Esko و بسته نرم‌افزاری Suite 12.1

Suite 12.1 شامل بهبودهایی در زنجیره تامین چاپ و بسته‌بندی است که برای تمامی ذی‌نفعین حتی برای افراد تازه کار و محیط‌های پیچیده ساده‌تر و پرسودتر می‌کند. بهبودهای اصلی که در این نسخه دیده می‌شود عباتند از:

شرکت Esko در جلسه سالانه خود با کاربران که در شهر فنیکس ایالت آریزونا برگزار شد، از عرضه بسته نرم‌افزاری Esko Suite 12.1 خبر داد. Suite12.1 شامل آپدیت‌هایی برای نرم‌افزار اصلی ویرایش و اتوماسیون این بسته است.
Suite 12.1 شامل بهبودهایی در زنجیره تامین چاپ و بسته‌بندی است که برای تمامی ذی‌نفعین حتی برای افراد تازه کار و محیط‌های پیچیده ساده‌تر و پرسودتر می‌کند.  بهبودهای اصلی که در این نسخه دیده می‌شود عباتند از:
گردش کار در تمپلیت استاندارد: برای کاربران ناشی، راه‌اندازی یک جریان کار کارآمد، یک تمرین کم‌اهمیت نیست. با ارائه تمپلیت‌های گردش کار استاندارد برای کاربردهای معمول از قبیل کارتن، لیبل‌ها، علائم و غیره، سرعت یادگیری برای کاربران کم تجربه‌تر افزایش می‌یابد.
قابلیت CombiPress: در صنعت لیبل، تلفیق فرآیندهای مختلف چاپ (آفست، فلکسو، دیجیتال، سیلک) در قالب یک عملیات، رایج است به طوری که هر فرآیند مستلزم آماده‌سازی متفاوتی با دیگری است. با CombiPress حتی لب‌پوشانی برچسب‌ به طور خودکار، محاسبات چاپِ رویِ هم را مبتنی بر هر نوع از فرآیندهای چاپ که مد نظر باشد انجام می‌شود.
Esko Viewer‍ :Esko Viewer در موتور اتوماسیون 12.1 مجهز به یک ریدِرِ بارکد و خط برِیل شده است. به این ترتیب، دشواری بررسی دستی و چشمی دقت یک بارکد یا یک سطر از متن برِیل که در فرآیند تضمین کیفیت پیش‌چاپ ضروری است برطرف شده است.
سازگاری با مقررات غذایی EU: بند شماره 2011/1169 از مقررات EU از تاریخ 13 دسامبر سال 2014 به اجرا در می آید. در این قانون، ملزومات حداقل اندازه فونت برای اعلان مواد غذایی بر روی بسته‌های غذا تعیین شده است. در DeskPack 12.1‍ قابلیت موسوم به Preflight قادر به تشخیص تطابق متن با این قانون، تضمین استفاده از اندازه فونت صحیح و اثبات کردن این تطابق است.
اتوماسیون چاپ گروهی برای پرینترهای تخت: در صورت زیاد بودن تعداد دورهای کوتاه چاپ، اتوماسیون ‌چاپ گروهی (gang print) بر روی پرینترهای دیجیتال تخت (flatbed) با فرمت وسیع، عملیات را پرسودتر می‌کند. با موتور اتوماسیون 12.1، امکان پیاده‌سازی چندین طرح با اشکال عجیب بر روی تنها یک طرح (layout) برگه چاپ، ضمن بهبود بهره‌وری اپراتور و کاهش ضایعات زیرلایه‌های گران قیمت ایجاد می‌شود.
برنارد زانِپول نایب‌ رئیس ارشد بخش نرم‌افزار شرکت اِسکو می‌گوید:”پس از نمایشگاه دِروپا، بسته نرم‌افزاری Suite 12 اِسکو به عنوان مرجع استاندارد صنعت شناخته شد. اما ما به این موفقیت قانع نشده و زمان زیادی را به مشتریان خود برای فهم ملزومات افزاینده ارزش برای آنها اختصاص دادیم که بسیاری از آنها با این نسخه جدید تامین می‌شوند. Suite 12.1 با گسترش قابلیتهای ما به حد فراتر از وظایف سنتی پیش‌چاپ، ارزش بی‌سابقه‌ای را برای ارائه‌دهندگان سرویس، مبدل‌ها و همچنین چاپگرها فراهم می‌کند، زیرا آنها در تلاش برای حفظ حضور رقابتی و مدرن خود در محیط پویای این بازار هستند.” فروش Suite 12.1 از جولای 2013 آغاز شد و به مشتریان کنونی این شرکت نیز عرضه می‌شود.

iranpack-sanat-bastebandi-esko iiranpack-sanat-bastebandi--cut-preflight2

بیشتر بخوانید . . .