استرالیا، سیدنی/ جوی دوسر هیجانانگیزترین صبحانه برای شروع روز نیست. شرکت AKA Brand Design به دنبال آن است که با بستهبندی O&G این روال را تغییر داده و بستهای تولید کند که برخلاف دیگر برندهای جوی دوسر انرژیبخش باشد. این جعبه خانهمانند به صورت ضمنی به محصول یک حس صمیمیت داده و با قراردادن رنگهای مختلف مواد تشکیلدهندهی طبیعی در بالای جعبه، به مصرفکننده یادآوری میکند که جوی دوسر میتواند جالب و جذاب باشد. “شرکت طراحی برند AKA در سیدنی اخیرا وظیفه ایجاد یک بستهبندی برای محصول جدیدی در گروه Oats برای Uncle TOBYS را برعهده گرفت. هنگامی که UNCLE TOBYS به سراغ ما آمد و گفت “ما میخواهیم افرادی که جو دوسر به عنوان صبحانه دوست ندارند، به آن علاقمند شوند!” با خودمان گفتیم که “خب، با یک چالش روبرو هستیم!”
آن چه یاد گرفتیم این بود که بخشی از مصرفکنندگان هستند SINKs و DINKs که میدانند جوی دوسر برای آنها مفید است اما طعم سنتی آن را دوست ندارند چون به نظرشان بیمزه، سنگین و معمولا کمی خستهکننده است. ما باید نشان میدادیم که تمامی محصولات صبحانه (به ویژه جوی دوسر) به یک شکل درست نشده و یک محصول و برند خاص برای آنها وجود دارد. این محصول جدید “نوآوری در جوی دوسر” بود که پر از میوه و آجیل بوده و میتوان آن را سرد یا گرم خورد.” “شرکت AKA Brand Design از روز اولی که به ما اجازه داد با یکدیگر همکاری استراتژیکی در خصوص یک رویکرد منسجم نسبت به برند داشته باشیم، در رسیدگی به مشتریان، تیم تحقیقاتی و آژانس تبلیغاتی مشارکت داشت.
طراحی باید علاوه بر القای حس زندگی و ممتازبودن به مصرفکنندگان میآموخت که این بسته یک صبحانه است اما نه صبحانهای که فکر میکنند. O&G مواد طبیعی خوشمزه را گرفته و آنها را با غلات باکیفیت UNCLE TOBYS به شیوهای که قبلا هرگز تجربه نکردهاید مخلوط میکند. O&G با طعمهای منحصربه فرد و الهامبخش شادی را به صبحهای همه میآورد.