BOPP با پوشش آکریلیک

Innovia Films اخیرا Propafilm RCU را معرفی کرده است که اولین فیلم انحصار BOPP با پوشش آکریلیک است که گفته می‌شود در مقابل نفوذ روغن معدنی تا 5/1 سال مقاومت دارد. Andy Sweetman ،مدیر بسته‌بندی و پایداری Innovia Films، می‌گوید :”این مسلما موضوع مهمی برای بسیاری از تولیدکنندگان غذای خشک است. ما اکنون در حال انجام 40 آزمایش در سراسر اروپا با مشتریان کنونی و بالقوه خود هستیم. برخی از آنها پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی هستند. اکنون نمی‌توانیم به وضوح توضیح دهیم، اما امیدواریم که بتوانیم در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری را اعلام کنیم. در پشت این شروع موفق، تیم R&D ما به مراحل پایانی کار توسعه را روی یک محصول خواهر (Propafilm RBCU، نسخه سفید) سرعت بخشیده‌اند.

شرکت اعلام‌کرده است که Propafilm RBCU تمامی کیفیات و مزایای RCU را، شامل مقاومت بالا، آستانه سیل پائین، و دامنه سیل‌کردن گسترده‌تر را داراست. تولیدکنندگان و شرکت‌های بسته‌بندی که فیلم سفید جامد را ترجیح می‌دهند اکنون یک گزینه جایگزین دارند و شرکت معتقد است که بازارهای شکلات و اسنک احتمالا به خاطر تنوع این محصول، به آن علاقه نشان دهند.

Sweetman اضافه می‌کند، “کار جدید سرمایه‌گزاری خط “bubble” ما، که به معنای افزایش ظرفیت است، امسال به جریان خواهد افتاد. به این ترتیب می‌توانیم تلاش‌هایمان را دوباره روی سری پلی‌پروپیلن فیلم‌ها متمرکز کنیم. همچنین در حال حاضر روی بخش دیگری از این سری کار می‌کنیم که محصولی با یک روی پوشش‌دار است که به طور ویژه برای کاربردهای لمینت طراحی شده است.

بیشتر بخوانید . . .