بسته‌بندی مقاوم در برابر اکسیژن

RPC Superfos برای بسته‌بندی سفارشی پلی‌پروپیلن مقاوم در برابر اکسیژن خود برنده یک SCANSTAR 2013  شده است. این محصول به طور ویژه برای Bornholms تولید شد که رهبر گروه محصولات غذای دریایی در اسکاندیناوی است. این سری شامل چهار نوع بسته‌بندی است که جایگزین قوطی‌های فلزی می‌شوند. بسته‌ها با داشتن یک سیل غشائی برای محصولات غذای دریایی در دمای محیطی 2 سال عمر قفسه‌ای دارند.
يكي از مديران RPC، توضیح می‌دهد “ما روش‌های متعددی را یک جا جمع کرده‌ایم تا یک بسته مقاوم دربرابر اکسیژن تولید کنیم. ابتدا به کمک برچسب‌های مقاوم که به طور کامل بسته را می‌پوشانند یک لایه محافظ در برابر اکسیژن ایجاد می‌کنیم.
سپس با ترکیب دولایه مواد محافظ بیشتری در وسط بسته قرار می‌دهیم. و نهایتا، از مواد خامی که برای استفاده تحت دماهای بالا و اتوکلاو مناسب هستند، استفاده می‌کنیم. طراحی بسته بسیار انعطاف‌پذیر بوده و می‌توان آن را به راحتی با انواع غذاهایی که به بسته‌بندی عاری از هوا نیاز دارند به کار بست. سه پارامتر را می‌توان بر طبق محصولی که داخل بسته قرار می‌گیرد و نیاز آن به پردازش‌های بعدی تنظیم کرد. معاون اجرایی می‌گوید بسیاری از تولیدکنندگان غذا بسته‌بندی‌های بهینه را به عنوان یکی از راه‌های حفظ وفاداری مشتری و افزایش فروش در نظر می‌گیرند.
“صنعت غذا اکنون یک بسته‌بندی موفق و صاحب جایزه دیگر هم دارد که در دماهای بالا، داغ پرکنی و اتوکلاو مقاوم است. همزمان، از آن جا که بسته پلاستیکی است، جنبه تازگی و جدید بودن و ظاهر جذاب برای مشتری دارد.
جوائز معتبر SCANSTAR هر ساله ارائه شده و برندگان توسط هیئتی از کارشناسان بسته‌بندی از فنلاند، نروژ، سوئد و دانمارک انتخاب می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید . . .