برگزیدگان مسابقه برچسب اسلیو

فراخوان شرکت در این مسابقه که اولین بار بود برگزار می‌شد، یک پاسخ جالب در زنجیره ارزش دریافت کرد. به گفته‌ی Reardon، دریافت چنین پاسخ مثبت منجر به افتتاحیه رسمی زودهنگام مسابقات 2016 توسط AWA می‌شود.

برندگان اولین مسابقات جایزه برچسب اسلیو AWA Alexander Watson & Assoc. موارد برجسته‌ی نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی برچسب اسلیو AWA 2015 بودند که در 29 تا30 آوریل 2015 در میامی فلوریدا برگزار شد.
Corey Reardon، رئیس و مدیرعامل AWA، توضیحاتی در مورد آغاز مسابقات برچسب اسلیو ارائه کرد: “برچسب اسلیو امروزه یک تکنولوژی تزئین محصول و برچسب‌زنی مهم است و به همین موضوع هم شهرت دارد. با این جوایز ما قصد داریم بهترین تکنولوژی و عرضه‌کنندگان مواد، چاپگرها و کاربران نهایی که با این فرمت برچسب‌زنی سریع و مهم در حال جلو رفتن هستند، را مشخص کنیم.

فراخوان شرکت در این مسابقه که اولین بار بود برگزار می‌شد، یک پاسخ جالب در زنجیره ارزش دریافت کرد. به گفته‌ی Reardon، دریافت چنین پاسخ مثبت منجر به افتتاحیه رسمی زودهنگام مسابقات 2016 توسط AWA می‌شود.

iranpack-sanat-bastebandi-Smirnoff pinkiranpack-sanat-bastebandi-Smirnoff Greeniranpack-sanat-bastebandi-Smirnoff red

 
داوران متشکل از تیمی از متخصصین بودند که ریيس آنها Yolanda Simonsis، رئیس/هیات مدیره مجله Paper, Film and Foil Converter (PFFC)، که زیرمجموعه YTC Media است. بقيه داوران دکتر Séamus Lafferty، رییس Accraply, Inc; Tom Hammer، مدیر تولید North America زیرمجموعه Flint Group Narrow Web و Will Schretzman، معاون بسته‌بندی Verst Group Logistics بودند.

Tom Hammer، از شرکت Flint Group Narrow Web در مورد وظایف خود به عنوان داور این گونه اظهار نظر می‌کند: “به طور خاص دیدن این که چاپ دیجیتال به حیطه‌ی اسلیو وارد می‌شود و همچنین بررسی اثرات ارزش افزوده‌ی هولوگرافی، فویل و دیگر نکات جذاب، خیلی جالب بود.

بهترین‌های برنامه
CCL Lable، (که برنده سه جایزه در این مسابقه شد) برای تولید برچسب‌های اسلیو Smirnoff Sours شرکت Diageo شناخته می‌شود که جایزه کلی بهترین برچسب اسلیو سال 2015 را به اضافه جایزه گروه اسلیوهای شرینک Heat TD برنده شد. نظرات داوران: “این مورد یک برچسب “جذاب” و نوآورانه است که روی قفسه کشش فراوانی ایجاد کرده و فناوری زیادی در آن به کار رفته است. ما به ویژه تحت تاثیر ویژگی‌های هولوگرافیک فویل سرد آن قرار گرفتیم که قابل‌لمس بودند.”
iranpack-sanat-bastebandi-RFS_Gatorade_PepsiCo
دريافت‌كننده‌ی جایزه ، Dan Webb، از شرکت CCL Label می‌گوید: “CCL سال‌هاست که در این تکنولوژی فعالیت دارد و ما خوشحالیم که مشتری ما Diageo اجازه داد آن چه را که می‌توان امروزه با اسلیو انجام داد، به او نشان دهیم. از این برد بسیار هیجان‌زده‌ایم.

برچسب اسلیو Stretch
CCL Label همچنین برنده جایزه گروه برچسب اسلیو استرچ برای برچسب‌های Gerolsteiner Linée Grapefruit و Blutorange شد. نظرات داوران: “آنها محدودیت‌های این نوع برچسب اسلیو را می‌دانستند و به خوبی از قابلیت های آن استفاده کردند. این برچسب اجرای خوب و طراحی روشن، سرزنده و باطراوتی دارد.
iranpack-sanat-bastebandi-Stretch_Gerolsteiner_CCL
اسلیو شرینک Roll-FED MD
PepsiCo با حضور در مسابقه برنده جایزه بخش شرینک Roll-fed برای برچسب‌های Gatorade Thirst Quencher و Gatorade Frost Glacier Cherry شد. نظرات داوران: “این شرکت‌کننده به خاطر ماهیت نوآورانه و جدیدش در ارائه اولین تجاری‌سازی واقعی RFC در بازار مورد توجه قرار گرفت.”

iranpack-sanat-bastebandi-Environmental_Minutemaid_Sleever_International
زیست‌محیطی
در آخر، در گروه ملاحظات زیست‌محیطی، شرکت Sleever Intl. برای پروژه برچسب‌های Minute Maid Citronnade/Limon و Nada شرکت Coca-Cola فرانسه، برنده جایزه شد.

نظرات داوران: “این شرکت‌کننده داستان جالبی دارد و تمامی نکات موجود در راهنمای انجمن بازیافت‌کنندگان پلاستیک دست دوم (پس از مصرف‌کننده) (APR) را رعایت کرده است. به طور کلی این مورد یک شرکت‌کننده‌ی عالی در زمینه محیط زیست بوده و برنده‌ی لایق این گروه است.

بیشتر بخوانید . . .