چاپ دیجیتال برچسب با همه عملیات جانبی

اپسون در این مدل از چاپگرهای دیجیتال برچسب از تکنولوژی جت جوهر MicroPiezo® برای ایجاد خروجی با گرادیان صاف و با کیفیت رنگ باور نکردنی استفاده کرده است. L-4033A دارای شش رنگ (آبی، قرمز، زرد، سیاه و سفید، نارنجی و سبز)، با کیفیت صنعتی، مبتنی بر آب، طیف قابل توجهی از رنگ را برای رسیدن به نتایج چشمگیر و حرفه‌ای فراهم آورده است

یک اپراتور، ضایعات کم، مصرف کم برق، و تنظیم رنگ از اولین تا آخرین فریم چاپ از ویژگی‌هایی است که شرکت اپسون برای SurePress L-4033A اپسون و L-4033AW، مدعی شده است. این مدل ماشین چاپ دیجیتال برای چاپ برچسب‌های کم‌تیراژ (نسبت به تیراژ معمول برچسب‌ها در صنعت) طراحی شده که همه گزینه‌های پیش و پس از چاپ را دارد و می‌تواند متناسب با نیازها و بودجه‌های مختلف سفارش‌دهندگان عمل کند.

iranpack-157-Epson_Surepress_L-4033AW_front_mid_1
اپسون در این مدل از چاپگرهای دیجیتال برچسب از تکنولوژی جت جوهر MicroPiezo® برای ایجاد خروجی با گرادیان صاف و با کیفیت رنگ باور نکردنی استفاده کرده است. L-4033A دارای شش رنگ (آبی، قرمز، زرد، سیاه و سفید، نارنجی و سبز)، با کیفیت صنعتی، مبتنی بر آب، طیف قابل توجهی از رنگ را برای رسیدن به نتایج چشمگیر و حرفه‌ای فراهم آورده است. L-4033AW جوهر سفید را به عنوان رنگ هفتم دارد که با کمک آن می‌توان دو گونه برچسب‌های شفاف و متالایز (مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی و بازار بهداشت و زیبایی) نیز استفاده کرد. هدایت این تکنولوژی جوهرافشان که در بالاترین کلاس آن قرار گرفته را یک RIP و ابزار مدیریت رنگ ابزار از Wasatch و X-Rite است.سیستم SoftRIP از واساچ کنترل گردش کار را انجام می‌دهد و بسته نرم‌افزاری فتواسپکترومتر X-Rite به کاربر اجازه می‌دهد که پروفایل‌های ICC سفارشی خود در هر لایه را ایجاد کرده و چاپ‌های یکسان و قابل تکرار به دست آید. گفتنی است سیستم اپسون SurePress نیاز به بسترسازی Pre-Treatment و پوشش‌دهی سطح Top Coating ندارد.

بیشتر بخوانید . . .