Avery Dennison و راه حل های لیبل های فضای باز

پیرو گزارش اخیر تحلیلگران صنعت جهانی، پیش بینی می شود بازار جهانی برای کاربردهای فضای باز (Outdoor) و ابزارهای قدرتمند آن در سال 2020 به 118 میلیون برسد، پیشروی به سمت زندگی در فضای باز و به دنبال آن تقاضا برای ابزارها و لوازم جانبی زندگی در فضای بیرون، محوطه سازی و باغبانی افزایش می یابد. مصالح و خدمات فضای باز و ابزارهای آن 2 میلیارد دلار رشد صنعتی را در بر دارد،

بخش مواد لیبل و بسته بندی شرکت Avery Dennison گزارش می دهد که محصول جدید به انتخاب سریع لیبل در بین هزاران لیبل و راه های بسته بندی طراحی شده برای شرایط آب و هوایی و فضای باز (Outdoor) کمک می کند .اینها شامل راه حل های بسته بندی منعطف، فیلم ها، مواد برچسب مصنوعی و بیرونی در لمینیت ها است.
پیرو گزارش اخیر تحلیلگران صنعت جهانی، پیش بینی می شود بازار جهانی برای کاربردهای فضای باز (Outdoor) و ابزارهای قدرتمند آن در سال 2020 به 118 میلیون برسد، پیشروی به سمت زندگی در فضای باز و به دنبال آن تقاضا برای ابزارها و لوازم جانبی زندگی در فضای بیرون، محوطه سازی و باغبانی افزایش می یابد. مصالح و خدمات فضای باز و ابزارهای آن 2 میلیارد دلار رشد صنعتی را در بر دارد، تغییرات زیادی در مواد لیبل ایجاد شده تا بتواند در برابر زمان، خورشید، باران، برف و مواد شیمیایی خشن مقاومت کند. شرکت هفت نمونه لیبل طراحی شده برای کاربرد های مختلف در فضای خارجی ارائه می کند. تمام نمونه ها بر اساس ساخت و ساز در فضای خارجی در طیف گسترده ای از مواد معدنی ، شرایط عملیاتی و عوامل شیمیایی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید متمرکز شده اند.در مکان مناسب ساخت و سازهای بسیاری توسط کاربرد CSA و UL شناسایی شده است.
گفته شده است که راه حل های انتخاب شده در نمونه لمینیت های فضای باز که انطباق برتر و مقاومت در برابر سایش بسیار عالی برای کاربردهای دو، سه، یا حتی پنج سال دوام را فراهم میکند. شرکت می گوید این لمینیت ها می توانند خوانایی سازگار و خوانایی در طول عمر از محصولات در فضای باز را بدون جمع شده گی، ترک خوردگی، خراش، کاهش کیفیت و سایش را فراهم کنند.
انتخاب راه حل های ایمنی و نمونه هشدار سازه های UL شناخته شده برای انتقال اطلاعات در مورد عملکرد امن تجهیزات برق را به نمایش میگذارد. راه حل های طراحی شده برای طیف گسترده ای از سطوح است که معمولا در معرض آب و هوا یا مواد شیمیایی قرار می گیرند.
انتخاب راه حل های نمونه HVAC شامل UL، CSA و ANSI برچسب سازگار با تجهیزاتی مانند کوره، سیستم های تهویه مطبوع، آب گرم کن ها، پمپ ها کف پوش های درخشان و رطوبت گیر که تحت شرایط شدیدی به کار گرفته می شوند.انتخاب راه حل نمونه پس ماندهای آزاد، لیبل پاک کننده برای انواع باغ و ابزارهای بیرونی است.

iranpack sanat bastebandi 175 407_main

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .