ایجاد شرایط خرید ماشین چاپ فلکسو کارتن بصورت اقساطی توسط یک ماشینساز داخلی

خرید ماشین چاپ مینی فلکسو بصورت اقساطی

ماشینسازی اندیشه از ماشینسازان باسابقه در صنعت کارتن و جعبه سازی طرح جدید فروش دستگاه‌های خود را با نام نمایشگاه تا نمایشگاه معرفی کرد.

در این طرح که در بازه زمانی بین پنجمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شهر آفتاب (10 مهر 1402) تا سی‌مین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران (22 آذر 1402) اجرا می‌شود دستگاه‌های چاپ مینی فلکسو این شرکت بصورت اقساطی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

داریوش راستی مدیرعامل و طراح ماشین‌آلات شرکت ماشین‌سازی اندیشه ضمن اعلام این خبر گفت: ما شاهد تمایل به خرید در بازار خودمان هستیم. این تمایل از سر نیاز است و کارتن‌سازان و جعبه‌سازان محترمی که به ما مراجعه می‌کنند برنامه توسعه تولید دارند. اما مشکلات سرمایه در گردش و تنوع و کثرت هزینه‌ها جلوی تمرکز سرمایه نقدی و توسعه سرمایه ثابت را می‌گیرد. ما از مدتها پیش به دنبال راهی برای تسهیل خرید برای متقاضیان دستگاه‌هایمان بودیم تا این که توانستیم با یک موسسه مالی به توافق برسیم و اعتباری را بصورت محدود برای خریداران تامین کنیم.

با این که ما با طراحی پیشرفته و ساخت دستگاه‌های خوب که تقریبا تمام دارندگان از آنها رضایت دارند در امر ماشینسازی به تکلیف خود عمل کرده و می‌کنیم اما همچنان به دنبال خدمت بیشتر به صنعت خود هستیم. اگر طرح تسهیلات و فروش اقساطی موفق شود در واقع توانسته‌ایم دستگاه خوب را با شرایط خوب به دست کارافرینان و صنعتگران برسانیم.

ما امیدواریم متقاضیان محترم که تا دیروز دغدغه کمبود سرمایه را به عنوان تنها مشکل پیش روی خود مطرح می‌کردند هر چه سریعتر از این اعتبارات محدود استفاده کنند.

داریوش راستی ادامه داد: ما هدیه دیگری هم برای خریداران خود اضافه کردیم. به دلیل کیفیت بالای دستگاه‌هایی که می‌سازیم و اطمینانی که به آنها داریم تصمیم گرفتیم گارانتی دستگاه‌ها را از 12 ماه به 39 ماه افزایش دهیم. این یعنی بیش از 3 برابر. زیرا ما در ماشینسازی اندیشه از قطعات و تجهیزات بسیار باکیفیتی استفاده می‌کنیم. اگر دستگاه با کیفیت نباشد ضمانت بلندمدت می‌تواند باعث دردسر سازنده شود اما ماشینسازی اندیشه با اعتماد به نفس و آگاهی کامل از مهندسی بالای ساخته‌های خود با خیال راحت آنها را 39 ماه ضمانت می‌کند.

راستی افزود: سابقه 32 ساله ما و رضایت مشتریان، خود ضمانتی بر واقعی بودن ضمانت‌نامه 39 ماهه ماست. ما با ارائه طرح فروش اقساطی و گارانتی 39 ماهه در واقع سعی داریم بالاترین سطح خدمات را به مشتریان ارائه کنیم و امیدواریم علاقمندان به این دستگاه‌ها بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

جزییات فنی دستگاه‌ها و نحوه فروش قسطی آنها در لینک زیر آمده است.

⇐لینک شرایط فروش اقساطی و فهرست قیمتها⇒

مشاور فروش 09359901019

مینی فلکسو، بروشور فارسی

بیشتر بخوانید . . .