ده محصول برتر سال 2016 از نگاه خوانندگان مجله PFFC

خلاصه مجموعه سالانه ما شامل ده محصول نمایش‌داده‌شده در کلیپ‌های الکترونیکی است که بیشترین کلیک‌ها را از طرف خوانندگانمان دریافت کرده‌اند. این ده محصول برتر منعکس‌کننده نیازهای متنوع مبدل‌ها از جسب‌ها و افزودنی‌های فیلم برش و شرینک می‌باشند.

برای مبدل‌های بسته‌بندی همه چیز در مورد درزبندی و پلمپ‌کردن است. فیلم بسته‌بندی کواکستروژن سخت، مقاوم در برابر سوراخ‌شدن نسان برتر سال 2016 را گرفت. کارخانه‌های تبدیلی نیاز به طیف گسترده‌ای از مواد و تجهیزات برای‌ تولید در خطوط تولید خود دارند، و در PFFC ، ما آن را به‌عنوان ماموریت خود قرار دادیم که به شما در کارآمدتر شدن و سودمندتر شدن شیوه‌های کسب‌و‌کارتان کمک کنیم. چه به‌صورت فعال خرید می‌کنید و یا به آهستگی به دنبال کالا هستید، خوانندگان کلیپ‌ها و روزنامه‌های الکترونیکی ما همیشه فناوری جدیدی را می‌یابند که توجه آنها را به خود جلب کند. خلاصه مجموعه سالانه ما شامل ده محصول نمایش‌داده‌شده در کلیپ‌های الکترونیکی است که بیشترین کلیک‌ها را از طرف خوانندگانمان دریافت کرده‌اند. این ده محصول برتر منعکس‌کننده نیازهای متنوع مبدل‌ها از جسب‌ها و افزودنی‌های فیلم برش و شرینک می‌باشند.

 

 

iranpack sanat bastebandi 174 SealTOUGH-dry

فیلم SEALTOUGH جیندال XE400

گفته می‌شود فیلم دوجهته، شفاف SealTOUGH XE400 دارای مقاومت عالی در برابر سورخ‌شدن است و وضوح را افزایش داده، استانداردها و پلمپ بسته‌ها را بهبود بخشیده که می‌تواند بیش از 5000گرم/25 میلی‌متر باشد. گزارش‌ حاکی از آن است که این فناوری مقاومت و پایداری قابل‌توجهی را ایجاد می‌کند زمانیکه با فیلم‌های دمنده PE درزگیر سنتی مقایسه شوند. طرح‌های بسته‌بندی از SealTOUGH برای شرکت در راه‌حل پایداری از طریق کاهش منبع و بازیافت استفاده می‌کند.
SealTOUGH در چهار اندازه دردسترس است: 18، 23، 30، و 40 میکرون. خاصیت پوسته سخت در یک سمت، SealTOUGH را برای اکستروژن و لمینیت چسبدار ایده‌آل می‌کند. پوسته درزگیر با حداقل حرارت برای پلمپ در سمت دیگر قدرت پلمپ عالی و یکپارچه‌ای را فراهم می‌کند. SealTOUGH می‌تواند در تعدادی از فرمت‌ها، ازجمله VFFS، HFFS، overwrap، کیف‌ها و کیسه‌ها استفاده‌شود.

 

iranpack sanat bastebandi 174 Multi-Plastics

پلاستیک چندمنظوره درب‌های چندمنظوره فیلم‌های LIDDING

خط‌تولید درب چندمنظوره از فیلم‌های LIDDING برای رسیدن به پوسته قوی با لایه‌های مختلف طراحی شده‌اند. این خط‌تولید شامل پنج‌لایه فیلم پلی‌استر مختلف است که ارائه‌دهنده گزینه‌های متعدد برای پلمپ قابل کندن در بسیاری از سطوح رزینی است. گزینه‌هایی برای قابل گذاشتن در مایکروویو، قابل گذاشتن در فر، قابل سردکردن، و گذاشتن در فریزر موجود می‌باشد. همه آنها می‌توانند در صورت تمایل، بر روی فیلم‌های دیگر چاپ‌شوند یا لمینیت‌شوند.
این محصولات شامل پوشش پلی‌استر همه‌منظوره برای پلمپ CPET، OPS، و HIPS ، پوشش پلی‌استر دولایه قابل‌گذاشتن در فر برای APET، RPET، غذاهای آماده و سینی‌های مقوایی، فیلم برپایه PE برای سینی‌های PP، پاک‌کننده و سفید‌کننده چند‌منظوره، و پلمپ جوش‌داده‌شده پلی‌استر قابل‌گذاشتن در فر با یک سمت قابل پلمپ‌شدن و سمت دیگر قابل باز شدن است.

