بزرگترین نمایشگاه بسته‌بندی جهان بخاطر کرونا به تعویق افتاد

شرکت نمایشگاهی دوسلدورف که پیشرو نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی در تجارت جهانی است به دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاه بسته‌بندی را که قرار بود از 7 تا 13 ماه مه 2020 در شهر دوسلدورف آلمان برگزار شود به 25 فوریه تا 3 مارس 2021 موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی این شرکت نمایشگاهی در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ به دنبال توصیه تیم بحران دولت آلمان و بر اساس ارزیابی مؤسسه روبرت كچ وضعیت فعلی جزء وقایع مهم خطرناک ارزیابی شده است. براساس این توصیه و افزایش قابل توجه اخیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا جدید (SARS-CoV-2) در اروپا، شرکت نمایشگاهی دوسلدورف ارزیابی مجدد این وضعیت را انجام داده است. علاوه بر این، فرمان عمومی ایالت دوسلدورف در 11 مارس سال 2020 وجود دارد، که در آن رویدادهای مهم با حضور بیش از 1000 شرکت‌کننده به طور کلی ممنوع است.

 

نمایشگاه اینترپک بزرگترین رویداد جهانی صنعت بسته‌بندی و صنایع وابسته است که هر سه سال یکبار با چند هزار شرکت‌کننده از ده‌ها کشور جهان و صدها هزار بازدیدکننده متخصص در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود و در این دوره از نمایشگاه، انجمن ماشین‌سازان صنایع غذایی ایران نیز غرفه دارد.

بیشتر بخوانید . . .