چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا برگزار خواهد شد

چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا با وجود شرایط خاص شیوع بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رضا امیدی، رئیس چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا درباره نحوه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: ثبت‌ نام این رویداد از 15 فروردین‌ ماه آغاز شده است؛ با توجه به همه‌ گیری کرونا ثبت‌ نام به‌ کندی پیش می‌ رود؛ اما ثبت‌ نام تا آخر اردیبهشت‌ ماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: سال گذشته نیز با وجود شیوع بیماری کرونا نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی برگزار شد و با استقبال نسبی خوبی نیز مواجه شدیم؛ نمایشگاه کاغذ و مقوا تنها رویدادی بود که در آن شرایط سخت برپا شد. امسال نیز به امید خدا درصدد هستیم تا این رویداد مهم را با کیفیت مناسب و در خور شأن شرکت‌ کنندگان آن به ثمر برسانیم.
رئیس برگزاری چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا بیان داشت: اوایل فروردین‌ ماه وضعیت تهران زرد بود؛ و بر این اساس ما برنامه‌ریزی‌ های لازم را انجام داده بودیم اما از نیمه دوم فروردین‌ ماه وضعیت تهران قرمز شد و همه برنامه‌ ها را تحت‌الشعاع خود قرارداد. امیدواریم تا پایان اردیبهشت‌ ماه و با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی وضعیت شیوع بیماری کرونا در تهران زرد شود.
وی درباره چگونگی حضور شرکت‌ کنندگان چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا اظهار داشت: 60 شرکت به‌صورت قطعی در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد. سالن‌ هایA35 A ، 38 A ، 38را به این کار اختصاص دادیم؛ در حال حاضر 50 در صد ظرفیت سالن‌ ها نیز پر شده‌ اند. یکسری از شرکت‌ ها اما با توجه به شیوع کرونا برای حضور در این آوردگاه مردد هستند که امیدواریم با بهتر شدن وضعیت آن‌ها نیز حضور خود را برای شرکت در نمایشگاه اعلام کنند.

ayandehandishan.com

بیشتر بخوانید . . .