 

iranpack sanat bastebandi 174 Avery Dennison’s Photo Reactive

عکس AVERY DENNISON- فناوری چسب REACTIVE

با فناوری چسب عکس REACTIVE (PR)، چسب به‌راحتی می‌تواند از حالت دائمی به قابل برداشتن از طریق قرارگرفتن چسب در معرض نور فرابنفش تغییر یابد. حالت دائمی در مقابل حالت قابل برداشتن از طریق چاپ یک طرح گرافیکی سیاه‌و‌سفید، یا “ماسک سایه” در پشت آستر کنترل می‌شود. چسب سپس به حالت برگشت‌ناپذیر از طریق قرارگرفتنش در معرض نور UV با شدت بالا در هنگام تبدیل تغییر می‌یابد. سطح زیر ماسک دائمی باقی می‌ماند در حالی‌که منطقه در معرض نور قابل برداشتن است.
تسهیلات PR تولیداتی را که نیاز به هر دو عملکرد دائمی و قابل‌برداشتن دارند سفارشی ایجاد می‌کند. فرآیند PR می‌تواند بر روی اکثر چاپ‌ها که دارای جایگاه UV هستند، بدون نیاز به تغییر و استفاده از deadeners برای دستیابی به عملکرد قابل‌برداشتن انجام شود.

 

iranpack sanat bastebandi 174 ClearLamFruit_salad

SealChoice CLEAR LAM فیلم درپوش PET

انتخاب SealChoice فیلم‌های درپوش PET، P705 و SP707، برای پلمپ APET ( پلی‌اتیلن ترفتالات بی‌شکل)‌، rPET (پلی‌اتیلن ترفتالات بازیافت‌شده) و CPET (پلی‌اتیلن ترفتالات قابل کریستال‌شدن) طراحی شده‌اند. برنامه‌های کاربردی که توصیه می‌شوند عبارتند از:
 SealChoice SP705 برای بسته‌های میان‌وعده، بسته‌های غذایی، تولیدی، شیر، گوشت ناهار، و گزینه‌های مراقبت شخصی است.
 SealChoice SP707 برای فرآوری پاستوریزاسیون با فشار بالا(HPP) محصولات‌غذایی عالی، از‌جمله بشقاب‌های اغذیه، سس‌ها، بشقاب سبزیجات، و میوه و سبزیجات تازه ایجاد‌شده‌است.

 

 

iranpack sanat bastebandi 174 4175

NDC FILMPRO ملاکی برای مادون‌قرمز

عملکرد بالای تعدیلی FilmPRO سنسور غلظت مادون‌قرمز یک راه‌حل جهانی برای فیلم، ورق، و برنامه‌های اندازه‌گیری پوشش، از جمله فیلم نازک تا محصولات ورق ضخیم با تمایز چند لایه است. موتور نوری جدید برای بهبود سیگنال به نویز، دقت، فلوتر وب، و اثر تداخل نوری رشد نموده است. اقدامات صریح، رنگی، محصولات بی‌اعتبار/ معتبر، رنگ‌سایه‌های اضافه در کل یا بخشی از واحد است. این شیوه ضخامت واقعی و وزن غیرمعتبر، مایکروپوروس، فیلم نفس‌کش، و تراکم مشتق‌شده را اندازه‌گیری می‌کند. این می‌تواند مواد مانع پرهزینه مانند نایلون، EVOH، یا PVDC به طور‌همزمان با پلیمرهای دیگر مانند PE، PP، یا آینومر را اندازه‌گیری کند.

 

 

iranpack sanat bastebandi 174 Foster-On-a-Roll-Lifter®-Jumbo

ارتقا در بالابرنده On-A-Roll جامبو

بالابرنده On-A-Roll جامبو یکی از بزرگترین مدل‌های خط‌ تولید فاستر بوده و ویژگی‌های ارگونومیک را به هم آمیخته و اپراتورهای چاپی را قادر به بلندکردن سریع و بدون زحمت لایه‌هایی به سنگینی 990 پوند (450 کیلوگرم)، با قطری به بزرگی 19.6 اینچ و (50 سانتی‌متر)، و عرضی به بزرگی 16 فوت، 5 اینچ (5 متر) می‌نماید. اپراتور چاپ مجزا می‌تواند با‌ خیال ‌راحت رول لایه‌ها را در مغازه‌ها با فضای محدود طبقات را جابجا کند و موقعیت تک رول‌های تازه را سریع و آسان نصب می‌کند. خسارت مادی را کاهش داده و یا در هنگام حرکت رول حذف می‌کند. دستگاه ساختار سخت را برای عمر طولانی پیشنهاد می‌دهد. یک پمپ هیدرولیک پایی باعث می‌شود بدون تلاش بلند شود، درحالی که میله فشار ارگونومیک اجازه حرکت آسان رول‌های سنگین را می‌دهد.

