جوایز طلا برای استندهای نمایش کالا

Thimm Display در مراسم اهدای جوایز POPAI D-A-CH سال 2017، دو جایزه طلا و برنز در رده‌های “زیبایی، عطر” و “غذا، محصولات راحتی و صنعت شیرینی‌سازی” را به دست آورد. هر دو محصول، منعکس‌کننده سطح بالایی از تخصص توسعه و تولید در نمایشگاه بودند.

iranpack sanat bastebandi 177 stand 1

برنده طلا:
استند نمایشی “ریمل مژه و ابروی False Lash Epic”

Thimm Display یک استند نمایشی طبقه‌دار (floor-standing) را برای راه‌اندازی محصول جدید قلم مو ریمل مژه و ابرو سه قسمتی (3-Zone) مارک مکس فاکتور (Max Factor) توسعه داد.
رنگ، طراحی و انتهای این استند نمایشی طبقه‌دار، ارتباطی مستقیم به یک ریمل پر زرق و برق ایجاد می‌کند. تمرکز استند نمایشی روی برس ریمل خلاقانه با تمام اطلاعات مربوط به آن است. پوشش ریمل طلایی بزرگ که از فیلم مقوایی ساخته شده است، نشان دهنده ارزش بالای نام تجاری Max Factor است.
یک پوشش نهایی UV با براقیت بالا مورد استفاده قرارگرفته است. سطح فروش واقعی، با محصولات ارائه شده در دو سطح، خود را در مرکز قرار می‌دهد. این استند نمایشی، یک پشتیبانی موثر برای کمپین طراحی شده لوکس است.

iranpack sanat bastebandi 177 stand 2

برنده برنز: 4/1 استند نمایشی پایه‌دار ” Swiss Delice”

برند Premium beer، Swiss Delice، تصویر نام تجاری خود را مجددا راه‌اندازی کرده است. به منظور حمایت از احساس ارزشمند محصولات ساخته شده در سوئیس (made in Switzerland) در نقطه خرید، Thimm Display، استند نمایشی پایه‌دار(Pallet display) با تاثیرگذاری بالایی را توسعه داد.
طراحی ماژولار آن از نظرهیئت داوران ژوری برنده اعلام شد و اکنون به عنوان سفیر نام تجاری برای راه‌اندازی مجدد استفاده می‌شود.
دو طبقه و یک پایه انعطاف‌پذیر در طراحی وجود دارد به نحوی که می‌توان استند را در زمان پرکردن محصولات، با انواع مختلف جایگزین کرد. دیوارهای جانبی هنگامی که پوشش حمل و نقل (transport covering) حذف می‌شود، شکل خود را حفظ می‌کنند.
این قابلیت به وضوح، طراحی مورد نیاز استند نمایشی را نشان می‌دهد. نسبت بالای رنگ طلای استفاده شده، بر ارزش برند تأکید می‌کند و همچنین شعار ” فرصت طلایی خود را به دست آورید! ” را ارائه می‌دهد. شکل و طراحی غیرمعمول نمایشی، به وضوح آن را در نقطه خرید متمایز می‌کند.

جایزه POPAI D-A-CH 2017
جایزه سالانه بین‌المللی POPAI (Point Of Purchase Advertising International) که مخفف ” انجمن تجاری بین‌المللی تبلیغات در نقطه خرید ” است به بهترین راه‌حل‌های پایانه فروش اعطا می‌شود. این جایزه یک بار دیگر در سال 2017 توسط هیئت داوران ژوری که متخصص در کشف استعداد برندهای جهانی، خرده‌فروشی و طراحی هستند، مورد حمایت قرار گرفت. در تاریخ سوم جولای 2017 اهدای “جوایز هندی” طلا، نقره و برنز در مراسم اختتامیه در دوسلدورف صورت گرفت.

بیشتر بخوانید . . .