مقاله تبلیغاتی Landa درباره جعبه‌هاي مقوايي

گفته شده که S10FC قادر به تامین بازدهی واقعی تولید جریان اصلی برای ساخت جعبه است و و بدون هر گونه پیش‌فرآورش یا پوشش‌دهی، با فرمت B1 (41 اینچ) و زیرلایه‌های معمول سازگاری دارد.

شرکت Landa یک مقاله تبلیغاتی با نام “تسریع رشد تولید در بسته‌بندی در قرن 21” را منتشر کرده است. در این مقاله خلاصه جامعی درباره بخش جعبه‌هاي مقوايي که بازار هدف اولین دستگاه‌هاي چاپ نانوگرافیک این شرکت بوده ارائه شده است. لندا قصد دارد تا در سه‌ماهه آخر سال 2014 ميلادي ارسال واحدهای بتا از دستگاه‌هاي چاپ سری S10FC مخصوص چاپ نانوگرافیک خود را برای کاربرد در بخش جعبه مقوايي آغاز کند.
گفته شده که S10FC قادر به تامین بازدهی واقعی تولید جریان اصلی برای ساخت جعبه است و و بدون هر گونه پیش‌فرآورش یا پوشش‌دهی، با فرمت B1 (41 اینچ) و زیرلایه‌های معمول سازگاری دارد.
تحقیق مستقیم و اولیه لندا به همراه گزارشهایی از Smithers-Pira و Karstedt Partners نشان می‌دهند که مصرف کل سالیانه کاغذ مقوا در حال حاضر به 43 میلیون تن رسیده و 82 بیلیون دلار آمریکا درآمدزایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که رشد سال به سال این محصول تا سال 2016 به 5/4 درصد برسد.
طبق گفته لندا تغییر چشمگیر ویژگی‌های جمعیت جهانی، ارجحیت‌های مصرف‌کننده و تبلیغات محصول، تمامی بخش‌های صنعت بسته‌بندی را تحت تاثیر خود قرار داده است. از این رو به گفته این شرکت، قابلیت شرکتهای مبدل جعبه‌ مقوايي که بزرگترین بخش صنعت بسته‌بندی را تشکیل می‌دهند از لحاظ کاهش زمان تحویل، به طور فزاینده‌ای کاهش یافته و به این دلیل، نانوگرافی می‌تواند به نفع آنها باشد.
Landa صاحب فن‌آوري‌هاي پيشرفته چاپ ديجيتال است كه سال‌ها پشت نام شركت‌هاي Indigo و HP پنهان بود. اين برند متعلق به فلسطين اشغالي است و در نمايشگاه دروپا 2012 آلمان براي نخستين بار به طور مستقل و با طراحي متفاوتي از ماشين‌آلات چاپ، خود را به جهان معرفي كرد. نقش و نفوذ مجموعه لندا (به رهبري بني لندا)، در چاپ ديجيتال جهان، باعث مشكلاتي در تامين فن‌آوري‌هاي پيشرفته چاپ ديجيتال پرسرعت براي ايران نيز شده است.

بیشتر بخوانید . . .