پوشش مات/براق برای قوطی‌های آلومینیومی

امکان تزئین جدید برای قوطی‌های آلومینیومی، ترکیبی از پوشش‌های مات و براق روی قوطی‌های استاندارد (Left) و سبک باریک (Slim-style) است.

امکان تزئین جدید برای قوطی‌های آلومینیومی، ترکیبی از پوشش‌های مات و براق روی قوطی‌های استاندارد (Left) و سبک باریک (Slim-style) است.
کنتراست بالای مات و براق چاپ شده بر روی بسته‌بندی، یک عنصر حساسیتی (sensory element) ایجاد کرده است که مصرف‌کنندگان را به لمس آن تشویق می‌کند و هنگامی که یک بسته در دست است، حتما منجر به اضافه شدن آن به سبد خرید می‌شود.
گزینه تزئین جدید قوطی‌های آلومینیومی فعلی، این احساس بصری و لمسی را به مصرف‌کننده القا می‌کنند.
قابلیت مات و براق، یک راه‌حل مستقیم چاپ است که در سال 2018 از تولیدکنندگان Ardagh در دسترس خواهد بود.
بازدیدکنندگان نمایشگاه Drinktec 2017 (از یازدهم تا پانزدهم سپتامبر، مونیخ، آلمان) می‌توانند نمونه‌هایی از این امکانات مات و براق را در غرفه گروه Ardagh شاهد باشند.
نیکولا کرخوف، مدیر محصول Ardagh Metal Beverage، در این رابطه توضیحات بیشتری ارائه می‌دهد.
از چه فن‌آوری چاپی برای ایجاد این محصول استفاده می‌کنید؟
کرخوف: یک جوهر مخصوص باعث ایجاد اثر مات در نقاط خاصی می‌شود. اطلاعات بیشتر را در مطبوعات ما در طی چند هفته آینده دنبال کنید. در این قوطی استاندارد پس زمینه مات و گورخر براق است.
در سبک باریک، پوشش مات بر روی گورخر قرار گرفته و پس زمینه براق است.

آیا به سرمایه‌گذاری خاصی نیاز بوده است؟ اگر بله، چه سرمایه‌گذاری؟
کرخوف: ما با مشتریان خود ارتباط نزدیکی داریم تا بدانیم که آنها به دنبال چه کارکردی از برند و کسب و کارشان هستند و در این صورت می‌توانیم همزمان، تولید و خلاقیت را در فرآیند بسته‌بندی از زمان پرکردن تا توزیع به استندهای نمایشگاهی خرده‌فروشی داشته باشیم تا به اهدافمان برسیم و روی منابع مناسب برای هر پروژه سرمایه‌گذاری کنیم.

این محصول چگونه با روند برچسب‌گذاری شرینک روی قوطی‌ها رقابت می‌کند؟

کرخوف: در این جا باید چندین جنبه را بررسی کنیم:
پیچیدگی: چاپ مستقیم روی قوطی در فرآیند تولید ما، مشتریان را قادر می‌کند تا یک قوطی شامل پوششی زیبا بدون مرحله‌ای اضافی برای پوشش دهی شرینک یا برچسب‌های بعد از آن داشته باشند.
طراحی: قوطی یک سطح سیصد و شصت درجه برای ارتباط با برند ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید یک طرح متحد مانند انتخاب رنگ مربوط به پوسته ایجاد کنید.
پایداری: از دیدگاه پایداری، عاقلانه است که مواد دائمی مانند شیشه یا فلز را انتخاب کنید. فلز صد در صد و بی‌نهایت قابل بازیافت است و می تواند ظرف شصت روز در قفسه باشد.

آیا تا به حال هیچ صاحب برندی از این ایده استفاده کرده است؟
کرخوف: ما در حال حاضر در فرآیند کار با مشتریان از طریق گزینه‌هایی برای راه‌اندازی در ماه‌های آتی هستیم. امسال کارهای دیگری نیز انجام خواهد شد.Ardagh-Matte & Mirror Impact_Slim Can-cropped-72dpi Ardagh-Matte & Mirror Impact_Standard-and-Slim-Cans-72dpi

بیشتر بخوانید . . .