درباره ما

English

پایگاه خبری پیام صنعت بسته بندی
دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 78521
صادره در سال 1395

درباره صاحب امتیاز: رضا نورائی

این پایگاه اینترنتی پیش از این تاریخ به مدت 15 سال با نام مرکز اطلاعات بسته‌بندی ایران شناخته می‌شد.



* اولین
سابقه مرکز اطلاعات بسته‌بندی ایران در اینترنت از سابقه اینترنت در دولت ایران بیشتر است. بله درست است. هنگامی که سایت اینترنتی مرکز اطلاعات بسته‌بندی ایران با نشانی غیرمستقیم www.faragostar/iranpack و سپس نشانی مستقل www.iranpack.org راه‌اندازی شد هنوز بسیاری از شرکتها، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی در ایران پایگاه اینترنتی نداشتند.
مرکز اطلاعات بسته‌بندی ایران با بالاترین سابقه اطلاع‌رسانی اینترنتی در بین نشریات کشور بخوبی بر زوایای مهم فضای اینترنت تسلط داشته و با طرح توسعه جدید خود فرصت‌های حرفه‌ای زیادی پیش روی فعالان بسته‌بندی در ایران گذاشته است.

* همیشه و همه جا در دسترس
فایده سایت اینترنتی ما چیست؟
رسانه‌های چاپی جزء اسناد محسوب می‌شوند و ارزش سندی دارند اما رسانه‌های اینترنتی اطلاعات را در لحظه در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
1- اگر خبر، مصاحبه یا مقاله‌ای در این سایت داشته باشید بلافاصله به آن دسترسی دارید و این در حالی است که نگهداری و بروزرسانی این اطلاعات با ما است.
در هر زمان و در هر مکان وقتی می‌خواهید خبر، اطلاعات یا حتی تبلیغی را به کسی نشان دهید خیالتان راحت است که این اطلاعات در جایی در اینترنت در یک پایگاه اطلاعاتی معتبر و باسابقه در دسترس می‌باشد. اخبار، ديدگاه ها، نظرات و مقالات خود را براي ما بفرستيد.
2- همیشه در دسترس بودن با همه‌جا در دسترس بودن ارتباط تنگاتنگی دارد. مرکز اطلاعات بسته‌بندی ایران یک سایت رسپانسیو responsive است. به این معنی که ساختار فنی و طراحی آن بگونه‌ای است که در هر ابزاری که باز شود شکل ویژه همان ابزار را بخود می‌گیرد. یعنی سایت و منوهای آن در گوشی‌های موبایل براساس آن چیده می‌شوند. در تبلت، مناسب تبلت است و در لب‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی مناسب هرکدام فرم می‌گیرد.
این امکان برجسته‌ای است که کاربران آن را دوست دارند و بسیاری از سایت‌های اینترنتی در ایران از آن بی‌بهره هستند. همین امر باعث شده دسترسی به مطالب سایت بسیار ساده و چشم‌نواز باشد.

سايت مركز اطلاعات بسته بندي ايران يك سايت سازگار با ابزار مختلف است و در هر ابزاري مانند گوشي موبايل، تبلت يا انواع كامپيوترها به شكل مناسب صفحه آن ابزار در مي‌ايد.

سايت مركز اطلاعات بسته بندي ايران يك سايت سازگار با ابزار مختلف است و در هر ابزاري مانند گوشي موبايل، تبلت يا انواع كامپيوترها به شكل مناسب صفحه آن ابزار در مي‌ايد.

* نقطه اتصال کسب و کار شما
شما به عنوان شرکتی که بخوبی با اینترنت و مزایای آن آشنایی دارید ممکن است یک سایت اینترنتی بسیار خوب برای سازمان خود ساخته باشید. این مثل یک کارخانه بزرگ و مجهز است که در یکی از شهرک‌های صنعتی یا اطراف شهر داشته باشید.
اما به نظر شما داشتن یک سایت اختصاصی هر چقدر هم که حرفه‌ای باشد کافی است؟ مگر نه این است که شما با وجود داشتن کارخانه یا دفتر مجهز در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنید یا به بعضی رسانه‌ها و نشریات آگهی می‌دهید؟
شما می‌توانید در وسط بیابان برای خود یک قصر مجلل بسازید اما اگر بخواهید با مردم معاشرت داشته باشید باید به فضاهای عمومی مانند مراکز خرید بیایید.
مرکز اطلاعات بسته‌بندی همان فضای عمومی مانند یک مرکز خرید است که هر بنگاه تجاری نیاز دارد که در آن فضایی هر چند کوچک برای خود داشته باشد. مانند یک مغازه کوچک که ارتباط خریداران را با یک کارخانه بزرگ برقرار می‌کند. در واقع کسانی که می‌گویند ما خودمان سایت داریم و نیازی به فضای اینترنتی دیگری نداریم سخت در اشتباه هستند. چون سایت‌های اختصاصی شرکت‌ها هیچ گاه ترافیک و بازدید مراكز اطلاع‌رساني را ندارند. شركت‌ها با ايجاد صفحه در مركز اطلاعات بسته‌بندي در واقع دري در اين مركز براي رفت و آمد مشتريان قرار مي‌دهند كه به سوي شركت آنها باز خواهد شد و در آن جا همه توانايي‌هاي خود را به نمايش مي‌گذارند.

