جوي دوسر O&G

بخشي از مصرف‌کنندگان هستند SINKs و DINKs که مي‌دانند جوي دوسر براي آنها مفيد است اما طعم سنتي آن را دوست ندارند چون به نظرشان بي‌مزه، ‌سنگين و معمولا کمي خسته‌کننده است.

استراليا، سيدني/ جوي دوسر هيجان‌انگيزترين صبحانه براي شروع روز نيست. شرکت AKA Brand Design به دنبال آن است که با بسته‌بندي O&G اين روال را تغيير داده و بسته‌اي توليد کند که برخلاف ديگر برندهاي جوي دوسر انرژي‌بخش باشد. اين جعبه خانه‌مانند به صورت ضمني به محصول يک حس صميميت داده و با قراردادن رنگ‌هاي مختلف مواد تشکيل‌دهنده‌ي طبيعي در بالاي جعبه،‌ به مصرف‌کننده يادآوري مي‌کند که جوي دوسر مي‌تواند جالب و جذاب باشد. “شرکت طراحي برند AKA در سيدني اخيرا وظيفه ايجاد يک بسته‌بندي براي محصول جديدي در گروه Oats براي Uncle TOBYS را برعهده گرفت. هنگامي که UNCLE TOBYS به سراغ ما آمد و گفت “ما مي‌خواهيم افرادي که جو دوسر به عنوان صبحانه دوست ندارند، ‌به آن علاقمند شوند!” با خودمان گفتيم که “خب،‌ با يک چالش روبرو هستيم!”

آن چه ياد گرفتيم اين بود که بخشي از مصرف‌کنندگان هستند SINKs و DINKs که مي‌دانند جوي دوسر براي آنها مفيد است اما طعم سنتي آن را دوست ندارند چون به نظرشان بي‌مزه، ‌سنگين و معمولا کمي خسته‌کننده است. ما بايد نشان مي‌داديم که تمامي محصولات صبحانه (به‌ ويژه جوي دوسر) به يک شکل درست نشده و يک محصول و برند خاص براي آنها وجود دارد. اين محصول جديد “نوآوري در جوي دوسر” بود که پر از ميوه و آجيل بوده و ميتوان آن را سرد يا گرم خورد.” “شرکت AKA Brand Design از روز اولي که به ما اجازه داد با يکديگر همکاري استرات‍ژيکي در خصوص يک رويکرد منسجم نسبت به برند داشته باشيم، در رسيدگي به مشتريان،‌ تيم تحقيقاتي و آژانس تبليغاتي مشارکت داشت.
iranpack-sanat-bastebandi-154-Kim_Tang-OG_NEW_2
طراحي بايد علاوه بر القاي حس زندگي و ممتازبودن به مصرف‌کنندگان مي‌آموخت که اين بسته يک صبحانه است اما نه صبحانه‌اي که فکر مي‌کنند. O&G مواد طبيعي خوشمزه را گرفته و آنها را با غلات باکيفيت UNCLE TOBYS به شيوه‌اي که قبلا هرگز تجربه نکرده‌ايد مخلوط مي‌کند. O&G با طعم‌هاي منحصربه فرد و الهام‌بخش شادي را به صبح‌هاي همه مي‌آورد.

بیشتر بخوانید . . .