نمایشگاه 2023 SWOP شانگهای، عضو اتحادیه جهانی اینترپک برگزار شد.

نمایشگاه SWOP شانگهای، که بخشی از اتحادیه نمایشگاه‌های Interpack دوسلدورف آلمان است، در تاریخ 1 لغایت 3 آذرماه 1402 (22 تا 24 نوامبر) در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جدید شانگهای (SNIEC) برگزار شد.

گزارش از: حسین قاسمی راد

نمایشگاه SWOP شانگهای، که بخشی از اتحادیه نمایشگاه‌های Interpack دوسلدورف آلمان است، در تاریخ 1 لغایت 3 آذرماه 1402 (22 تا 24 نوامبر) در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جدید شانگهای (SNIEC) برگزار شد. این رویداد سه روزه، که توسط شرکت مسه دوسلدورف (شانگهای) و خدمات نمایشگاهی Adsale برگزار شد، نزدیک به 30,000 بازدیدکننده تجاری را از سراسر جهان جذب کرد و نمایشگاهی با مساحت بیش از 62,000 متر مربع را به نمایش گذاشت.

نمایشگاه SWOP 2023 شاهد حضور تقریبا 900 شرکت چینی و غیرچینی بود و 30,000 بازدیدکننده حرفه‌ای از 99 کشور و منطقه را به خود جلب کرد. به گزارش سایت رسمی نمایشگاه، تعداد بازدیدکنندگان در این دوره نسبت به دوره قبل 14% افزایش داشته است. همچنین شرکت‌های برجسته چینی و بین‌المللی از جمله Multivac, Demag, KUKA, YOUNGSUN, TEDERIC, Eiahe و ZHONGYA در این رویداد حضور داشتند و باعث جذب جمعیت زیادی به نمایشگاه شدند.

پاویون آلمان بار دیگر میزبان شرکت‌های درجه یک بود که راه‌حل‌های نوآورانه بسته‌بندی آلمان را برای خریداران بالقوه به نمایش گذاشتند. HOERAUF, HERMA, Novexx, WOLF و Herrmann از جمله شرکت‌کنندگان شناخته شده توانستند تجهیزات بسته‌بندی نوآورانه، مواداولیه بسته‌بندی و محصولات مختلف را ارائه دهند.

یکی از نکات برجسته نمایشگاه، معرفی موضوع جدیدی تحت عنوان “منطقه قدرت سبز” بود که بیش از 150 شرکت در آن مواداولیه بسته‌بندی دوستدار محیط زیست، تجهیزات تولید و راه‌حل‌هایی را به منظور حمایت از شرکت‌های بسته‌بندی و برندها در دستیابی به اهداف توسعه پایدار به نمایش گذاشتند.

این منطقه به عنوان یک پلتفرم برای شناسایی روندهای آینده در صنعت بسته‌بندی و همچنین برآورده کردن نیازهای فعلی زنجیره تأمین عمل کرد. با توجه به اهمیت فزاینده مسائل زیست‌محیطی و پایداری، منطقه قدرت سبز به عنوان یک مرکز نوآوری برای ارائه راه‌حل‌هایی که می‌توانند به بهبود کارایی و کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست کمک کنند، مطرح شد.

با توجه به اینکه نمایشگاه SWOP به عنوان یک رویداد پیشرو در زمینه بسته‌بندی در چین و منطقه آسیا شناخته می‌شود، منطقه قدرت سبز نیز به عنوان یک بخش مهم و تأثیرگذار در این نمایشگاه، می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء استانداردهای صنعت و ایجاد ارتباط بین شرکت‌های بین‌المللی و بازارهای جدید ایفا نماید.

در پایان خانم Celine To، مدیرعامل شرکت خدمات نمایشگاهی Adsale، موضوعات مهم روز امسال در SWOP را از این قرار معرفی کرد: بسته‌بندی پایدار، کاربردهای هوش مصنوعی در طراحی بسته‌بندی و روندهای آینده بسته‌بندی هوشمند و دیجیتالی شدن راه‌حل‌های بسته‌بندی که به منظور افزایش کارایی ارائه شده‌اند.

بیشتر بخوانید . . .