 

 

iranpack sanat bastebandi 174 363565

کاغذ AMPACET 2.0 مستربچی افزودنی

برای استفاده در فیلم‌های پلاستیکی انعطاف‌پذیر، جذابیت تصویری و لمسی از کاغذ ارائه می‌دهد که دارای مزایای افزوده با ویژگی قدرت و عایق رطوبتی است. این ظاهری دست‌ساز برای کاغذ ترکیب‌شده با گزینه‌های مختلف بافتی ایجاد نموده و همه آنها با قابلیت فیلم انعطاف‌پذیر چندوجهی است، که منجر به جاذبه بسته‌بندی در قفسه می‌شود که مصرف‌کننده را درگیر می‌کند. این یک کاغذ جایگزین پایدار و مقرون‌به‌صرفه است.
برای مبدل‌های فیلم انعطاف‌پذیر، کاغذ 2.0، زمانی‌که به عنوان یک لایه بیرونی از فیلم ساخته‌شده چند لایه استفاده می‌کند، نیاز برای کاغذ ثانویه فرآیندهای ضروری لمینیت با محصولات کاغذ سنتی و ذخیره‌سازی تقاضای کالای ورقه ضخیم را کاهش می‌دهد. کاغذ 2.0، با ساخت چند لایه منحصر‌به‌فرد و ترکیبی از مواد افزودنی و رزین‌ها، قابلیت چاپی عالی، مقاومت در برابر پارگی، سختی فیلم، و خواص پیچشی را ارائه می‌دهد. گزینه‌های سفارشی شامل ضخامت‌های متنوع فیلم، بافت از صاف تا درشت و رنگ‌های مختلف از جلای طبیعی و کاغذ کرافت تا بسیاری از رنگ‌ها و جلوه‌های ویژه مرتبط می‌باشد.
برای انواع برنامه‌های کاربردی از جمله کیسه‌های خرید، مارک و نوارهای تازه، پاکت‌های حمل، بسته‌بندی گوشت و نان، کیسه‌های مواد غذایی حیوانات‌خانگی و کیسه‌های ایستاده موادغذایی مناسب می‌باشد. کاغذ 2.0 همچنین می‌تواند برای کاربردهایی مانند آگهی‌ها، نقشه‌ها، منوها، برچسب‌های آشامیدنی، کتاب‌های جیبی، دفترچه‌های راهنما و کاغذ‌دیواری استفاده‌شود.

 

 

iranpack sanat bastebandi 174 3d98fd0ac33c1d8bcf495b21d6399a8a

فیلم برچسب شرینک PENTALOBE CLEARFLOAT متعلق به شرکت KLOCKNER PENTAPLAST

برای ارضای نیاز بازار رو‌به رشد به فیلم‌ها طراحی شده‌است که با مجموعه‌ای از استانداردها تعیین شده توسط جامعه بازیافت مواجه می‌شوند، درحالیکه شفافیت، فرآیندپذیری و دوام مورد نیاز برچسب‌های مصرفی امروزی را فراهم می‌آورد. فیلم با دستورالعمل طراحی برای بازیافت تنظیم‌شده توسط ASSN مواجه می‌شود. بازیافت‌کننده پلاستیک‌های پس‌از‌مصرف (APR)، بازده بیشتری نسبت به بازیافت ظرف PET دارد. بنا به گزارش‌ها، این امر برای ارائه درصدهای بالای شرینک برای طراحی آزاد بهینه و تاثیر بصری طراحی شده‌اند.
فناوری ClearFloat برای بسته‌بندی‌های جدید و یا دوباره طراحی‌شده، از جمله اینکه با اشکال منحنی ایده‌آل معرفی شده‌است. برنامه‌ها شامل کالاهای بسته‌بندی‌شده مصرفی از بطری‌های PET برای نوشیدنی، لبنیات، مواد غذایی، سلامتی و زیبایی، خانه و باغ و محصولات خانگی استفاده می‌کند. علاوه براین، تکنولوژی شامل قابلیت استفاده از چسبندگی جوهر است که پروتکل برچسب APR با گراور، فلکسوگرافی، دیجیتال، و فرآیندهای چاپ روتاری افست گذشته‌است.

 

 

?????????????????

ماشین‌آلات CATBRIDGE M- 900 با مرکز دوتایی اسلیتر/ ریواندر

M- 900 با مرکز دوتایی اسلیتر/ ریواندر ساخته‌شده آمریکایی برای صنعت بسته‌بندی انعطاف‌پذیر صنعتی طراحی‌شده و ویژگی‌های بهره‌وری متعدد ارائه می‌دهند. فرمت‌های مدولار انتخابی از تنظیمات و سازگاری به رشد کسب‌و‌کار کاربران ارائه می‌دهد. اجزای بهره وری شامل ساخت‌و‌ساز قوی برای 7/24 عملیات و همچنین فنآوری‌های برش لبه و ویژگی‌های خاص برای کمک به اطمینان از کارایی و دقت بوده‌است. یک سیستم کنترل پیشرفته در‌عین‌حال کاربر‌پسند عملکردها را هماهنگ کرده و به اپراتورها اجازه می‌دهد که بسیار از نظر زمانی به‌صرفه، تولید در سطح بالا و حفظ وظایف عمل کنند.
برای تطبیق‌پذیری، M- 900 می‌تواند به‌دسته‌ای از انواع فیلم‌های اولیه، لمینیت‌های بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و کاغذها مجهز شود. این اسلیتر/ ریواندر دوتایی همچنین می‌تواند برای نیازهای خاص مشتری از طریق دادن اجازه برای روش‌های برش متعدد و گزینه‌های باز‌کردن شکل گیرد.

بیشتر بخوانید . . .