* گنجينه اخبار و اطلاعات
سايت مركز اطلاعات بسته‌بندي از پشتوانه بي‌نظير مقالات و اخبار تخصصي بسته‌بندي كه طي هجده سال گذشته تهيه و منتشر شده بهره مي‌برد. اين مزيت كه مركز اطلاعات بسته‌بندي را از بقيه نشريات و سايت‌هاي بسته‌بندي مستثني كرده در اختيار كاربران است.
از اين رو سايت مركز اطلاعات بسته‌بندي محل بازديد افراد زيادي است كه براي بيشتر دانستن از بسته‌بندي و بازار آن در ايران وارد سايت مي‌شوند. اين بهترين فرصت براي كساني است كه جايي براي خود در اين سايت دست و پا كرده‌اند.

* تمركز در اين جا خواهد بود
ما سعي داريم جستجوگران اطلاعات بسته‌بندي را بر سايت خود متمركز كنيم. براي اين كار تمام امكانات فني و مجوزهاي لازم را به كار گرفته‌ايم. سابقه ما و گنجينه اطلاعاتي كه در اينترنت داريم نيز به كمك ما آمده‌اند. فقط در يك مورد كه مجلات بسته‌بندي باشد يكصد و شصت شماره ماهنامه صنعت بسته‌بندي را بر روي اينترنت داريم كه در تمام دنيا يك ارزش محسوب مي‌شود.

با مركز اطلاعات بسته بندي ايران و ماهنامه صنعت بسته بندي مانند يك عقاب به اوج برويد و بر بازار مسلط باشيد

با پیام صنعت بسته‌بندي و شبکه مجازی متصل به آن مانند يك عقاب به اوج برويد و بر بازار مسلط باشيد

* اين يك دعوتنامه است
شايد صنعت بسته‌بندي در ايران يك تشكل فراگير براي خود ندارد و با قوانين موجود نيز امكان آن كمتر خواهد بود اما مي‌تواند همچنان روي نخستين خدمتگزار خود در عرصه اطلاع‌رساني حساب كند.
مركز اطلاعات بسته‌بندي ايران در اين راه بزرگي كه در پيش گرفته همچون گذشته نياز به همراهي و كمك همه دست‌اندركاران بسته‌بندي در ايران دارد. ايجاد، نگهداري و بروزرساني يك مركز اطلاعاتي و ارتباطي فعال و گسترده بدون پشتيباني اعضاي اين صنعت بزرگ امكان‌پذير نيست.
ما از شما دعوت مي‌كنيم اخبار فعاليت‌هاي و نوآوري‌هاي خود را به اين سايت بفرستيد و فضاي كسب و كار را به نام خود بزنيد. و ما همچنين از شما دعوت مي‌كنيم با اجاره فضاي اختصاصي در بانك مشاغل بسته‌بندي در مركز اطلاعات بسته‌بندي ايران اين حركت سالم و مفيد را پشتيباني كنيد.
مركز اطلاعات بسته‌بندي، صندوق صوتي و تصويري و نوشتاري شما است كه در شلوغترين معبر رفت و آمد اين صنعت قرار داده شده است.

تعرفه درج اطلاعات و تبليغات در سايت مركز اطلاعات بسته بندي ايران

بانک مشاغل بسته‌بندی ایران (دایرکتوری جامع فعالان صنعت بسته‌بندی و مشاغل مرتبط)

 

Editorial Department

رضا نورائی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول

بردیا نورائی

عکاس و خبرنگار
مترجم

رضا اسعدی

عکاس و خبرنگار

 

Technical Department
iranpack-sanat-bastebandi-lahiji iranpack-sanat-bastebandi-ghasemi-rad

رامین لاهیجی

طراح بسته‌بندی

حسین قاسمی راد

خبرنگار و مدیرفنی