود که جداسازی آن برای ورود به جریان‌های مختلف ضایعات بازیافتی آسان است.

کِوین کوران، مدیر اجرایی شرکت Tri-Star Packaging می‌گوید: “ما بسته COALESCE™ را با این هدف تولید کردیم که نسبت به هر بسته‌ی دیگری برای تولیدکنندگان مواد خوراکی بیرون‌بر که به ظاهر جذاب در کنار طعم عالی توجه دارند، برتری داشته باشد.

هنگام خرید، مشتریان به همان اندازه که به شکم خود توجه دارند، به چشمانشان هم اعتماد می‌کنند و بنابر این استفاده از بسته‌ای با امکان دید گسترده که خوراکی را به بهترین نحو به نمایش می‌گذارد، یک راهکار کاملا هوشمندانه است.

COALESCE™ منحصر به فرد با طراحی خیره‌کننده است که بی‌تردید فروش را افزایش داده و بازدید مکرر از محصولات را تضمین می‌کند.”

بیشتر بخوانید . . .