گرایش به محصولات دارای حداقل شکر و رشد سالانه %17 در بازار پررونق 400میلیون پوندی آب طعمدار موجب شده تا دو کارآفرین به نامهای فِلیکس تانزِر و جِیمز شیلکوک (موسس شرکت VIVID DRINKS) اولین برند آب سبزیجات کاملا طبیعی در جهان را روانه بازار کنند. برای خلق این برند، آژانس طراحی BRANDOPUS دست به کار شده است. BRANDOPUS یک خرگوش دانشمند بازیگوش با نام J.F.RABBIT را به عنوان کاراکتر برند طراحی کرده که اشتیاق فراوانی به سبزیجات نشان میدهد. روی بستههای محصول که VEG WATER نام دارد، این خرگوش در حالی دیده میشود که گویا دستگاههای مخصوصی اختراع کرده و مشغول مخلوط کردن آب تازه با سبزیجات است تا نوشیدنی تهیه کند. نوشیدنیهای %100 طبیعی و بدون شکر VEG WATER با سه طعم زنجبیلی، چغندر و خیار تهیه میشوند.
سخن سردبیر
ویدئوها و پادکستهای منتخب
سخنرانی: جایگاهسازی در بازار بستهبندی (جایگاه چاپِ بستهبندی در بازارهای هدف)/ رضا نورائی
سخنرانی: جایگاهسازی در بازار بستهبندی (چاپ بستهبندی و صادرات)/ رضا نورائی
پادکست سخنرانی: مروری بر نقش ماشین آلات در صنایع غذایی
پادکست آموزشی: نانو تکنولوژی در بستهبندی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: پرسشهایی که بستهبندی باید پاسخ دهد/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: نبرد روی قفسه فروشگاه/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: شش روش افزایش ماندگاری محصول/ پیشگفتار/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: شش روش افزایش ماندگاری محصول/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: تاثیر ماندگاری محصول/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: اصلاح محیط و پرتودهی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: کاهش آب و تغییرات شیمیایی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: کاهش دما و فرایند حرارتی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره طراحی بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره بستهبندی به عنوان شاخص رفاه/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره مواد بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره ماشینآلات بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره چاپ بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره کارتن/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره دو کارکرد مهم بستهبندی/ رضا نورائی