iranpack-sanat-bastebandi-B&O Play (42)

هدفون‌های B&O Play

دانمارک/ شرکت Hello Monday این بسته‌بندی را برای هدفون‌های B&O Play طراحی کرد. مخاطب این هدفون‌ها افراد علاقمند به تکنولو‍ژی و موسیقی iranpack-sanat-bastebandi-B&O Play(40) هستند،‌ که به مد هم اهمیت می‌دهند و از هدفون‌هایشان به عنوان یک وسیله تزئینی هم استفاده می‌کنند. بسته‌بندی این محصول به همراه عکس براق روی جعبه که برجسته و ساده است، یک ظاهر گران‌قیمت در گروه هدفون به حساب می‌آید.

 

“B&O PLAY برند خواهر تولیدکننده مشهور hi-fi در جهان Bang & Olufsen است. B&O PLAY به دنبال جوانان حرفه‌ای شهرهای جهان است. کسانی که به موسیقی عشق می‌ورزند و بنابر این برای محصولات صوتی با کیفیت،‌ دقیق و دارای طراحی خوب ارزش قائل هستند.

 

ما برای محصولات پوشیدنی B&O Play،‌ هدفون‌های داخل گوش، ‌روی گوش و بالای گوشی،‌ بسته‌بندی تهیه کردیم. برای مخاطبین هدف این محصولات، ‌این هدفونها به همان اندازه که یک وسیله صوتی هستند، ‌لوازم مد هم به حساب می‌آیند. آنها محصولاتی را می‌خرند که با سبک‌ زندگی پرجنب و جوششان هماهنگ باشد و در عین حال با کاپشن یا کیف موردعلاقه‌شان هم جور دربیاید.

 

 

ایده پشت این بسته‌‌بندی این است که طراحی محصول را با چند سورپرایز زیرکانه طراحی مثل هماهنگی رنگ محصول داخل جعبه با روی بسته برجسته کند. هر هدفون فهرست پخشی دارد که با وی‍ژگی‌ها و عملکردهای معمول محصول هماهنگ بوده و می‌توان به طور مستقیم با اسکن QR روی دستگاه به آن دست یافت.

iranpack-sanat-bastebandi-B&O Play (39) iranpack-sanat-bastebandi-B&O Play (38)

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *